Číslo v digitálním archivu školy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_10 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor cvičení AnotaceMS Excel.
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_03 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_11 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor opakování AnotaceMS Excel.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo v digitálním archivu školy
Slova se skupinami DĚ, TĚ, NĚ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo v digitálním archivu školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Číslo v digitálním archivu školy
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mgr. Kateřina Gajdošová
Seznámení se slovy s protikladným významem.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo v digitálním archivu školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Tvoření sloves a doplňování do vět
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Druhy vět – jejich rozdělení
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Procvičení a upevnění učiva
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_20_02_vyjmenovaná slova
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Číslo v digitálním archivu školy
Základní škola a mateřská škola Bukovec
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí n.M., Kollárova 1045
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V.,
WORD Vkládání obrázků a klipartů
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Světové strany
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Druh učebního materiálu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Tvrdé souhlásky Číslo projektu : 11
VY_32_ INOVACE_ 04_ ČESKÝ JAZYK 3
Transkript prezentace:

Číslo v digitálním archivu školy VY_32_INOVACE_CJ6_19 Sada DUM Český jazyk 6 Předmět Český jazyk Název materiálu Vyjmenovaná slova po Z – opakování formou doplňování i/í, y/ý. Anotace V prezentaci si žáci procvičí vyjmenovaná slova po Z či slova příbuzná formou pořadí, doplňování, čtení s porozuměním. Pomůcky: pracovní list s přípravou. Autor Mgr. Kateřina Fiedlerová Jazyk Datum vytvoření 18. 11. 2011 Očekávaný výstup Upevnění pořadí vyjmenovaných slov po Z. Znalost - odůvodňování správného psaní: i/í a y/ý po tvrdých, měkkých i obojetných souhláskách. Stupeň a typ vzdělání Základní vzdělání - lehké mentální postižení Klíčová slova Vyjmenovaná slova po Z, pořadí vyjmenovaných slov po Z Druh učebního materiálu Prezentace Cílová skupina Žák 2. stupně speciální školy Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1102

Mgr. Kateřina Fiedlerová Vyjmenovaná slova po Z - opakování formou doplňování i/í , y/ý. 6. ročník Mgr. Kateřina Fiedlerová

dnes si procvičíme vyjmenovaná slova po Z. Kdo je vyjmenuje zpaměti? Milí žáci a milé žákyně, dnes si procvičíme vyjmenovaná slova po Z. Kdo je vyjmenuje zpaměti? No, paráda, můžeme jít na procvičování ….. Vaše kočička Mája

VYJMENOVANÁ SLOVA PO Z BRZY, JAZYK, NAZÝVAT, RUZYNĚ

BRZY JAZYK NAZÝVAT RUZYNĚ Děti, pomůžete mi najít vyjmenovaná slova po Z, která se nám ztratila? Pro zobrazení chybějícího slova klikni na kočičku Máju. BRZY JAZYK NAZÝVAT RUZYNĚ

Po procvičení věty přepište A teď budeme procvičovat psaní i, í nebo y, ý ve větách. Odůvodnění říkejte nahlas. Po procvičení věty přepište do školního sešitu. Z_ta z_skala během dětského dne několik medailí. Z_tra musím jít brz_čko spát. Z_kmund Má mlsný jaz_ček. Maminka vyprala z_mní oblečení. Pes přeskočil vysokou z_dku. Jarda má boty na suchý z_p. Ze třídy se oz_valy dětské hlasy. Na území Ruz_ně se nachází Bílá hora.

A máme zopakováno. Čauky mňauky ... Vaše kočička Mája Zapište si do notýsku domácí úkol. Čauky mňauky ... Vaše kočička Mája

Prameny – obrázkový materiál: Klipart Microsoft Office 2010