AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Společně a každý zvlášť po stezkách Ing. Lenka Klimková MAS – Partnerství Moštěnka, o. s.
Seminář knihoven okresu Vsetín MVK Vsetín, Trendy rozvoje knihoven ve Zlínském kraji se zaměřením na malé knihovny.
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Petr PECHA MAS RÝMAŘOVSKO, o.p.s. Manažer MAS Ing. Nikola Velebná
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
DĚDICTVÍ NAŠICH PŘEDKŮ OBLASTI PODPORY: v. Udržení kulturního dědictví venkova realizací stálé výstavní expozice a muzea s nabídkou místních kulturních.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Internetizace knihoven a SROP Roman Giebisch Vědecká knihovna v Olomouci.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Ing. Michal Unzeitig ARTIO s.r.o..  Co je Museo24  Vize a cíle  Role společnosti ARTIO  Technické řešení –CIDOC CRM –Sémantický web Obsah.
Akce 2 – Evropská dobrovolná služba EDS je součástí programu EU Mládež v akci Akce 1 - Mládež pro Evropu Akce 2 - Evropská dobrovolná služba Akce 3 -
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
Regionální konference v MSK
Zaměření Národního programu podpory CR v roce 2011 Podprogram Cestování dostupné všem.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Projekty na území Mariánské a Valdštejnovy zahrady Prezentace kulturního dědictví Mariánské a Valdštejnovy zahrady –Fiche 1 - Zahrada s historií je zahradou.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
CENTRUM CELOŽIVOTNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ S KNIHOVNOU MANŽELŮ TOMANOVÝCH ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM Dana Súlovcová.
Dojeďte – Aš – k nám Co jinde nelze / Na konci světa / U nás na západě / Žít Aš Vypsat veřejnou soutěž na MOTTO města zdůrazňující společnou hodnotu Skupina.
Vize a cíle projektu Základní ideou realizace integrovaného projektu „Lázeňská turistika Aš“ je rozvoj cestovního ruchu založený na principech trvale.
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Cestovní ruch.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Dovolená a region, lázeňstvíJiří Šimon 4. března 2016.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
1 Spolupráce Klubu českých turistů se subjekty cestovního ruchu.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Projekt Centra společných služeb(CSS) realizovaný Svazem měst a obcí ČR Projekt Centra společných služeb č. CZ /0.0/0.0/15_019/ Operační.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Historie lázeňství Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Značka „Českosaské Švýcarsko
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6

CÍL: Rozvoj turismu na Ašsku Ašsko je region, který může nabídnout širokou škálu aktivit a zajímavostí. Ale nikdo to neví… Dlouhodobým cílem je vytvořit z Aše místo navštěvované turisty a patrioty.

PŘÍNOS Zvýšení počtu návštěvníků Aše a okolí Bezprostředním přínosem dále navržených aktivit bude zvýšení počtu návštěvníků hlavně ze skupin senioři, sportovci a patrioti. Jako sekundární efekt vidíme rozvoj místního podnikání zaměřeného na cestovní ruch.

VÝSTUPY PROJEKTU Zvýšit povědomí o Aši Přilákat a udržet turisty JAK?

NAVRŽENÉ AKTIVITY NAVRHUJEME NÍŽE UVEDENÉ AKTIVITY, U NICHŽ ZOHLEDŇUJEME VÝŠI INVESTIC A ČAS NA JEJICH REALIZACI. Čas Investice  Sportovní a kulturní akce  Internetová reklama (bannery) a propagace (Facebook), turistické centrum atd.  TV pořady o Aši (Toulavá kamera, Ano, šéfe)  Fanclub Aše  Čestné občanství  Benefit program  Certifikát kvality místních podniků  Články v tisku  Akce připomínající železnou oponu „Útěk rychlíku do Německa“  Infocentrum  Zpřístupnění pramene pro veřejnost  Lázně

VYSVĚTLIVKA K VYBRANÝM NAVRŽENÝCH AKTIVITÁM: - SPORTOVNÍ A KULTURNÍ AKCE: SPOJENÍ MĚSTA AŠ S KONKRÉTNÍ OPAKOVANOU AKTIVITOU. ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O AŠI ORGANIZACÍ AKCÍ S ÚČASTÍ CELEBRIT (NAPŘ. OBDOBA AKCÍ SMETANOVA LITOMYŠL, ZNOJEMSKÉ VINOBRANÍ) - FANCLUB AŠE: VYTVOŘENÍ FANCLUBU AŠE PRO OBYVATELÉ, RODÁKY, PATRIOTY. SDÍLENÍ INFORMACÍ O MĚSTĚ, POZVÁNKY NA AKCE. SETKÁNÍ RODÁKŮ. FACEBOOK, TWITTER. - ÚTĚK RYCHLÍKEM ZA ŽELEZNOU OPONU: NA ZÁKLADĚ HISTORIE PŘIPRAVIT A ZORGANIZOVAT AKCI PŘIPOMÍNAJÍCÍ TUTO UDÁLOST A DOBOVÉ SOUVISLOSTI. - BENEFIT PROGRAM: NABÍDKA VÝHOD S VYUŽITÍM PARTNERŮ V REGIONU VČETNĚ SASKA A BAVORSKA (NAPŘ. ZVÝHODNĚNÉ VSTUPENKY, TURISTICKÉ TRASY, INFORMAČNÍ MATERIÁLY). - CERTIFIKÁT KVALITY MÍSTNÍCH PODNIKŮ: FIRMY/OBCHODNÍCI SPLŇUJÍCÍ KVALITATIVNÍ POŽADAVKY NA SLUŽBY DEFINOVANÉ RADNICÍ BY ZÍSKALI MOŽNOST BÝT PREZENTOVÁNI V MARKETINGOVÝCH MATERIÁLECH REGIONU AŠE ZDARMA. NÁLEPKA/ZNAČKA U OBCHODNÍKŮ. MOŽNOST UMÍSTĚNÍ INFORMAČNÍCH MATERIÁLŮ O AŠI I U TĚCHTO OBCHODNÍKŮ. NÁVAZNOST NA BENEFIT PROGRAM.