PROJEKT Podpora krajského akčního plánování P-KAP 1) Časový rámec projektu 2) Vymezení působnosti projektu 3) Finanční náklady projektu 4) Lidské zdroje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Advertisements

1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Práce se strategickými dokumenty v Olomouckém kraji 8. listopadu 2010, Praha Olomoucký kraj.
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Analýza potřeb v území jako východisko pro tvorbu Krajského akčního.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice 2. Setkání Řídícího výboru MAP Neratovice 20. června 2016, MěÚ Neratovice.
Příprava programového období EU 2014 – 2020 Olomouc, 25. června 2014.
Tematické setkání KAP Jihomoravského kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
Porada ředitelů SŠ Čerpání finančních prostředků ve školství z OP na období srpna 2015.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
Zlín, Jana Vodáková Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje Seznámení s výsledky analýzy potřeb ve ZK.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Tematické setkání KAP Ústeckého kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Příprava Jihomoravského kraje na programové období 2014–2020 Brno,
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
Základní údaje p-kap, KAP
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování (Pavla Chocholová) a Krajský akční plán Plzeňského kraje (Petr Duda) Národní ústav pro vzdělávání.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Stručné představení projektu
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Role Úřadu Regionální rady
Aktuální informace o KAP a MAP
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Návrh KAP č.1
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE IROP, OP VVV, PA/ŠAP Kristýna Žižková
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Stipendia a Krajský akční plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území MČ Praha 10, CZ
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Analýza potřeb v území Ing. Martin Kolář
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Vybrané cíle projektu KIPR
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Model intenzivní podpory
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Model intenzivní podpory
Tento projekt je spolufinancován EU: CZ /0.0/0.0/17_047/
Dotazníkové šetření II – koncepce a nastavení
Informace k tvorbě školních akčních plánů a plánů aktivit
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Model intenzivní podpory
Řídící výbor – , hod. Městský úřad Český Krumlov projekt „MAPII – ORP Český Krumlov“ reg. č. CZ /0.0/0.0/17_047/
Aktuální informace z Evropských strukturálních a investičních fondů
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
Model intenzivní podpory
(Zasedací místnost MAS Království – Jestřebí hory, o.p.s., Úpice)
Transkript prezentace:

PROJEKT Podpora krajského akčního plánování P-KAP 1) Časový rámec projektu 2) Vymezení působnosti projektu 3) Finanční náklady projektu 4) Lidské zdroje projektu 5) Rizika projektu

Časový rámec projektu Období realizace projektu P- KAP – / 2015 – 1/ 2016  Pre P-KAP 12/ 2015 – 1/ 2016 (dotazníkové šetření pro SŠ a VOŠ) 3/ 2016 – 8/ 2019  KAP I. 3/ 2016 – 8/ / 2019 – 12/ 2021  KAP II. 1/ 2019 – 12/ 2021

Vymezení působnosti projektu I.  P-KAP poskytuje metodickou podporu jednotlivým krajům při tvorbě (KAP) k plánování a strategickému řízení na SŠ a VOŠ (ŠAP, PA).  P-KAP poskytuje metodickou podporu zástupcům dalších aktérů vzdělávání, trhu práce, neziskových organizací apod. v souvislosti s jejich zapojením v příslušných pracovních skupinách navazujících projekty KAP.  P-KAP poskytuje koordinační podporu k síťování aktérů v oblasti vzdělávání, zejména intervencí.  P-KAP doporučuje a posuzuje pouze soulad investičních a neinvestičních záměrů s prioritami MŠMT, EU a potřebami škol.

Vymezení působnosti projektu II.  P-KAP neodpovídá, který projektový záměr se objeví v přehledu projektů pro IROP.  P-KAP nezasahuje do investiční strategie kraje.  P-KAP nekonzultuje IROP.

Finanční náklady projektu ,20 Kč KA Částka (Kč) Klíčové aktivity KA , ,00 Řízení projektu Řízení projektu KA ,00 Zajištění metodické podpory při přípravě a realizace KAP Zajištění metodické podpory při přípravě a realizace KAP KA , ,40 Příprava, realizace, zpracování a interpretace šetření škol Příprava, realizace, zpracování a interpretace šetření škol KA ,60 Podpora škol při přípravě plánu aktivit rozvoje vzdělávání Podpora škol při přípravě plánu aktivit rozvoje vzdělávání KA , ,20 Evaluace projektu Evaluace projektu KA , ,00 Spolupráce mezi projekty Spolupráce mezi projekty

Lidské zdroje projektu osob  Užší projektový tým 8 osob  14 krajských garantů  14 krajských garantů inkluze  13 garantů intervencí  Metodici a konzultanti

Rizika projektu  Zpoždění projektu P-KAP za vybranými projekty KAP  Rozdílnost v rozpracovanosti dokumentu KAP v jednotlivých krajů  Nesoulad v operačních programech IROP a OP VVV (rámec pro infrastrukturu)  Finanční milníky  Výběrová řízení

Děkuji za pozornost. František Novák manažer projektu P-KAP