Projekt GDA návrh PR podpory 2010

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Advertisements

Orientace firmy FitVitalita s.r.o v aktuálním podnikatelském prostředí
Projekt č. 4 Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
ECVET v Programu celoživotního učení
Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Školní stravování (úvod) MUDr. Petr Tláskal, CSc. Ing. Eva Šulcová Bc
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Domácnosti na úvěrovém trhu Monika Němečková Oddělení vnějších vztahů.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Jako příklad uznávání neformálního vzdělávání Ing. Petra Nakládalová, ČNA Mládež YOUTHPASS.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Celostátní síť pro venkov. Obsah  Cíle, nástroje a zásady Sítě  Organizační zajištění Sítě  Tématické pracovní skupiny  Kontaktní místa Sítě  Informační.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
PAS MLÁDEŽE Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
Metodika poradenství podpory zdraví a prevence nemocí
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Březen – měsíc internetu podeváté aneb Na úřad přes internet Jaroslav Winter BMI sdružení ISSS, Hradec Králové
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Aktuální výzvy z operačních programů. Integrovaný regionální operační program Srpen –silnice II. a III. tříd (průběžná výzva) –Provozní a animační náklady.
ANOPRESS IT PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Tisková konference „Hravě žij zdravě“ vyhodnocení
25 / 1 / 2011.
Projekt GDA PR podpora etapa – vyhodnocení
Projekt GDA realizace PR podpory 1. etapa 2010
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Projekt GDA PR podpora etapa – vyhodnocení 2. etapa – návrh
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
PŘÍPRAVA A REALIZACE VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ PRO PODPORU
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)
Marketingová komunikace
Závěrečná konference projektu
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

