Ing. Lenka Bombera Piskačová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
zpracovaný v rámci projektu
Advertisements

Stanovení ceny v marketingu
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Cena v pojetí marketingu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_204.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Výrobek a jeho životní cyklus
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_MARKETINGOVÝ.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A6 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníříjen 2012.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Životní cyklus výrobku
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP Název školy SPŠ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP Název školy SPŠ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV54 Název školy.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP50 Název školy.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV40 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_ADP52 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV50 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_EKO10 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_OBP48 Název školy.
Ing.Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV57 Název školy SPŠ.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV55 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV59 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_6_INOVACE_MAT44 Název školy SPŠ a.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV34 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV39 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV32 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV41 Název školy.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV56 Název školy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Drogerie – osobní hygiena I
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Prací prostředky - rozdělení
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Úklidové čistící prostředky I.
Psychologie ceny a cenové triky
Evidence pracovních úrazů a další evidence
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
„Hazard Analys and Critical Control Points „
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Marketingový systém řízení
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Prací prostředky – složení
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
BALÍME DÁRKOVĚ.
Marketingové strategie
Evidence peněžních prostředků
Čistící úklidové prostředky II
Česká zemědělská a potravinářská inspekce
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Ing. Lenka Bombera Piskačová Cenové strategie Ing. Lenka Bombera Piskačová

CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Číslo projektu Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR30 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingový mix Téma Cenové strategie Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby 27.10,2012 Anotace Žáci se seznámí se základními druhy cenových strategií

SKIMMING - z anglického „slíznout smetanu „ - podstatou je získat z tržního podílu co nejvyšší zisk pro firmu - musí se jednat o nové a kvalitní výrobky => firma potom stanovuje cenu nejvyšší, protože vychází z image, kvality a ojedinělosti výrobku

PRONIKÁNÍ - firma nabízí výrobky, které již na trhu jsou, proto musí stanovit co nejnižší cenu, aby na svou stranu přilákala zákazníky, pro které právě nízká cena bude prioritní.

Procvičování: Vlastníte firmu s autobusovou dopravou. Vaše firma je zavedená u zákazníků oblíbená. V současné době na váš trh vstoupí jiný dopravce, který nabídne cestujícím o 50% nižší jízdné, občerstvení a denní tisk zdarma. Jakou cenovou strategii zvolíte ?