Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Advertisements

Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
MÍSTO, KDE ŽIJI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Anotace – Otázky Anotace - Pracovní list k procvičení tvoření otázek pomocí tázacích zájmen, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Anotace Čtení s porozuměním, schopnost vyhledávat informace z vnějších zdrojů a doplnit tak učební látku Autor Dagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Přírodopis – Neživá příroda Koloběh vody Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k učivu o neživé přírodě. Jejím obsahem je koloběh vody. Jednoduchými.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o pohybech hmot v zemské kůře, zemětřesení. AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Rozklad mnohočlenů na součin Rozkladové vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
Anotace - Animals Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé.
Anotace Čtení s porozuměním, schopnost vyhledávat informace z vnějších zdrojů a doplnit tak učební látku Autor Dagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Anotace – Měsíce v roce Anotace Pracovní list k procvičení slovní zásoby – doplnění chybějících slov, spojování slov s čísly měsíců, křížovka, spojování.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Druháci a matematika 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Tělesa –Hranol Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
VY_32_INOVACE_
Anotace – Dny v týdnu Anotace Autor Čeština, angličtina Jazyk
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Pracovní list k procvičení základních poznatků na téma klid a pohyb
Autor : Mgr. Ludmila Jakubcová Jazyk : Čeština
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Volně žijící zvířata – rybník, potok
Pracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech Autor
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_88
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti snímku
Ruský obrázkový slovník XXIV. Povolání - профессия
Přírodní vědy DUM 15 KOLOBĚH VODY
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Ruský obrázkový slovník XII Domácí spotřebiče – Техника для кухни
Přírodní vědy DUM 23 HOUBY - TEST
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Tělesa –čtyřboký hranol
Pořadí obrázků – domeček
Hyperoskulační kružnice elipsy
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Ruský obrázkový slovník IV Rodina − семья
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Ruský obrázkový slovník XL Kontinenty a oceány – Континенты и океаны
Určení severního pólu cívky s proudem pomocí pravidla pravé ruky
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Představujeme a sestavujeme krychli
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Ruský obrázkový slovník XIV Rok – Год
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
MŮJ DOMOV ANOTACE Pracovní listy, které shrnou znalosti o obci a jejím okolí. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Samostatné.
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech, vznik půdy Autor Dagmar Kaisrová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova k odpovědnosti za svá rozhodnutí .Schopnost vyhledávání informací. Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova Černozem, hnědozem, podzol, vápencová půda Druh učebního materiálu Pracovní list Druh interaktivity Aktivita Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina 14 - 16 let Celková velikost 543 kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Povrch pevnin půdotvorní činitelé Je z větších částí pokryt zvětralými horninami, které se postupně přetvářejí v půdu. Je to složitý děj, na kterém se podílejí půdotvorní činitelé Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Půdotvorní činitelé Mateční hornina Podnebí Živé organismy Zásahy člověka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Mateční hornina Mateční hornina je základním půdotvorným činitelem. Odolnější vrstva nad městem je v podstatě obnažená mateční hornina http://cs.wikipedia.org/wiki/Mate%C4%8Dn%C3%AD_hornina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Podnebí Podnebí je trvalým činitelem, který napomáhá vzniku půdy. http://cs.wikipedia.org/wiki/Podneb%C3%AD Podnebí je trvalým činitelem, který napomáhá vzniku půdy. Horniny jsou narušovány střídáním tepla a zimy, sluncem, vodou a větrem. Ukázka alpského klimatu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Vliv podnebí http://cs.wikipedia.org/wiki/ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Živé organismy Živé organismy obohacují půdu látkami, Které vylučují. http://cs.wikipedia.org/wiki Živé organismy obohacují půdu látkami, Které vylučují. Z jejich odumřelých těl vzniká nejúrodnější část půdy – humus. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Vliv člověka Člověk půdu obdělává, hnojí, zúrodňuje http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDe%C5%88 Člověk půdu obdělává, hnojí, zúrodňuje zavlažuje nebo odvodňuje, atd. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Typy půdy Černozem Hnědozem Podzol Vápencová půda Podle výsledků půdotvorných činitelů se vytvářejí různé typy půdy. Černozem Hnědozem Podzol Vápencová půda http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDe%C5%88 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

černozem hnědozem vápencová půda podzol http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDe%C5%88 hnědozem vápencová půda podzol Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Opakování Jak se nazývá základní půdotvorný činitel? Jak nazýváme ostatní půdotvorné činitele? Jak se na přetváření půdy podílí člověk? Jaké základní typy půd rozlišujeme? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Řešení Základním půdotvorným činitelem je matečná hornina. Další činitelé jsou podnebí, živé organismy a člověk. Člověk půdu obdělává, hnojí, zúrodňuje, zavlažuje, odvodňuje. Základní typy půd jsou černozem, hnědozem, podzol a vápencová půda a další. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Kaisrová Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.