Projekt GDA návrh PR podpory 2010 21. dubna 2010 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Obsah Zadání Cílové skupiny Strategie Taktika Harmonogram Rozpočet .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Zadání Navázat na PR aktivity v roce 2009 a pokračovat v komunikaci se spotřebiteli: vysvětlit spotřebitelům, co je dobrovolné nutriční značení GDA a jak ho mohou využít v každodenním životě Zvýšit povědomí o značení GDA mezi výrobci potravin: informovat výrobce potravin, kteří dosud nepoužívají značení GDA, o tomto značení a motivovat je k jeho používání na svých výrobcích Zajistit data k vyhodnocení efektivity kampaně na podporu projektu GDA 2010: zmapovat povědomí o značení GDA mezi spotřebiteli .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Cílové skupiny Spotřebitelé: ženy v produktivním věku 25 a více let muži v produktivním věku 25 a více let Média – nepřímá komunikace se spotřebiteli: celostátní i regionální tisk, především: deníky časopisy pro ženy časopisy životního stylu časopisy o zdraví webové portály zaměřené na ženy, životní styl a zdraví TV a rozhlas Výrobci potravin: potravinářské značky bez značení GDA menší a střední lokální firmy .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Strategie S využitím lifestylových témat a zdravotních argumentů zvýšit povědomí o značení GDA mezi spotřebiteli a vysvětlit jim, jak mohou toto nutriční značení využít v každodenním životě. Motivovat výrobce k používání značení GDA na svých výrobcích jako přidané hodnoty pro spotřebitele. .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Odborní garanti komunikace SPOTŘEBITELÉ Komunikační témata: značení potravin očima spotřebitelů sledované složky potravin v celodenním jídelníčku rovnováha mezi příjmem a výdejem energie Formy komunikace: tisková konference/setkání cílená medializace televizní pořady rozhlasové pořady časopisy zdravotních pojišťoven internetový projekt online poradny a soutěže projekt se STOB interní komunikace firem zapojených do projektu GDA Taktika VÝROBCI POTRAVIN Direct mail Články v potravinářských časopisech Semináře, konference a veletrhy WEB Doplňování výrobků se značením GDA Nové interaktivní nástroje Umístění loga GDA na produktové weby členů PK ČR Facebook Prezentační a informační materiály Průzkum .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Odborní garanti komunikace Zvýšení důvěryhodnosti poskytovaných informací prostřednictvím sdělení nezávislých odborníků, například: Tamara Starnovská, vrchní nutriční terapeutka Fakultní Thomayerovy nemocnice s poliklinikou Ing. Petr Havlíček, specialista na výživu a zdravý životní styl PhDr. Iva Málková, psycholožka a odbornice na problematiku hubnutí, společnost STOB Doc. MUDr. Zuzana Urbanová, CSc., dětská lékařka a kardioložka, Všeobecná fakultní nemocnice .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Komunikační témata Značení potravin očima spotřebitelů: výsledky výzkumu SZPI „Český spotřebitel a potraviny“ – 56 % lidí nevěnuje pozornost údajům na obalech potravin, protože jsou nečitelné, nezajímají je, nejsou srozumitelné, nejsou pravdivé (podzim 2009) povinné a dobrovolné údaje na obalech potravin – pravdivost informací a klamání spotřebitele, význam nutričního značení v každodenním životě značení GDA – srozumitelné informace o obsahu energie a živin v jedné porci v procentech, navigace ve světě živin a kalorií Rovnováha mezi příjmem a výdejem energie: vývoj sociálních návyků a životního stylu české populace – běžný pohyb a fyzické aktivity přestávají být přirozenou součástí života, životní styl moderní civilizace je pasivní a nezdravý příjem a výdej energie – nerovnováha představuje riziko rozvoje obezity, zvýšeného výskytu nemocí i psychických problémů značení GDA – pomáhá s dodržováním zásad zdravého životního stylu, jehož alfou a omegou je rovnováha mezi přijatou a vydanou energií Pozn.: rozvinutí tématu otevřeného v roce 2009 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Komunikační témata Sledované složky potravin v celodenním jídelníčku: sůl a sodík – důležitá, pro organizmus potřebná složka stravy, ale v nadbytečném množství obzvlášť škodlivá (studie, doporučení) další sledované složky potravin – cukry, tuky a nasycené mastné kyseliny značení GDA – upozorňuje na sledované složky potravin a umožňuje spotřebiteli hlídat jejich přijaté množství v průběhu dne .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Tisková konference/setkání Osobní kontakt s 15-30 novináři Komunikace prostřednictvím 2-4 mluvčích Distribuce tiskových materiálů dalším 50-70 novinářům Jednání s novináři o využití tiskových materiálů Tisková konference účast 20-30 novinářů vystoupení 3-4 mluvčích následná distribuce tiskových materiálů 70 novinářům očekávaný počet mediálních výstupů: 20 Tiskové setkání účast 15-20 novinářů vystoupení 2 mluvčích následná distribuce tiskových materiálů 50 novinářům očekávaný počet mediálních výstupů: 15 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Tisková konference/setkání 1. značení potravin očima spotřebitelů mluvčí: odborník na výživu a/nebo zástupce SZPI zástupce PK ČR termín: květen 2. rovnováha mezi příjmem a výdejem energie odborník na hubnutí-psycholog a/nebo sociolog termín: srpen 3. sledované složky potravin v celodenním jídelníčku lékař-internista, kardiolog a /nebo odborník na výživu termín: říjen .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Cílená medializace Navázaní na tiskovou konferenci/setkání cílenou medializací Komunikace 3 navržených témat ve vybraných médiích Média: televizní pořady: ČT 1, pořad Sama doma (publicistický pořad určený především ženám) další televizní publicistické a zpravodajské pořady rozhlasové pořady: ČRo 2 Praha, pořad Rodinný lékař (pořad zaměřený na jednotlivé oblasti medicíny, nemoci, trendy a zdravý životní styl) ČRo 2 Praha, pořad Odpolední kolotoč (atraktivní hosté i témata, reportáže, rozhovory, životní styl a obsáhlý kulturní servis) ČRo Regina, pořad Třináctka (pořad o tématech „psaných životem“ jako zdraví, cestování, právo, sociální problematika, vzdělávání atp.) .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Cílená medializace časopisy zdravotních pojištěn: Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR, časopis Svět pojištěnce Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, časopis Bonus Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR, časopis Bulletin časopisy obchodních řetězců a spotřebitelských organizací: COOP Sdružení českých spotřebitelů Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) Pozn.: v závislosti na výsledcích jednání CIAA 17. 5. 2010 Termín: červen až prosinec Očekávaný počet mediálních výstupů: 4 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Internetový projekt Komunikace tématu „značení očima spotřebitelů“ na jednom z webových portálů pro ženy s vysokou návštěvností, např.: www.zena.cz (měsíčně cca 680 000 RU) www.ona.idnes.cz (měsíčně cca 420 000 RU) www.dama.cz (měsíčně cca 300 000 RU) Balíček reklamních ploch a PR textů, např.: banner PR článek anketa odkaz na www.gda.cz/www.nutricnibublina.cz Termín: červen až červenec .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Online poradny a soutěže Komunikace tématu „rovnováha mezi příjmem a výdejem energie“ a „sledované složky potravin v celodenním jídelníčku“ na vybraných webových portálech, např.: www.super.cz www.blesk.cz www.prozeny.cz www.chytrazena.cz www.klinikazdravi.cz www.trendyzdravi.cz Forma spolupráce: poradna odborníka – odpovědi odborného garanta komunikace na otázky uživatelů vybraného webového portálu (předem domluvené téma poradny a odborník, v odpovědích klíčová sdělení komunikace) .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Online poradny a soutěže soutěž o ceny – úvodní text k soutěži, soutěžní otázky s několika možnostmi odpovědí a ilustrační obrázek vztahující se k danému komunikačnímu tématu, odkaz na www.gda.cz/www.nutricnibublina.cz (za dárky pro výherce soutěže, například za dárkové koše s výrobky značenými GDA) Odborný garant: lékař-internista odborník na výživu zástupce PK ČR Termín: září až listopad Očekávaný počet mediálních výstupů: 4 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Projekt se STOB Společný projekt se společností STOB Odborný garant: PhDr. Iva Málková, STOB Forma spolupráce: časopis Pochutnej si se STOBem (elektronický měsíčník, každé číslo si průměrně stahuje 15 000 spotřebitelů): PR článek o GDA edukační materiály společnosti STOB pro veřejnost – brožurka Cvičení je lék (náklad 15 000 ks): inzerát GDA www.stob.cz/www.stobclub.cz (nový komunitní web): banner GDA s proklikem na www.gda.cz .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Projekt se STOB Den zdraví STOB (setkání příznivců zdravého životního stylu a zdravého hubnutí): veřejnost (800-1000 účastníků) – stánek s informačními materiály GDA lektoři kurzů snižování nadváhy (50 nových spolupracovníků STOB) – seminář PhDr. Málkové: přednáška o GDA vědomostní kvíz GDA distribuce brožury GDA Termín: květen až listopad .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

