DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okres Litoměřice Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektu„Zlepšení kvality vzdělávání.
Advertisements

Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 2. ročník oborů Technické lyceum,
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
I DENTIFIKACE NA INTERNETU Mgr. Marie Kardová Leden 2014.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_03.
VY_52_INOVACE_03/2/33_ZEMĚPIS Severní Evropa Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladan Chlumský ŠABLONA: III/2 – Inovace.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Opakování – pracovní list
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
TKANINY- druhy, vlastnosti
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV
Algoritmizace - opakování
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název projektu: Moderní škola
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Technické prostředky v požární ochraně
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Měření elektrického proudu
Paměti počítače, rozdělení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název projektu: Moderní škola
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Závislost elektrického odporu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Střední škola obchodně technická s. r. o.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ČESKÁ REPUBLIKA VODSTVO
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Opakování pojmů z ekologie
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Mgr. Veronika Vaňousová
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, 434 01 Most • +420 476 706 696 • info@bukaschool.cz www.bukaschool.cz DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL   Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0227 Název projektu Bukaschool Název školy Soukromá hotelová škola Bukaschool s.r.o., Kmochova 1823, 434 01 Most Vyučovací předmět Zeměpis cestovního ruchu Tematický okruh Cestovní ruch v Evropě Ročník 2. a 3. ročník Jméno autora Mgr. Petr Lovaš Období tvorby DUM červenec 2012 Označení DUM VY_32_INOVACE_04PL_Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Anotace Prezentace je určená k opakování učiva.

Předpoklady cestovního ruchu - všeobecný test „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

ANOTACE DUM je určen pro studenty II. a III. ročníků v rámci opakování látky Předpoklady cestovního ruchu Tento DUM je nejlépe využitelný pro samostatnou činnost studenta Každý ze studentů má vlastní pracovní list, kam píše správné odpovědi DUM by měl sloužit také jako forma opakování získaných znalostí Pouze jedna odpověď je správná „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Pracovní list číslo otázky odpověď 1   6 2 7 3 8 4 9 5 10 „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č. 1 Do jakého podnebného pásu patří ČR? mírný polární subtropický „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Jak je základní dělení předpokladů cestovního ruchu? Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č. 2 Jak je základní dělení předpokladů cestovního ruchu? realistické, lokální, selektivní selektivní, lokalizační, realizační dopravní, cestovní, objektivní „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č.3 Který druh dopravy patří celosvětově mezi nejbezpečnější a nejrozšířenější pro přepravu osob? silniční vodní letecká „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Kolik památek zapsaných na seznam UNESCO je v České republice Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č.4 Kolik památek zapsaných na seznam UNESCO je v České republice 8 10 12 „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Co patří mezi materiálně technické předpoklady cestovního ruchu? Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č.5 Co patří mezi materiálně technické předpoklady cestovního ruchu? Vyjadřují další vybavení dané oblasti pro lepší vyžití Vyjadřují druhy připojení k internetu a GSM síti Vyjadřují jaké dopravní prostředky se používají v dané oblasti „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Jak se jmenuje největší mezinárodní letiště v České republice? Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č.6 Jak se jmenuje největší mezinárodní letiště v České republice? Letiště Leoše Janáčka Letiště Mošnov Letiště Václava Havla „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č.7 Z jakého důvodu je jižní Evropa nejvíce navštěvovanou částí Evropy z hlediska turismu? je zde dobrá infrastruktura příjemné klima, moře, historické památky ceny hotelů jsou levnější než ve zbytku Evropy „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Jak se dělí selektivní předpoklady? Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č.8 Jak se dělí selektivní předpoklady? přírodní, kulturní objektivní, subjektivní dopravní, materiálně-technické „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Které české řeky pramenící na území ČR se vlévají do moře? Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č.9 Které české řeky pramenící na území ČR se vlévají do moře? Labe, Morava Odra, Dyje Labe, Odra „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Otázka č.10 Jak se nazývá prostor, ve kterém je možné cestovat, aniž by jsme museli stavět na hranicích země? Schengenský prostor Evropská unie Vyšegrádský prostor „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Správné odpovědi: Předpoklady cestovního ruchu – všeobecný test Pracovní list číslo otázky odpověď 1 A 6 C 2 B 7 3 8 4 9 5 10 „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”

Použité zdroje http://upload. wikimedia Použité zdroje http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d2/Question_mar k.svg „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Lovaš.”