Popis domu VY_32_INOVACE_2B_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1101 Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Identifikátor materiálu: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT, 17 Anotace Žáci pracují s anglickými výrazy pro místnosti – „a bedroom“, „a bathroom“, „a living room“, „a dining room“, „a kitchen“ a s názvy zvířat – „a beaver“, „a bear“, „a chicken“, „a penguin“, „an elephant“. Žáci si prohlížejí fotografie místností, které se objeví po kliknutí na pole se symbolem domu. Žáci v rámci jednotlivých fotografií uvádějí věci, které umějí pojmenovat anglicky. Studují původ slov „bedroom“ a „bathroom“. Skrytým perem dopisují chybějící písmena do názvů místností. Žáci poslouchají písničku „House song“ (písnička je vložena jako hypertextový odkaz, příslušná webová stránka se objeví po kliknutí myší na modré pole s notou). Žáci při opakovaném poslechu sledují text písničky. Při třetím poslechu zapisují skrytým perem chybějící slova na příslušná místa (nápovědou jim jsou vložené obrázky). Překládají věty z anglického do českého jazyka a zapisují je skrytým perem. Autor Období vytvoření materiálu Mgr. Ivana Jordánová Září 2011 Speciální vzdělávací potřeby ADHD, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie Vzdělávací oblast Vzdělávací obor Jazyk a jazyková komunikace Anglický jazyk Druh učebního materiálu Interaktivní DUM Druh interaktivity Využití interaktivní tabule a práce s PC Možnost dopisovat rukopisné poznámky přes skrytá tlačítka v rámci nového softwaru Cílová skupina Žák s lehkým mentálním postižením Stupeň a typ vzdělávání Základní škola praktická – 2. stupeň Typická věková skupina 15 – 17 let, 9. ročník
House
My house My house K L I
Bedroom Bedroom
Bedroom Bedroom room Použij skryté pero!
Bathroom Bathroom
Bathroom Bathroom room Použij skryté pero!
Dining room Dining room
Living room Living room
Kitchen Kitchen
Rooms L_vin_ room _itche_ B_d_oo_ B_t_room D_n_ng room Complete the words! L_vin_ room _itche_ B_d_oo_ B_t_room D_n_ng room Použij skryté pero!
Sing a song! House song Klikni pro písničku!
House song I. Where´s Mr. Penguin? He´s in the bedroom. What´s he doing? He´s reading a book. Where´s baby Elephant? He´s in the bathroom. What is he doing? He´s taking a bath. Bedroom, bathroom, living room, dining room, kitchen, not chicken.
House song II. Where´s Billy Beaver? He´s in the dining room. What´s he doing? He´s studying English. Bedroom, bathroom, living room, dining room, kitchen, not chicken. Where´s Mr. Brown Bear? He´s in the kitchen. What is he doing? He´s cooking spaghetti.
Complete the song I. Where´s Mr. _________? He´s in the bedroom. What´s he doing? He´s reading a book. Where´s baby __________? He´s in the __________. What is he doing? He´s taking a bath. Bedroom, bathroom, ___________ , dining room, kitchen, not ___________. Použij skryté pero!
Complete the song II. Where´s Billy ________? He´s in the dining room. What´s he doing? He´s studying English. _________, bathroom, living room, __________, kitchen, not chicken. Where´s Mr. Brown ______? He´s in the kitchen. What is he doing? He´s cooking spaghetti. Použij skryté pero!
Translation We have got two bedrooms. ____________________________________ You have got a bath. I have got a house. She has got two beds. We have got a kitchen? Použij skryté pero!
Zdroj obrázků: http://office.microsoft.com/klipart