PRÉTERITO INDEFINIDO VERBOS REGULARES 1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Advertisements

PRÉTERITO INDEFINIDO VERBOS IRREGULARES Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785. Provozuje.
PRÉTERITO INDEFINIDO VERBOS REGULARES
Los pronombres del objeto directo
ČASOVÁNÍ PRAVIDELNÝCH SLOVES VE ŠPANĚLŠTINĚ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu.
Z ÁKLADY ŠPANĚLŠTINY Seznámení s osobními zájmeny a nepravidelným slovesem „SER“ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_348.ŠPJ.34 Sloveso GUSTAR - prezentace.
Formación de SUBJUNTIVO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN:
IMPERATIVO POSITIVO Y NEGATIVO. AnotaceIMPERATIVO Klíčová slovaimperativo, habla, no comas, tú, negativo PředmětŠpanělský jazyk AutorMgr. Eva Šimonková.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Anotace – Otázky Anotace - Pracovní list k procvičení tvoření otázek pomocí tázacích zájmen, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zdeňka Soprová, Bc. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Anotace - Animals Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé.
Anotace – Měsíce v roce Anotace Pracovní list k procvičení slovní zásoby – doplnění chybějících slov, spojování slov s čísly měsíců, křížovka, spojování.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Správa fotografií v Adobe Lightroom I.
ZÁJMENA NEURČITÁ A ZÁPORNÁ
Informace, PC, hardware, software
SLOVESA SE ZMĚNOU KMENOVÉ SAMOHLÁSKY
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Zřizování nových příček - opakování
Názvosloví a typy střech
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Prezentace fotografií v Adobe Lightroom
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
PROBLEMAS DE SALUD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Výkon, účinnost VY_32_INOVACE_11_218
ČASOVÁNÍ PRAVIDELNÝCH SLOVES VE ŠPANĚLŠTINĚ
STUPŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN
EL ASPECTO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Rozvíjíme pozornost a soustředění
SER ESTAR HABER Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti snímku
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
SER ESTAR HABER Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
Přírodní vědy DUM 23 HOUBY - TEST
Interaktivní příklad na dělení napětí a proudu v elektrickém obvodu
POROVNÁVACÍ VÝRAZY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa –čtyřboký hranol
Nový dokument v Adobe Photoshop
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Měření v dílenské praxi
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Pokročilé úpravy snímku
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Základní obeznámení s programem
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Fyzika – procvičování převodů jednotek délky, hmotnosti, času a objemu
Představujeme a sestavujeme krychli
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Transkript prezentace:

PRÉTERITO INDEFINIDO VERBOS REGULARES 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802–4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV). 1

PROJEKT MŠMT Název projektu školy Vybavení odborných učeben moderními technologiemi Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0432 Anotace Préterito indefinido – REGULAR Klíčová slova Trabajé, comieron, viviste Předmět Španělský jazyk Autor Mgr. Eva Šimonková Jazyk Druh učebního materiálu Prezentace, výklad, pracovní list Potřebné pomůcky PC, interaktivní tabule Cílová skupina Studenti střední školy Druh interaktivity Výklad pomocí prezentace, procvičení Zdroje Seznam viz poslední strana

Popis: Po vysvětlení problematiky a uvedení příkladů následuje procvičení. Studenti se vyjádří. Následuje kliknutí a poté se objeví správné řešení.

POUŽITÍ: Pro vyjádření dějů, které proběhly v určitý okamžik nebo v určitém období v minulosti. Jedná se tedy o časově ohraničené děje, které skončily v minulosti a nezasahují do přítomnosti. Často ho použijeme s následujícími příslov. určeními: Ayer Anoche Anteayer El martes El fin de semana El aňo pasado En mayo En 1999 Hace dos meses, días, aňos,

FORMACIÓN DEL PRÉTERITO INDEFINIDO

COMPLETA EL PRONOMBRE ADECUADO HABLARON COMISTEIS VIVIMOS ESCRIBÍ HABLÉ TRABAJASTE VOLVIMOS SE BAŇÓ ALMORZARON DESAYUNÉ VIAJASTEIS PASEÓ ellos, ellas, ustedes vosotros, vosotras nosotros, nosotras yo yo tú nosotros, nosotras él, ella, usted ellos, ellas, ustedes yo vosotros, vosotras él, ella, usted

COMPLETA LA FORMA CORRECTA DEL VERBO PRESENTE PRÉTERITO INDEFINIDO HABLO TRABAJAN COMES VIAJA BEBEMOS ESCRIBÍS ALMUERZAS VUELVEN PASEAS ESCRIBO HABLÉ TRABAJARON COMISTE VIAJÓ BEBIMOS ESCRIBISTEIS ALMORZASTE VOLVIERON PASEASTE ESCRIBÍ

HABLAN TRABAJAS COMEN PASEAMOS BEBO ESCRIBES TOMÁIS VIVE VISITAN VUELVEN SALGO VIVEN HABLARON TRABAJASTE COMIERON PASEAMOS BEBÍ ESCRIBISTE TOMASTEIS VIVIÓ VISITARON VOLVIERON SALÍ VIVIERON

COMPLETA CON VERBOS EN PRÉTERITO INDEFINIDO Cada día me levanto pronto pero ayer no……………. Como poco pero anoche………………………mucho. Trabajas mucho hoy, ¿por qué ayer no………………… Reciben muchas cartas pero ayer no …………………. Nunca lo visito pero la semana pasada lo …………….. No me gusta pasear pero ayer ……….…..toda la tarde. Siempre vuelves, ¿por qué no ...……………anoche? Me visitas mucho pero el aňo pasado no me………….. Siempre llego a tiempo pero ayer ………...........tarde. Se acuestan a las 8 pero ayer…………………...a las 9. me levanté comí trabajaste? recibieron visité paseé volviste visitaste llegué se acostaron