Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci obvodu Prahy 21.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany Nýřany
Advertisements

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Místní Akční Plány rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci Prahy 15.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území obce s rozšířenou působností Plzeň.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice 2. Setkání Řídícího výboru MAP Neratovice 20. června 2016, MěÚ Neratovice.
Porada ředitelů SŠ Čerpání finančních prostředků ve školství z OP na období srpna 2015.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
3. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán pro ORP Jablunkov reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ září 2016 od 14:00.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
Řídící výbor MAP Českolipsko od hodin Program jednání: 1) MAP a harmonogram jeho zpracování 2) Volba předsedy ŘV 3) Statut řídícího výboru.
1. veřejný workshop Místní akční plán ORP Sokolov
Základní údaje p-kap, KAP
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ června 2016.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování (Pavla Chocholová) a Krajský akční plán Plzeňského kraje (Petr Duda) Národní ústav pro vzdělávání.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Ing. Kateřina Lichtenberková
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Jednání pracovních skupin k tvorbě Ročního akčního plánu (RAP)
Aktuální informace o KAP a MAP
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Kraji Vysočina
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Koordinační výbory Národního strategického referenčního rámce
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE IROP, OP VVV, PA/ŠAP Kristýna Žižková
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Příprava programového období 2014–2020
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Klíčová témata projektu
AKTUALIZACE REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE ZLÍNSKÉHO KRAJE
Bílovec 4. jednání Řídícího výboru projektu MAP ORP Bílovec
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Stipendia a Krajský akční plán rozvoje vzdělávání
RAP aneb CO BUDE DÁL? Jana Churáčková, ŘV MAP Praha 10,
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
kam vlastně směřujeme ??? 
6. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
MAP Prahy 12 končí - průběh a realizované aktivity projektu
Analýza potřeb v území Ing. Martin Kolář
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Model intenzivní podpory
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Hroznatova akademie 11. října 2018
Model intenzivní podpory
Tento projekt je spolufinancován EU: CZ /0.0/0.0/17_047/
1. Jednání Řídícího Výboru Místní akční plán II rozvoje vzdělávání pro Prahu 13 CZ /0.0/0.0/17_047/ Praha,
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
„Místní akční plán II“ (map ii) rozvoje vzdělávání v území ORP Ostrov č. projektu CZ /0.0/0.0/17_047/ Lidická 1407 Ostrov.
Akční plán - plánované společné aktivity
Model intenzivní podpory
Řídící výbor – , hod. Městský úřad Český Krumlov projekt „MAPII – ORP Český Krumlov“ reg. č. CZ /0.0/0.0/17_047/
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
Model intenzivní podpory
(Zasedací místnost MAS Království – Jestřebí hory, o.p.s., Úpice)
Transkript prezentace:

Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci obvodu Prahy 21

 Společný úvod – MAP, KAP  Představení pracovních skupin a institutu Řídícího výboru MAP ◦ Informace o postavení a pracovní náplni Řídícího výboru a Pracovních skupin ◦ Struktura pracovních skupin ◦ Projednání a schválení Statutu a Jednacího řádu ŘV ◦ Ustanovení členů Řídícího výboru a volba předsedy  Výběr priorit a projednání prvních výstupů pracovních skupin  Aktuální informace: aktuální dotační možnosti, šablony

 Místní akční plány vzdělávání jsou součástí tzv. akce KLIMA, která je soustavou aktivit jdoucích napříč specifickými cíli MŠMT. KLIMA zahrnuje podstatné složky kvality škol – Kultura učení, Leadership, Inkluze, Metodická podpora učitele (Mentoring), Aktivizující formy učení.  Cílem výzvy je zlepšit kvalitu vzdělávání v mateřských a základních školách tím, že se podpoří spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání, tj. společné informování, vzdělávání a plánování aktivit pro řešení místně specifických problémů a potřeb.  Po zpracování mají prostředky EU (šité na míru) směřovat k prioritám stanoveným v MAP

Městská část Praha 21 realizátor projektu za správní obvod Do projektu jsou zapojeny MČ Běchovice, MČ Klánovice, MČ Koloděje a MČ Újezd nad Lesy Zapojené školy: celkem 13 MŠ: 8 / z toho 2 soukromé ZŠ: 3 ZŠ a MŠ: 2 / z toho 1 soukromá + volnočasové subjekty a spolky

Realizace: 2 roky – Projektový manažer: Lucie Černá Odborný garant: Jana Eibichová Zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání dětí a žáků do 15 let a zahrnuje oblasti:  předškolní a základní vzdělávání, zájmové a neformální vzdělávání Má být tvořen partnersky a následně realizován zejména těmito subjekty:  základní školy, mateřské školy, obce a zřizovatelé, neziskové organizace, odborníci a rodiče Spolupráci a součinnost poskytují nositelé strategií: KAP Projekt má svou webovou záložku, na které budete v průběhu realizace nacházet všechny podstatné informace.

