Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BEZPEČNĚ A ZDRAVĚ DO ŽIVOTA - rozvoj kompetencí v základním a středním vzdělávání Realizace – Určeno: ZŠ, SŠ, SVČ/DDM.
Advertisements

{ Inkluzivní vzdělávání z pohledu praktika Mgr. Jana Vrbicová „Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků.
Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Výzva – Budování kapacit pro rozvoj škol I. Metodický výklad Praha, 2. února 2016 Název prezentace.
Rozvoj a zdokonalení integrovaného diagnostického, informačního a poradenského systému v oblasti vzdělávání a volby povolání Priorita 3 Rozvoj celoživotního.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
Dotační fond LK Soutěže MŠMT Program a podprogramy - školství  Program č. 4 resortu školství, mládeže a zaměstnanosti  4.1 Podpora volnočasových.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského G Jiřího Gutha-Jarkovského.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Mámo, táto neseďte doma ! reg. č. CZ /0.0/0.0/15_010/ Bc. Radka Kaštovská.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
E-NEBEZPEČÍ PRO UČITELE Nebezpečné komunikační jevy pro učitele se zaměřením na kyberšikanu, kyberstalking, kybergrooming a další sociálně-patologické.
 OP VVV, MŠMT ČR  Průběžná výzva – 3 vlny (r. 2016, 2018, 2020)  Úroveň reflektující potřeby území = Prolnutí s výstupy z MAP (2. vlna)  Alokace –
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Individuálně, ale společně a jinak
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Kvalitní řízení vede k úspěchu
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
GOAL Guidance and Orientation for Adult Learners
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Vybrané cíle projektu KIPR
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
„Podpora procesu transformace pobytových sociálních služeb v Moravskoslezském kraji II“, reg. č. CZ.1.04/3.1.00/A ZÁVĚREČNÁ KONFERENCE Ostrava.
Hroznatova akademie 11. října 2018
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Strategické řízení a plánování
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Šablony I a jejich realizace
Profesionalizace sociální práce v ČR
ROZPOČET PŘÍMÝCH NEINVESTIČNÍCH VÝDAJŮ NA ROK 2019
Aktuální informace o MAP vzdělávání na Broumovsku II
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Ing. Alena Opletalová, Ph. D. , 9. 6
Transkript prezentace:

Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj reg. č.: CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000183 Jiří Langer, 23.11.2016, Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj, CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000183

Informace o projektu Název Termín realizace Rozpočet Webové stránky Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj (IVOK) reg. č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000183 Termín realizace 1. 10. 2016 – 30. 9. 2019 Rozpočet 46.958.753,41 Kč Webové stránky http://inkluzeok.upol.cz Hlavní řešitel doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D. Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj, CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000183

Cíle projektu Podpora společného vzdělávání napříč Olomouckým krajem Podpora škol nově realizujících inkluzivní vzdělávání v souvislosti s tzv. inkluzivní novelou školského zákona Implementace školních poradenských pracovišť, školních asistentů a koordinátorů inkluze do škol Vytvoření odborné metodické sítě Realizace kurzů DVPP dle požadavků praxe Realizace zážitkových kurzů zaměřených na osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků Primární zaměření na vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj, CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000183

Klíčové aktivity KA1 – Adaptace na školní prostředí prostřednictvím školních asistentů jako základní předpoklad školní úspěšnosti KA2 – Implementace a podpora školních poradenských pracovišť KA3 – Metodická podpora pedagogického sboru ve škole pracující se žáky se SVP KA4 – Zvyšování kompetencí pedagogů v inkluzivním vzdělávání – kurzy DVPP KA5 – Síťování aktérů inkluzivního vzdělávání KA6 – Slyšet jinak – bezbariérová hudební výchova Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj, CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000183

Personální složení Hlavní metodik Odborní metodici klíčových akvivit Jiří Langer Odborní metodici klíčových akvivit E. Šmelová, M. Fasnerová, M. Hutyrová, P. Baslerová, B. Vlachová, J. Michalík, G. Všetičková Supervizoři L. Ludíková, E. Souralová, A. Nováková Odborní pracovníci V. Benešová, T. Albrechtová, B. Řeháková Projektový manažer J. Skácel Partneři projektu ZŠ Komenium (F. Vlček) PPP Olomouckého kraje (L. Schneider) Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj, CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000183

Děkuji za pozornost  Kontakty Projekt IVOK Tereza Albrechtová Pedagogická fakulta UP Žižkovo nám. 5 771 40 Olomouc inkluzeok@upol.cz, tereza.albrechtova@upol.cz http://inkluzeok.upol.cz Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj, CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000183