HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů v sociálních službách

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Středisko podpory poradenských služeb
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Rozpoznání motivačního ladění a motivační profil jednotlivce
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Manažerská moudrost © Outward Bound – Česká cesta Outward Bound – Česká cesta, s.r.o.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
V e d e n í l i d í.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Nabídka personálních služeb
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
a jeho využití u klientů po CMP
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Jaroslava Sýkorová Milena Tomášková Karlovy Vary, 2014
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Problematika supervize pracovníků v sociálních službách
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Sociální práce s rodinou 3
Klíčení Rosteme s dětmi Pionýrský program neformálního vzdělávání se zaměřením na děti se specifickými vzdělávacími potřebami.
Supervize v rámci sociální práce Specifické metody SP LS 2014 Specifické metody SP LS 2014.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
1 Úvod do modulu: Evaluace distančního vzdělávání Miroslava Dvořáková Olomouc 2007 akademie distančního vzdělávání.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
ZÍSKÁVÁNÍ A VÝBĚR PRACOVNÍKŮ
Být leader může být vyčerpávající, zvlášť, když pořád šlapete na plyn.
Přednáška č.1 Školský management Mgr. Jana Kratochvílová.
Assessment centrum.
Didaktické metody Androdidaktika.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
. Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA – pro Magistrát města Frýdku-Místku Dolní Lomná zpracovala: Lucie Dužíková Manažerské dovednosti.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
MAP Místní akční plán rozvoje vzdělávání v SO ORP Šternberk
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Požadavky RVP PV Úloha diagnostiky při sledování
Assessment centrum.
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Úvod do supervize Jitka Navrátilová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS
Didaktické metody Androdidaktika.
Osobnost supervizora Jitka Navrátilová
Mezioborový přístup v SP východiska, podmínky, metody
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Prezentační a komunikační dovednosti
Transkript prezentace:

HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů v sociálních službách Ing. Hana Podzemná Manager HARTMANN akademie

Vzděláváním s HARTMANN akademií o krok dál… …k vysoké profesionalitě …k efektivní spolupráci …k cílené proaktivitě  Vašeho týmu

Pro koho semináře připravujeme… Management zařízení Střední management Řadoví pracovníci

Odhalte svůj vnitřní potenciál – pilotní modulové vzdělávání ředitelů zařízení Jestliže mám kvalitně vést ostatní, je nutné vědět, kdo vlastně jsem….. Nelze nekomunikovat. Lze komunikovat pouze dobře nebo špatně…. Jak pomáhat lidem, aby v sobě nalezli to nejlepší….

Odhalte svůj vnitřní potenciál 4 dvoudenní setkání Každé setkání představuje 16 hodin intenzivní práce Velmi interaktivní Maximálně 8 lidí ve skupině Dvě zkušené lektorky (Mgr. Martina Sedláková, Ing. Martina Čuhajová)

Rámcový obsah modulů pro rok 2016 Poznání sebe sama a svých silných stránek Poznání svých reakcí v interakci s druhými lidmi Popisování lidí, situací a reakcí Osobnostní profil jednotlivých účastníků Moji podřízení Prezentace sebe sama Efektivní cesta, která mě dovede k cíli Kontrola a pomoc Změna

Jak hodnotí přínos účastníci… ze zpětných vazeb Malá skupina (6 + 2 osoby) zajišťuje vysokou míru zapojení účastníků, umožňuje hlubší poznání sebe sama i druhých, podporuje individuální přístup lektorů k jednotlivcům, podporuje otevřenost a sebereflexi v rámci skupiny a současně umožňuje otevřenou zpětnou vazbu. Přizpůsobení obsahu kurzu aktuálním potřebám a tempu účastníků, opakování probrané látky dle potřeby. Možnost řešení individuálních problémů a příkladů z praxe účastníků. Minimum teorie a maximum praxe. Lektoři jdou do hloubky problematiky a jasnými příklady nám ukazují jiné úhly pohledů na naši komunikaci s podřízenými. Setkání jsou náročná, ale přínosná.

Doporučujete absolvování ostatním ?… ze zpětných vazeb „Ano, určitě. Všem, kteří chtějí na sobě pracovat, mají o to zájem, chtějí se poznat, nebojí se sami sebe. Poznání sebe je svým způsobem alespoň trochu osvobodí, zklidní, umožní pracovat efektivněji. Určitě bych tuto formu sebevzdělání doporučil i ostatním.“ „Hlavní důvod k doporučení vidím v tom, že pokud chce někdo efektivně vést ostatní, měl by nejdříve poznat sebe a své možnosti, jinak se vystavuje zbytečným problémům, jak v reakcích k okolí, tak i směrem k sobě. Pokud opravdu chce, může na sobě pracovat, a dostane tímto kurzem jedinečnou možnost se posunout dál.„ „Velmi vřele bych to doporučila. Jedním z hlavních důvodů je pro mě „nastavení zrcadla“, což já osobně vnímám pozitivně.“

