25 / 1 / 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví Veřejné zdraví - Lidská práva a péče o duševní zdraví v České republice Vzdělávání odborníků,státní správy a samosprávy.
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Webové stránky obcí jako zdroj informací pro občany Mgr. Andrej Kyselica Oddělení statistiky výzkumu, vývoje a informační společnosti Český statistický.
Národní tematická síť F NTS F – národní tematická sít F Ing. Václav Götz 19.listopadu 2007.
funkce médií ve společnosti moc médií
Absolventská práce 2002 Aplikace XML rozhraní v prostředí krajského úřadu Autor : Marek Cop Vedoucí : Ing. Petr Pavlinec 2002.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaZeměpis 9 NázevZemepis_obyvatelstva_zdrojedat.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Mgr. Jiří Janeček Senát PČR Osvěta zvenčí ? Schopný autor tvoří, neschopný poučuje George Bernard Show.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
eGovernment Informační systémy ve státní správě a samosprávě
PREZENTUJÍCÍ IT služby měst Hodnocení stavu rozvoje informatiky obcí 2. a 3. stupně V období květen až červenec 2014 byly na webech obcí dvojek.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
1 Regionální a municipální informační systém RAMIS PVT, a.s., Kovanecká 30/2124, Praha 9 tel.: , fax:
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Implementácia Inspire v ČR Jiří Hradec. INSPIRE v ČR  Gestor transpozice: MŽP, pověřena CENIA  Spolupracuje:Ministerstvo informatiky (vnitra)  Vize.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Jednotlivé projekty MSp
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
Březen – měsíc internetu podeváté aneb Na úřad přes internet Jaroslav Winter BMI sdružení ISSS, Hradec Králové
Význam dané problematiky Výsledky, přínosy a pokračování Struktura práce, ukázka postupu ověřování vybrané hypotézy Nízký sociální status ► ageismus.
informační portál MPSV Ing. Petr Hortlík , IT expert
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Předběžné výsledky Sčítání lidu domů a bytů 2011 Hl. m. Praha.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Sčítání lidu, domů a bytů 2011 a některé výsledky 2001 Středočeský kraj.
Technologie, lidé, prostředí Portál krizového řízení Ústeckého kraje Venuše Kindlová Bezpečnostní tajemník Ústeckého kaje.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Sčítání lidu, domů a bytů 2011 a některé výsledky 2001 Jihomoravs ký kraj.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
OBDOBÍ KAMPANĚ: – REALIZÁTOR KAMPANĚ: Hl. m. Praha Centrum sociálních služeb Praha CÍL KAMPANĚ: Upozornit Pražany a návštěvníky.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Sčítání lidu, domů a bytů 2011 a některé výsledky 2001 Jihočeský kraj.
Sčítání lidu, domů a bytů 2011 a některé výsledky 2001 Pardubický kraj.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Sčítání lidu, domů a bytů 2011
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
PROGRAM ROZVOJE OBCE TUPESY NA OBDOBÍ 2017–2024 Úvodní informace
Sčítání lidu, domů a bytů 2011
Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008
Sčítání lidu, domů a bytů 2011
On-line vyjadřování k existenci sítí
RESORT LUHAČOVICE.
23 / 9 / 2010.
Atraktivní zaměstnavatel
Informační zdroje české veřejné správy
Role ČT v rozvoji DTT.
Klíčové aktivity projektu
Transkript prezentace:

25 / 1 / 2011

Sčítání lidu domů a bytů 2011 Informační kampaň Sčítání lidu domů a bytů 2011

Obsah prezentace Cíl komunikační kampaně SLDB 2011 Kreativní strategie kampaně SLDB 2011 Ukázky TV spotů Ukázky online kampaně Základní mediální strategie Mediální mix TV Mediální mix online

Cíl komunikační kampaně Získat zájem (a podporu) veřejnosti o Sčítání lidu, domů a bytů 2011 a tím zajistit MAXIMÁLNÍ PŘESNOST A ÚPLNOST statistických údajů při samotném sčítání 25. – 26. 3. 2011

Cílové skupiny kampaně Nejširší veřejnost ČR děti školou povinné (10 - 15 let) dospívající mládež, studenti (15 - 24 let) mladší střední věk (25 - 44 let) starší střední věk (45 - 59 let) lidé v penzijním věku (60 let a více) Státní správa a samospráva krajské, městské a obecní úřady

Cílové skupiny kampaně (pokračování) Specifické cílové skupiny provozovatelé ubytovacích, léčebných a jiných zařízení majitelé a správci obytných domů vybrané věkové a etnické skupiny žijící na území ČR potenciální uživatelé elektronických formulářů

Idea komunikační kampaně TÍM, ŽE VĚNUJI PEČLIVÉMU VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU NĚKOLIK MINUT, OVLIVNÍM DĚNÍ OKOLO SEBE V DALŠÍCH 10 LETECH… BUDOUCNOST OKOLÍ KAŽDÉHO Z NÁS SE TEDY PRÁVĚ POČÍTÁ...

Kreativní strategie kampaně SLDB 2011 Myšlenka kampaně je založena na výzvě známých osobností doplněné o názor veřejnosti Cílem je dokázat občanům České republiky, že když mohou přistoupit ke sčítání lidu 2011 seriózně známé osobnosti, můžeme i my, obyčejní lidé Díky tomuto postupu chceme rychleji vybudovat povědomí o akci samotné i o jejích praktických přínosech pro každého z nás

Slogan kampaně Klíčové sdělení „Budoucnost se počítá“ pak jasně prezentuje smysl kampaně, kterým je vysvětlení významu sčítání pro fungování celého státu a poukázání na mnohostrannost jeho využití Nejde tedy pouze o statistická čísla, SLDB bude mít jasný a prokazatelný dopad na budoucnost našeho okolí a tím i budoucnost každého z nás

Ukázky online kampaně – do 25. 3.

Ukázky online kampaně – 26. 3. – 10. 4.

Ukázky online kampaně – závěrečná část

Základní mediální strategie V rámci kampaně budou využity dva stěžejní mediatypy: TELEVIZE vytvoření masového zásahu, povědomí zajištění vysoké frekvence doručení sdělení emocionální působení prostřednictvím testimonialů

Základní mediální strategie INTERNET oslovení mladší části populace, internetové generace, aktivních osob s nižší afinitou vůči televizi interaktivita > odkazy na relevantní podrobnější informace, instruktážní videa apod. podpora a moderace diskuse

Základní timing a průběh kampaně

Televizní kampaň Cíl = zásah alespoň 80 % populace starší 15 let Od 1. 2. do 31. 3. Nasazení na stanicích ČT1, ČT2, ČT24, Prima, Prima COOL, Barrandov V průměru 10 spotů denně

Online kampaň Cíl = zásah alespoň 80 % internetové populace Od 10. 1. do 14. 4. Nasazení: servery s vysokým zásahem (zpravodajské weby, portály apod.) pro vytvoření masového povědomí a poskytnutí odkazů na podrobnější informace standardní, ale i netradiční formáty a pozice sociální sítě pro podporu diskuse, přinášení aktuálních informací, reakci na situaci, uveřejňování videospotů atd. vyhledávací služby jako nástroj pro oslovení uživatelů aktivně hledajících informace o SLDB

Děkujeme za pozornost