Plánování včera, dnes a zítra…

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Redukce lůžek Existuje prostor pro redukci lůžek akutní péče?
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Počítač, základní pojmy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Miroslav Kaňok, DiS. Dostupné z Metodického portálu
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Důvody vzniku projektu…. Méně jak 50% obyvatel využívá internet! Méně jak 50% obyvatel využívá internet! Jen málo z těch, co ho využívají, ho využívají.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Inovace výuky prostřednictvím.
Proč zaměstnávat ženy? Mgr. Veronika Šprincová. Diskriminace žen na trhu práce je dána z velké části předsudky spojenými zejména s mateřskou rolí žen,
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Ing. Ladislav Friedrich, CSc. Prezident Svazu zdravotních pojišťoven ČR Nákupy léčivých přípravků a zdravotnických prostředků do nemocnic.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
model fungování a praxe
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Vývoj mobilních aplikací a jejich výhody
Komunikační strategie ČIŽP
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Podpora v nezaměstnanosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
METODIKA ZAVÁDĚNÍ UIS NA JINÝCH UNIVERZITÁCH
Hlavní město praha a integrace cizinců
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
1. ročník oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpráva o činnosti za rok 2007
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Média funkce, vliv IUVENTAS s. r. o.
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Analýza závěsu podvozku letadla
Kvadratické nerovnice
Digitální učební materiál
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Mgr. Milan Pechal, Ing. Zdeněk Hlavačka
PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
Představení projektu.
Principy fungování spolku BISON
Předpověď živelních pohrom
Týden před volbami den po dni
Prodeji produktu nebo služby
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Implementace BAT závěrů do integrovaných povolení v Moravskoslezském kraji Krakow.
Novinky v Collabimu Za 04/ /18 „začínáme v 14:05“
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Rovnice HRA.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Klíčové aktivity projektu
…vše, co jste kdy chtěli vědět o počítačích, ale báli jste se zeptat…
Život bez střeva , Praha.
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Bariéry elektronické komunikace občanů s úřady
Transkript prezentace:

Plánování včera, dnes a zítra… 24. 5. 2017 Den programatiky ČVUT FIT

O komunikačních kanálech Plánování “O čem je plánování…?“ O zkušenostech O komunikačních kanálech O cílech O kreativitě O datech

Jak to začalo…

Jaká data se na mediálním trhu používají Mediální měny chronologicky: NetMonitor (2003) Media projekt (1996) Radioprojekt (2006) PEM (1997) separátní data pro každý mediatyp Další datové zdroje: MML-TGI (1998) adMeter 1000 (2016)

Trendy Bohatší data větší možnosti pro efektivní plánování lepší vyhodnocení kampaně TV a Internet nejlépe měřitelné a měřené největší požadavek na využití synergie těchto kanálů Způsoby řešení hybridizace / fúze dat crossmediální single source měření – adMeter

adMeter data jsou… data nabízí… electronická single-source multi-platformní multi-mediální cross-mediální reach multiscreening analýzu překryvů timeshift ratings cross-mediální cílové skupiny out of home sledovanost media correlation effects increment. reach vteřinová analýzu afinity reprezentativní user-centric online video obsahovou analýzu …mnohem více

Neměříme „jen“ klasickou TV, ale video obsah adMeter Neměříme „jen“ klasickou TV, ale video obsah Měříme konzumaci médií na TV, SMART TV, HBB TV… …dále pak na PC, noteboocích, tabletech, smartphonech Neměříme „jen“ rádia, ale audio obsah Potenciál a reálný výkon display a video obsahu tuzemských digitálních hráčů je zásadní * Měříme i používání aplikací

adMeter *

Multiscreening

Vyhodnocení kampaně ! Kampaň CS 18-35 - EF 5+ Total crossreach – 84,6 % WWW inkrementální reach – 13,4 % Total crossreach – 88,9 % WWW incrementální reach – 17,7 % TV 71,2% WWW 46,4% Zdroj: adMeter 1000 (črv - srp 2016) Vzorec pro kombinovaný reach = [(100 – (vyšší reach))/100] x nižší reach + vyšší reach Vzorec pro kombinovaný reach Crossmediální pasivní měření adMeter Kampaň CS 18-35 - EF 5+ !

Inkrementy mediatypů / médií INKREMENTÁLNÍ TÝDENNÍ REACH vybraných TV stanic/rádií/webových stránek v populaci 15-24 let 7.7 % 8.2 % 35.4 % 42.2 % 78.6 % 10.2 % 21.2 % 67.3% 39.9 % 20.0 % 10.0 % 1.5 % 0.8 % 25.5 % 15.4 % 2.9 % 17.0 % 13.8 % 6.3 % Pozn.: Počítáno pro 0 min reach Zdroj: MEDIAN adMeter 1000 (Září 2015)

Cross-mediální plánování a vyhodnocení kampaní FENIX – nový software pro koncové uživatele

co bude dál?

Čeká nás a nemine… Implementace programatiku na úrovni strategického plánování Optimalizace kampaní na efekt namísto současného zásahu Zohlednění „výkonu“ zásahu na základě použitého komunikačního kanálu

Od zásahu k efektu Optimalizovaná kampaň může se stejným rozpočtem přinést vyšší cílové efekty! REALIZOVÁNO OPTIMALIZACE OPTIMALIZACE ZÁSAHU OPTIMALIZACE EFEKTU

Děkuji za pozornost! Mediální výzkumy Ad-hoc výzkumy Vývoj technologií MML-TGI Software MARKET AND MEDIA RESEARCH, PUBLIC OPINION POLLS, SOFTWARE DEVELOPMENT Narodnich hrdinu 73, 190 12 Prague 9 tel.: 225 301 111, fax: 225 301 101 e-mail: median@median.cz www.median.eu