 Možnost čerpat dotace na školy - to bez platného a schváleného Strategického rámce a MAP nepůjde (kromě výstavby MŠ, dětských klubů a lesních školek, bezbariérovosti škol)  Tým lidí na 2 roky, kteří zajistí a rozběhnou platformu pro partnerství subjektů  Strategii (Analytická část, Strategický rámec MAP)  Aktivity spolupráce – vzdělávání ředitelů a leadrů z řad pedagogů ◦ Základní výstupy MAP:  Strategický rámec MAP do roku dohoda o prioritách v území ( březen 2017)  Akční plán MAP s konkrétními cíli, kroky, termíny, zodpovědnostmi, zdroji

 Prioritní povinná: 1. Předškolní vzdělávání a péče: dostupnost – inkluze – kvalita 2. Čtenářská a matematická gramotnost / pregramotnost 3. Konektivita škol a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem  Doporučená témata: 4. Rozvoj podnikavosti a iniciativy dětí a žáků 5. Rozvoj kompetencí dětí a žáků v polytechnickém vzdělávání 6. Kariérové poradenství v základních školách  Průřezová a volitelná témata: 7. Rozvoj digitálních kompetencí dětí a žáků 8. Rozvoj kompetencí dětí a žáků pro aktivní používání cizího jazyka 9. Rozvoj sociálních a občanských kompetencí dětí a žáků 10. Rozvoj kulturního povědomí a vyjádření dětí a žáků  NAVRHUJEME ROZPRACOVAT VŠECHNA – DETAILNĚ JEN PRIORITNÍ

Řídící výbor MAP  řídí, schvaluje, rozhoduje, zodpovídá  vybraní členové Partnerství Partnerství MAP  všechny zainteresované subjekty  Memorandum o spolupráci Pracovní skupiny MAP  podle tematických oblastí  zástupci partnerských subjektů podle profilace

 Pracovní skupiny představují výkonnou část projektu - komunikují se subjekty partnerství – sbírají podněty a předkládají návrhy ŘV  Vedoucí každé ze skupin je zároveň členem ŘV – sdílení informací  Pracovní skupiny řídí Odborný garant MAP  1. Pracovní skupina pro investice – Bc. Markéta Slavíková  2. Pracovní skupina pro předškolní vzdělávání – Mgr. Matěj Žák  3. Pracovní skupina pro základní vzdělávání – PhDr. Petra Bílková  4. Pracovní skupina pro neformální a zájmové vzdělávání – Iva Taške

 Povinná platforma MAP – orgán určující podobu Strategického rámce i Akčního plánu jako takového.  Orgán, který je představitelem partnerství  Postupně schválí klíčové dokumenty  Zasedne nejméně jednou za 6 měsíců, resp. dle potřeby a projedná návrhy PS a svá vlastní stanoviska  Řídí se Statutem a Jednacím řádem, který schvaluje

 Pracovní skupiny zahajují analytickou fázi projektu – zjištění existujících partnerství – analýza priorit v rámci povinných opatření – Agregovaná data MŠMT.  Ustavení ŘV – právě dnes  Do února/března 2017– Dohoda o prioritách (povinná opatření)  „Strategický rámec MAP do roku 2023“ – povinný výstup – vize stavu v roce 2023 a strategie jejího naplnění  ŘV navrhne vizi – priority – a v rámci diskuze s PS vznikne Strategický rámec  Proběhne doplňkové vzdělávání ředitelů a pedagogů MŠ a ZŠ

Hlasování všech přítomných se zájmem o členství  O členech Řídícího výboru / případné doplnění počtu členů Hlasování řídícího výboru  Předseda Řídícího výboru: - nominace: Odborný garant MAP, Jana Eibichová  Schválení Statutu Řídícího výboru  Schválení Jednacího řádu Řídícího výboru

 Finální verze MAP s aktualizací Rámce, Akční plán  Společné vzdělávání  Memorandum o spolupráci  Evaluace  Příprava navazujícího projektu MAP+