1. veřejný workshop Místní akční plán ORP Sokolov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dotazníkové šetření MŠMT – výstupy pro ORP Olomouc Ing. Iva Hubálková, doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D. Workshop , Pedagogická fakulta UP MAP VZDĚLÁVÁNÍ.
Advertisements

1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Příprava MAP ORP Olomouc – 1. fáze přípravy doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D. Workshop , Pedagogická fakulta UP MAP VZDĚLÁVÁNÍ.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice 2. Setkání Řídícího výboru MAP Neratovice 20. června 2016, MěÚ Neratovice.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
3. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán pro ORP Jablunkov reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ září 2016 od 14:00.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci obvodu Prahy 21.
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování (Pavla Chocholová) a Krajský akční plán Plzeňského kraje (Petr Duda) Národní ústav pro vzdělávání.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Výzva OP VVV 02_16_034 Implementace krajských akčních plánů I.
Ing. Kateřina Lichtenberková
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
Platformy projektu KAP LK
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Jednání pracovních skupin k tvorbě Ročního akčního plánu (RAP)
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Aktuální informace o KAP a MAP
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Klíčová témata projektu
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
jak budovat kulturu školy společně
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Stipendia a Krajský akční plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území MČ Praha 10, CZ
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Aktuální informace o projektu IKAP
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami
Model intenzivní podpory
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Hroznatova akademie 11. října 2018
Model intenzivní podpory
Tento projekt je spolufinancován EU: CZ /0.0/0.0/17_047/
Strategické řízení a plánování
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Model intenzivní podpory
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
Model intenzivní podpory
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
5. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Transkript prezentace:

1. veřejný workshop Místní akční plán ORP Sokolov Březová, 7. 9. 2016

Program: 14.00 – 14.20 Úvod – několik slov o projektu … 14.20 – 14.30 Naladíme se … 14.30 – 15.15 Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr. Magdalena Čavojská 15.15 – 15.30 Vize 15.30 – 15.45 Přestávka 15.45 – 15.55 Naučné centrum řeky Ohře 15.55 – 16.40 Diskuze nad vybranými cíli ve vzdělávání 16.40 – 16.45 Vyhodnocení vize 16.45 Závěr

Místní akční plán ORP Sokolov http://mas-sokolovsko.eu/projekty/aktualni/map-orp-sokolov/

O co jde? plánovací strategický projekt, který vychází z potřeb v území, je tvořen zdola akce KLIMA: Kultura učení, Leadership, Inkluze, Mentoring, Aktivizační formy výuky motivovaný a motivující vedoucí – pozitivní školní klima motivovaný a motivující pedagog jako hybná síla vzdělávacího procesu – pozitivní klima ve třídě úspěch pro každého žáka

Cíle projektu: navázat trvalou dlouhodobou komunikaci mezi relevantními aktéry v území vytvořit akční plány investičních i neinvestičních aktivit v území na období 2016-2023, tzn. Strategický rámec MAP – Místní akční plán (podklad pro MMR, MŠMT, a další dotační programy) aktivity spolupráce, a to i mimo resort školství budování znalostních kapacit

Co máme hotovo? Řídící výbor pracovní skupiny (1. předškolní vzdělávání a péče, 2. čtenářská a matematická gramotnost v základním vzdělávání, 3. inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem, 4. rozvoj klíčových kompetencí – polytechnickém vzdělávání, rozvoj digitálních kompetencí, kompetencí pro aktivní používání cizího jazyka, rozvoj sociálních a občanských kompetencí, kariérové poradenství, 5. rozvoj podnikavosti a iniciativy, kariérové poradenství, smysluplné trávení volného času, rozvoj kulturního povědomí) pracovní verze analytické části dokumentu MAP návrh Strategického rámce včetně vymezení priorit a cílů seznamu plánovaných investičních záměrů na území ORP komunitní práce – setkání ředitelů, osobní šetření, konzultace, pracovní schůzky s expertkami, apod.

Strategický rámec Priority a cíle 1. KVALITNÍ A DOSTUPNÁ INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ. 1.1 Modernizovaný a vyhovující technický stav objektů vzdělávacích zařízení. 1.2 Kvalitní a moderní odborné vybavení. 1.3 Dostatečná vyhovující kapacita. 1.4 Dostupná a kvalitní sportoviště, hřiště a dětské herny. 1.5 Příjemné, bezpečné a podnětné okolí vzdělávacích zařízení 2. KVALITNÍ A MOTIVUJÍCÍ VZDĚLÁVÁNÍ. 2.1 Kompetentní vedoucí pracovník. 2.2 Kompetentní vzdělavatel, pedagog, pracovník zájmového a neformálního vzdělávání. 2.3 Kvalitní výukové materiály a pomůcky. 2.4 Motivovaný pracovník ve vzdělávání dětí a žáků. 2.5 Příznivé a pozitivní školní klima. 2.6 Aktivní spolupráce a komunikace škol i dalších subjektů ve vzdělávání.

3.1 Individuální přístup k osobnosti žáka s ohledem na jeho schopnosti 3. MOTIVOVANÉ A SPOKOJENÉ DÍTĚ/ŽÁK 3.1 Individuální přístup k osobnosti žáka s ohledem na jeho schopnosti 3.2 Pozitivní sociální klima ve třídě. 3.3 Zvyšující se odborné kompetence dětí a žáků. 3.4 Zvyšující se kompetence pro život. 3.5 Inovativní, aktivizující formy a metody výuky. 3.6 Smysluplné trávení volného času. 3.7 Kariérové poradenství. 4. SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ 4.1 Připravenost k zavádění systémových změn. 4.2 Vzdělaný pedagog otevřený společnému vzdělávání. 4.3 Nižší počet dětí ve třídách. 4.4 Spolupráce s odborníky, sdílení zkušeností a dobré praxe. 4.5 Osvěta v oblasti inkluze.

Naladíme se … Úkolem: spojit všech 9 teček čtyřmi rovnými čarami tak, aby konec jedné čáry navazoval na začátek čáry druhé (tzn. jedním tahem, bez zvednutí tužky z papíru).

Řešení

VIZE 1. Sokolovsko - místo, kde vzdělání je cestou k úspěšnému a spokojenému životu. 2. Vzdělané Sokolovsko - každý má svůj potenciál - každý má šanci uplatnit se v životě. 3. ŽÁK: škola, ve které se rádi a bez rozdílu vzděláváme. PEDAGOG: s úspěchem připravíme žáky na další stupně škol. SPOLU: učíme (se) pro život.

a těšíme na další spolupráci. Kontaktní osoby: Mgr. Zuzana Odvody – hlavní manažerka projektu odvody@mas-sokolovsko.eu tel.: 605 108 877 Mgr. Michaela Polláková – věcná manažerka projektu pollakova@mas-sokolovsko.eu tel.: 731 112 671 Děkujeme za pozornost a těšíme na další spolupráci.