Komplexní systém hodnocení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Advertisements

Předškolní vzdělávání v podmínkách současné mateřské školy Doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D. PdF UP Olomouc.
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/3.2.04/ Název projektu:Inovace do praxe Název a číslo globálního grantu:Podpora nabídky dalšího vzdělávání v.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
Září 2008Mgr. Lenka Schwarzová INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Výzva k předkládání žádostí o finanční podporu.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
 OP VVV, MŠMT ČR  Průběžná výzva – 3 vlny (r. 2016, 2018, 2020)  Úroveň reflektující potřeby území = Prolnutí s výstupy z MAP (2. vlna)  Alokace –
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Návrh a implementace komplexního systému hodnocení kvality terciárního vzdělávání a realizace komplexního systému řízení kvality institucí terciárního.
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA ZŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové období.
Pohled ČŠI na profesní rozvoj pedagogů
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Komplexní systém hodnocení
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
„IOP – šance pro váš rozvoj“
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Integrace VISION a VIS Mail do NS-VIS – VIS Mail fáze II projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
Podpora krajského akčního plánování
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
(příspěvek k implementaci MAP) Ing. Dana Pražáková, Ph.D.
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Komplexní systém hodnocení
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Příspěvek k metodické podpoře škol – didaktický potenciál úloh z TIMSS
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Autoevaluace z pohledu
Centralizované rozvojové projekty 2017
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Inovace VOV informace o projektu
Model intenzivní podpory
Rodičovské kompetence – silní rodiče v našem pohraničí
Model intenzivní podpory
Transkript prezentace:

Komplexní systém hodnocení Ing. Dana Pražáková, Ph.D. kancelář ústředního školního inspektora Praha, 2. 11. 2016

individuální projekt systémový, OP VVV úzká návaznost projekt NIQES - nové metody, postupy a nástroje pro hodnocení škol a školských zařízení i vzdělávací soustavy jako celku výstupy dalších projektů (např. Kompetence I a III, Cesta ke kvalitě)  

očekávané výsledky projektu zkvalitnění inspekční činnosti sdílení a porozumění kritériím kvalitní školy napříč vzdělávacím systémem vývoj dosud chybějících metod, postupů a nástrojů, pro zajištění komplexnosti hodnocení kvality počátečního vzdělávání nová metodická podpora školám v podobě popisů dobré praxe reálných českých škol 

propojení externího a interního hodnocení úroveň vzdělávací soustavy České republiky kombinace mezinárodních a národních šetření úroveň hodnocení školy – externí hodnocení - ČŠI, zřizovatel autoevaluace jako nástroj interní  metodiky dosud chybějící, případně detailnější rozpracování vybraných kritérií kvalitní školy

sdílené chápání kvality ve vybraných kritériích na straně ČŠI i vedení škol k vybraným indikátorům – tři až pět příkladů dobré praxe – ukázka možných přístupů hodnocení jak vzdělávacích výsledků žáků tak kvality práce učitelů návrh postupů k propojení autoevaluace a externí evaluace

dosud neexistující nástroje hodnocení klíčových kompetencí zohledňování socioekonomického a teritoriálního zázemí na úrovni žáka i školy s cílem monitorovat úroveň spravedlivosti ve vzdělávání inovace nástroje pro ověřování výsledků vzdělávání a pro zajištění korelace socioekonomických a teritoriálních vlivů s podmínkami, průběhem a výsledky vzdělávání

analýzy a interpretace dat z různých úhlů pohledu sekundární analýzy relevantní analytické zprávy využitelné na různých úrovních řízení počátečního vzdělávání, zejména tvůrci vzdělávacích politik regionální semináře a důsledné vzdělávání všech aktérů, kteří budou s novými metodami, postupy a nástroji v rámci systému pracovat  

základní info o projektu předpokládané zahájení 1. února 2017 délka 60 měsíců – dostatek času na intenzívní komunikaci s aktéry a spolupráci s akademickou sférou, školskými asociacemi i NNO rozpočet 248.000.000 Kč trvalá udržitelnost -implementace do hodnotící činnosti ČŠI a užívání zavedených metod, postupů a nástrojů všemi aktéry podílejícími se na realizaci počátečního vzdělávání

Ing. Dana Pražáková, Ph.D. Fráni Šrámka 37, 150 21 Praha 5 kancelář ústředního školního inspektora Fráni Šrámka 37, 150 21 Praha 5 Tel.: +420 251 023 240ǀ Fax: +420 251 566 789 Email: dana.prazakova@csicr.czǀ www.csicr.cz