VY_32_INOVACE_18_MATEMATIKA_2_POČÍTÁME DO 7 Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační číslo:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Soutěžní úkol. Naším společným úkolem je dostat cyklistu ve spodní části obrazovky na konec cesty. Musí ujet celých 10 kilometrů. Musíme mu pomoci správně.
Advertisements

rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_237_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Počítání s řemesly. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu. Přidej k nim daná písmena H R U L Ř T Á Truhlář měl ve skladu 42 prken.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (13. – 18. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu:
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_06_Čj8-číslovky.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Geometrické tvary kolem nás
Matematické operace s desetinnými čísly
Matematika a její aplikace
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
14.1 Numerace do 100 Čti čísla v první desítce, ve druhé desítce atd.
Perníková chaloupka aneb
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Čísla do VY_32_INOVACE_07 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Začínáme besedou na téma Co s odpadem a zkoušíme recyklaci papíru Touto besedou nás provázel pan učitel Jan Kopřiva. Naučili jsme se tu i papír vyrobit.
Výpočty obvodů a obsahů rovinných obrazců
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název:
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Nedomová NÁZEV: VY_32_ INOVACE_ 12_.
Zájmeno jenž skloňování. Budeme si pamatovat! zájmeno jenž (jež, jež) má ve všech pádech (kromě 1.) stejné tvary jako zájmeno on (ona, ono) – navíc má.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: Vondráková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 09_ Houby TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
Matematizace textu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
VY_32_INOVACE_17_MATEMATIKA_2_ČÍSLA A POHÁDKY Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
AZ KVÍZ Houby, lišejníky, řasy
V VY_32_INOVACE_16_MATEMATIKA_2_SLOVNÍ ÚLOHY Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační číslo:
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Matematická rozcvička
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_12_FYZIKA
DEN ČTENÍ.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
VY_32_INOVACE_02_MALÁ_ NÁSOBILKA 4
VY_32_INOVACE_13_MATEMATIKA_2_NUMERACE OD 0 DO 6 (+) Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační.
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.09_Slovo_a_věta Datum:
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_03_8. ročník_Adresa školy
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum: Název: VY_32_INOVACE_19_MATEMATIKA
VY_32_INOVACE_04_MALÁ_ NÁSOBILKA 5
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_III.Vu_ZDRAVÁ.
Věcné učení Hodiny, určování času
Grafy pro malé školáky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Magdalena Málková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Školník Kulda je jednička
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Tajemství internetu Minule jsme si společně ukázali karty jednotlivých zařízení a říkali jsme si, že některá z nich se umí připojit na internet. Vzpomenete.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_15
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_20 Síly.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_18_Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Podstatná jména Pád VY_32_INOVACE_1_ČESKÝ JAZYK_1_PODSTATNÁ JMÉNA-PÁD
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_18_MATEMATIKA_2_POČÍTÁME DO 7 Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační číslo: cz.1.07/1.4.00/ Mgr. Jitka Lukášová

Počítáme do 7 Sedmička se dost často používá v pohádkách, je to podle lidí takové šťastné číslo

V pohádkách se objevuje třeba sedmihlavá saň (drak)V pohádkách se objevuje třeba sedmihlavá saň (drak) Pohádka o Vlkovi a sedmi kůzlátkáchPohádka o Vlkovi a sedmi kůzlátkách Pohádka Sněhurka a sedm trpaslíkůPohádka Sněhurka a sedm trpaslíků Určitě bychom ještě společně našli jiné pohádky, kde se objevuje číslo 7 Určitě bychom ještě společně našli jiné pohádky, kde se objevuje číslo 7 Tyto pohádky si s paní učitelkou vyprávějte nebo přečtěte Tyto pohádky si s paní učitelkou vyprávějte nebo přečtěte

Úloha 1 Před sebou máš pravidelné šestiúhelníky (obrazce, které mají stejný tvar). Tvým úkolem je pokusit se namalovat takový počet, abychom mohli napočítat počet 7Před sebou máš pravidelné šestiúhelníky (obrazce, které mají stejný tvar). Tvým úkolem je pokusit se namalovat takový počet, abychom mohli napočítat počet 7

Úloha 2 Jan nasbíral hodně hub. Měl je všechny v košíku. Když je ale vyndal a nechal zkontrolovat, zjistil, že má nějaké houby jedovaté. Tvým úkolem je vybrat houby, které jsou jedlé a ostatní škrtnout. Kolik bylo jedlých hub?Jan nasbíral hodně hub. Měl je všechny v košíku. Když je ale vyndal a nechal zkontrolovat, zjistil, že má nějaké houby jedovaté. Tvým úkolem je vybrat houby, které jsou jedlé a ostatní škrtnout. Kolik bylo jedlých hub?

Jedlých hub je ….Jedlých hub je …. (7) (7)

Úloha 3 Jana naplnila 4 skleničky malinovou limonádou a 3 skleničky citrónovou limonádou. Kolik skleniček naplnila celkem?Jana naplnila 4 skleničky malinovou limonádou a 3 skleničky citrónovou limonádou. Kolik skleniček naplnila celkem? Počítej nahlas a ukazuj na jednotlivé skleničkyPočítej nahlas a ukazuj na jednotlivé skleničky + = ? + = ? (7) (7)

Úloha 4 Před sebou máš kruh a v něm žluté kruhy. Čti nahlas číslovky řadové a ukazuj přesně na daný kruh - př. 1. – první ….Před sebou máš kruh a v něm žluté kruhy. Čti nahlas číslovky řadové a ukazuj přesně na daný kruh - př. 1. – první …. Další otázky:Další otázky: Který kruh je největší?Který kruh je největší? Který kruh je nejmenší?Který kruh je nejmenší? 7. kruh má nad sebou nějaké kruhy? Jmenuj je.7. kruh má nad sebou nějaké kruhy? Jmenuj je.

Druhý kruh má vedle sebe nějaký kruh?Druhý kruh má vedle sebe nějaký kruh? Který?Který? Je tento kruh vpravo?Je tento kruh vpravo? S paní učitelkou tvořte další otázkyS paní učitelkou tvořte další otázky.

K počítání a doplňování řady: DoplňDoplň Vypočti: = =

4 + 3 =4 + 3 = =1 + 6 = = = = = Dbej na správné používání znamének a výslovnost číslovek!! Dbej na správné používání znamének a výslovnost číslovek!!

Zdroje: Zdroj: vlastní dílo Autor: Jitka Lukášová