Autor: Mgr. Pavla Jeníková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přírodověda – 4. ročník ZŠ
Advertisements

Zemědělství ČR.
Zemědělství České republiky.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
VY_32_INOVACE_31_ Prvouka 3.ročník Polní plodiny
Pole.
Rostliny našich polí – obilniny 4. ročník
ZEMĚDĚLSTVÍ.
Zemědělství.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Ekosystém Prchalová, K..
Polní plodiny Filip Bordovský.
Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Hospodářské rostliny 4. ročník
Hospodářské plodiny.
VY_32_INOVACE_29_ Prvouka 3.ročník Zelenina
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
SUCHOZEMSKÉ EKOSYSTÉMY I
ROSTLINY POLÍ.
Mgr. Věra Vasiljevičová
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě9 - 8 Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém pole Rostliny
Člověk a příroda Zeměpis VI. ročník Vypracoval: Mgr. Zdeněk Šebestík Příroda v krajině Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.Lenka.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Pedosféra pastviny zemědělská půda sady.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Litovelské Pomoraví Litovel CHKO Tato práce je šířena pod licencí CCBY-SA3,0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_08_38.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ZEMĚPIS TEMA: ÚRODNÉ KRAJINY ČR ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Hospodářské plodiny.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_13_Ekosystém_louka_rostliny.
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
Název školy: ZŠ Pardubice - Spořilov
CO ROSTE NA POLI - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VY_52_INOVACE_68_Louky, pastviny, pole-učební text
VY_32_ INOVACE_ 17_ VLASTIVĚDA 4
Užitkové rostliny, které se pěstují na polích nazýváme polní plodiny.
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Hospodářské rostliny Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_10_Ekosystémy.
Společenstva polí Rostliny
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Autor: Mgr. Eva Procházková
Sada 3 Rozmanitost přírody ZŠ a MŠ Dešná
ZELENINA A JEJÍ DRUHY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_56_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_32_INOVACE_55_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
STŘEDNÍ ČECHY AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
ZEM Ě D Ě LSKÝ PR Ů MYSL Karafiátová Jana. Zemědělství je nedílnou součástí hospodářství Důležité nejen ve výrobě potravin a zemědělských produktů, ale.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_52_INOVACE_28_OPAKOVANI_ROSTLINY-OBRÁZKY
EKOSYSTÉM POLE je uměle vytvořený člověkem
Zemědělství Rozdělení dle vyspělosti zemí:
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_III.Vu_PĚSTOVÁNÍ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.19_Rostliny_v_lete.
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace   Autor: Mgr. Pavla Jeníková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3715 Název projektu: Moderní škola Název materiálu: VY_52_INOVACE_S1_SaP_05_PJ Vzdělávací oblast: Společnost a příroda Tematický okruh: Obec Téma: Zemědělská a průmyslová krajina Anotace: Žák porovnává krajinu zemědělskou a průmyslovou. Ročník: 3.ročník Datum vytvoření: 10.9. 2013

Typy krajin podle využití

Zemědělská krajina Průmyslová krajina pole louky, pastviny, sady, vinice Průmyslová krajina těžební, průmyslové zóny v okolí měst

Pole Na polích se pěstují: obilniny: pšenice, žito, ječmen, oves, kukuřice okopaniny: brambory, cukrová řepa listová zelenina : zelí kořenová zelenina: mrkev, petržel olejniny: řepka olejka pícniny: jetel, vojtěška, bob

Odkaz na fotografii [1]

Odkaz na fotografii [2]

Odkaz na fotografii [3]

Odkaz na fotografii [4]

Louky a pastviny Louky jsou tvořeny trvalými travními porosty. Většina našich luk není původní. Jedná se o umělý ekosystém, který člověk obhospodařuje a udržuje kosením, hnojením, nebo pastvou (která je nejjednodušším a nejefektivnější způsobem obhospodařování).

Odkaz na fotografii [5]

Odkaz na fotografii [6]

Lesy Lesy poskytují cennou obnovitelnou surovinu využívanou ve stavebnictví, papírenství, při výrobě nábytku a mnoha dalších předmětů ze dřeva. Les je společenstvím mnoha organismů - rostlin a živočichů, které jsou na sobě navzájem závislé.

Odkaz na fotografii [7]

Odkaz na fotografii [8]

Odkaz na fotografii [9]

Použité zdroje [1] Cibule. In: Český česnek: Český česnek z Podkrkonoší [online]. [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: http://files.ceskydomacicesnek.cz/200000205-b2085b3025/dovolen%C3%A1%202011-cibule%20297.jpg [2] Pole. In: Roslinki: Zbože [online]. [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: http://www.roslinki.net/rosliny/zboze-pole.jpg [3] Pole. In: Na telefon.org [online]. [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: http://www.tapeta-slonecznikow-zachod-slonca-pole.na-telefon.org/tapety/slonecznikow-zachod-slonca-pole.jpeg [4] Tapeta Kombajn. In: Tapetus.pl [online]. [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: http://www.tapeta-slonecznikow-zachod-slonca-pole.na-telefon.org/tapety/slonecznikow-zachod-slonca-pole.jpeg [5] Květnatá louka. In: Valašská krajina: Informační portál o přírodě Beskyd [online]. [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: http://new.valasskakrajina.cz/wp-content/uploads/2012/03/Kv%C4%9Btnat%C3%A1-louka.jpg

Použité zdroje [6] vce pri pobrezi. In: BALÁK, Václav. Václav Balák: Eurotrip 2011 – Carlisle [online]. [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: https://picasaweb.google.com/lh/photo/nnTGyUJshGhhzY8LBJ9-zQ?feat=directlink [7] Rozvolněný les v JV svazích Toku. In: Wikimedia Commons [online]. 2007-10-27 [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8f/Lesy_pod_Tokem3.JPG [8] Les. In: Pobočka při Ostravských městských lesích [online]. [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: http://files.clsostrava.webnode.cz/200000002-8f6cc9066c/les.jpg [9] Moravská Amazonie - nejjižnější místo Moravy: Nejtypičtější​ pohled, spousta slepých ramen řeky Dyje, Kyjovka a Moravy, původní Lužní lesy bez zásahu člověka. In: Rajče [online]. 2012-10 [cit. 2014-09-01]. Dostupné z: http://img7.rajce.idnes.cz/d0703/7/7270/7270358_54d07ce8ac8e302df467e46bcbe45807/images/P1060798b.jpg