Co je připraveno na rok 2017 – rámcové oblasti Využití potenciálu druhých Vyjednávání, zpětná vazba a rozhovory s podřízenými Využití koučovacích metod při vedení lidí Modelové situace „stresových komunikací“ Jak se vypořádat s agresivitou v komunikaci Rozdílné přístupy při jednání s rodinnými příslušníky Práce s potřebami – zřizovatele, vedení, zaměstnanců, klientů, rodinných příslušníků Posilovaní konkurenceschopnosti Posilování image domova nastavením firemní kultury

Vzdělávání nižších manažerských pozic v zařízení Seminář směřuje k manažerskému rozvoji, jenž je předpokladem úspěšného fungování pracovních týmů. Co můžeme udělat pro to, aby kolektiv, který vedeme, byl úspěšný Ke komunikaci Kurz vám představí různé manažerské styly, budete mít možnost si jednotlivé přístupy vyzkoušet. Jak a v které fázi vznikají bariéry v komunikaci? Jak komunikují podřízení mezi sebou – čeho si všímat? Lze zasahovat do komunikace podřízených? Čím lze uvolnit komunikační bariéry mezi nadřízenými a podřízenými? K vedení týmů (pracovních skupin)…. Stanovíte si své základní týmové hodnoty a dozvíte se, jak se sladit se svým týmem. Jak vnímají vaši podřízení poslání vaší instituce a jak to zjistit? Dozvíte se, proč je každý tým jiný, i když pracuje ve stejném prostředí, a kdo týmy nejvíce ovlivňuje. K zpětné vazbě Jak průběžně hodnotit a předávat zpětnou vazbu? Co se osvědčilo a co ne? Hodnotíte raději týmy či jednotlivce? Workshop umožňuje prodiskutovat jednotlivé přístupy k hodnocení a sdílet jejich klady a zápory. Jak souvisí motivace podřízeného s hodnocením.

Rozvoj dovedností středního managementu Kurz "Rozvoj dovedností středního managementu" se zaměřuje na budování vnímavosti k dění na pracovišti a dodává vedoucím nástroje k proaktivnímu přístupu k problémovým situacím. Věnuje se především rozvoji interní komunikace, dává důraz na vzájemnou komunikaci vedoucích a na cílený přenos informací od podřízených k nejvyššímu managementu pomocí vhodných mediačních a komunikačních nástrojů. Rovněž rozvíjí v účastnících schopnost náhledu na dynamiku týmů, podněcuje manažery k sebereflexi a dodává jim sebevědomí k proaktivnímu vedení.

Rozvoj dovedností středního managementu – seminář cíleně pro jednotlivá zařízení Cílové dovednosti manažerů Možnosti sebereflexe a sebepoznání Dynamika týmů a možnosti ovlivnění týmů Význam proaktivní komunikace v práci středního managementu Interní komunikace směrem k podřízeným, vedení porad Využití mediace

Je nutné posilovat týmovou spolupráci? Změny v přístupech, modelech, zavádění nových postupů Užitečné a opravdu živé… jen pokud to přijme tým pečujících za své Nutnost systematické kultivace týmového prostředí Citlivé vnímaní změn Zájem o pracovníky Udržení stabilního a motivovaného kolektivu

Vzdělávání zaměřené na rozvoj komunikace v pracovních týmech zaměřeno na komunikaci a porozumění mezi různými typy osobností, věkových a sociálních skupin podpora vzájemných vztahů na pracovišti i vztahu k uživatelům Semináře akreditované MPSV, supervizní podpora Vztahy na pracovišti jako základ dobrého pracovního výkonu Komunikace a vzájemná podpora v týmech v prostředí sociálních služeb Osobnost a role klíčového pracovníka v sociálních službách Řešení problémových a konfliktních situací v pracovní praxi Respektující komunikace

Respektující komunikace V pomáhajících profesích se pracovníci často dostávají do situací, jež pociťují jako útok na vlastní sebeúctu, např. jednání s agresivním uživatelem či konflikty v pracovním kolektivu. Prostřednictvím respektující komunikace a změny náhledu na dané situace lze pracovat na přiměřenosti reakce, na vlastním prožívání a na výběru možných variant řešení. Stejně tak nám respektující komunikace umožňuje těmto situacím do jisté míry předcházet. Kurz "Respektující komunikace" zahrnuje nejen praktický nácvik respektující komunikace, ale obsahuje i prvky osobního rozvoje a náhled na vlastní prožívání konfliktních situací.

HARTMANN akademie si váží možnosti být Vaším partnerem v přípravě a realizaci vzdělávacích aktivit, které podporují manažerskou práci a úspěšnou týmovou spolupráci Vašeho zařízení