SPOTŘEBITELÉ Interní komunikace firem Komunikace se zaměstnanci firem zapojených do projektu GDA: oslovení zaměstnanců vybraných firem využití interní komunikace těchto firem, např.: firemní periodika a interní informační kanály (intranet, nástěnky) firemní akce pro zaměstnance a rodinné příslušníky Forma spolupráce: jednání s kontaktními osobami ve firmách obsah nabídky: 3 tematické články soutěž (vědomostní kvíz GDA) interní firemní akce/Den s GDA prezentační a informační materiály GDA poradenství v oblasti zdravého životního stylu Termín: květen až prosinec .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

VÝROBCI POTRAVIN Direct mail Komunikace s výrobci potravin z řad členů PK ČR, kteří nepoužívají značení GDA, s cílem: informovat vybrané firmy o nutričním značení GDA motivovat tyto firmy k používání značení GDA na svých výrobcích Forma komunikace: využití databáze členů PK ČR distribuce direct mailu jménem PK ČR: na valné hromadě PK ČR 20. 5. 2010 – zástupcům cca 100 firem poštou – zástupcům dalších cca 50 firem, nepřítomných na valné hromadě obsah direct mailu: průvodní dopis s odkazem na www.gda.cz letáček pro výrobce Systém značení GDA brožura GDA Termín: květen až červen .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

VÝROBCI POTRAVIN Články v potravinářských časopisech Komunikace s výrobci potravin, kteří nepoužívají značení GDA, prostřednictvím oborových médií, např.: Potravinářská revue Potravinářský zpravodaj Svět potravin Maso Pekař a cukrář Řeznicko/uzenářské noviny Forma komunikace: článek s informacemi o značení GDA Termín: září až říjen Očekávaný počet mediálních výstupů: 3 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

VÝROBCI POTRAVIN Semináře, konference a veletrhy Komunikace s výrobci potravin na vybraných oborových seminářích, konferencích a veletrzích s cílem: informovat účastníky akce o nutričním značení GDA motivovat výrobce potravin, kteří nepoužívají značení GDA, k používání tohoto značení na svých výrobcích Akce s účastí Potravinářské komory ČR: ? Prezentace GDA: na stánku Potravinářské komory ČR informační materiály GDA, vědomostní kvíz GDA nutriční poradenství Termín: květen až prosinec .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

WEB Aktualizace webu GDA – sekce Výrobky se značením GDA: průběžné doplňování nových (příp. odstraňování delistovaných) výrobků se značením GDA realizace výrobci přes redakční systém 2x za rok Pozn.: v závislosti na rozhodnutí pracovní skupiny – všechny výrobky nebo jen zástupci jednotlivých kategorií Rozšíření webu GDA o nové interaktivní nástroje: Kalkulátor GDA – přepočítávání nutričních hodnot jakéhokoli baleného výrobku na hodnoty GDA (zápis v číslech do tabulky, výsledek v procentech v pětici nutričních bublin) Kvíz GDA – otázky týkající se vědomostí o značení GDA s několika možnými odpověďmi k označení (zpětná vazba, vyhodnocení) Odkaz na web GDA: umístění loga GDA s prolinkem na www.gda.cz na produktové weby členů PK ČR Termín: květen až prosinec .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

WEB Facebook Facebook: Komunikační cíle: webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, seznamování a zábavě 1 700 000 českých aktivních uživatelů komunikační prostředek vhodný k oslovení mladších spotřebitelů výhody Facebooku: využití uživatelské základny rozsáhlé sociální sítě získání statistických dat o všech uživatelích, jakkoli reagujících na daný profil virální potenciál reklama s puncem důvěryhodnosti (díky uživatelům) Komunikační cíle: oslovení cílové skupiny s využitím možností komunitního serveru spravování produktového profilu, rozšiřování fanouškovské základny, umísťování bannerů prezentování akcí a aktivit projektu formou pozvánek pro fanoušky přímé propojení webu www.gda.cz a Facebooku .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

WEB Facebook Komunikační nástroje: stránka projektu (produktový profil) fanoušci (všichni ve věku 25 a více let) bannery dotazníky diskuzní fóra poradna online kalkulačka Termín: červen až prosinec (aktualizace jednou týdně) .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Prezentační a informační materiály Stánek GDA (vyroben již v roce 2009): cílená komunikace STOB cílená komunikace firmy GDA komunikace s výrobci potravin Pohlednice (naplánovaná v roce 2009) – v realizaci: interní účely členů Potravinářské komory ČR Brožura GDA (vyrobena již v roce 2009) – dotisk: interní komunikace firem .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Prezentační a informační materiály Letáček pro výrobce Systém značení GDA – k realizaci: komunikace s výrobci potravin Kvíz GDA – k realizaci: medializace online komunikace cílená komunikace STOB interní komunikace firem web GDA Termín: duben až květen .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Průzkum Cíl: Téma: Omnibusové šetření: Vzorek: zmapovat povědomí spotřebitelů o značení GDA: znalost značení GDA mezi spotřebiteli před a po kampani účinnost komunikační kampaně data pro interní účely členů Potravinářské komory ČR Téma: Víte, co je značení GDA? Používáte značení GDA při nákupu? Omnibusové šetření: kvantitativní dotazníkové šetření zařazení 2 uzavřených otázek do omnibusu realizovaného členem PK ČR, např. firmou Unilever Vzorek: ženy a muži v produktivním věku 25 a více let 200 respondentů – reprezentativní vzorek Termín: duben a prosinec (před a po kampani 2010) .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Harmonogram Aktivita IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XI. XII. SPOTŘEBITELÉ: tisková konference/setkání SPOTŘEBITELÉ: cílená medializace SPOTŘEBITELÉ: internetový projekt SPOTŘEBITELÉ: online poradny a soutěže SPOTŘEBITELÉ: projekt se STOB SPOTŘEBITELÉ: interní komunikace firem VÝROBCI POTRAVIN: direct mail VÝROBCI POTRAVIN: články v potravin. časopisech VÝROBCI POTRAVIN: semináře, konference a veletrhy WEB WEB: Facebook Prezentační a informační materiály Průzkum .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Rozpočet Detailní rozpočet viz přiložený soubor xls Aktivita Honorář agentury Přímé náklady Celkem SPOTŘEBITELÉ: tisková konference/setkání SPOTŘEBITELÉ: cílená medializace SPOTŘEBITELÉ: internetový projekt SPOTŘEBITELÉ: online poradny a soutěže SPOTŘEBITELÉ: projekt se STOB SPOTŘEBITELÉ: interní komunikace firem VÝROBCI POTRAVIN: direct mail VÝROBCI POTRAVIN: články v potravin. časopisech VÝROBCI POTRAVIN: semináře, konference, veletrhy WEB WEB: Facebook Prezentační a informační materiály Průzkum Detailní rozpočet viz přiložený soubor xls .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Děkujeme za pozornost a těšíme se na další spolupráci! V případě dotazů laskavě kontaktujte agenturu Quent: Pavlína Perlíková pavlina.perlikova@quent.cz, 271 741 715 Milena Holoubková milena.holoubkova@quent.cz, 271 742 535 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz