Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vazby OP Doprava a IROP pro období Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha Ing. Květoslava Kořínková, CSc. Seminář IDS Žďár nad Sáz.
Advertisements

Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
Zklidňování dopravy příklady dobré praxe
Strategie dopravy ČR ve vztahu k IDS
Lidský faktor v dopravě!
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Integrovaný plán rozvoje města Ústí nad Labem - Centrum Podporováno z Evropského fondu pro regionální rozvoj „Vize přestane být snem“
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Jednání RHMP, Evropský sociální fond Evropský fond pro regionální rozvoj Praha a fondy EU Praha a fondy EU 7. výzva OPPK Ing. Milan Richter.
Volnočasové projekty a EU financování
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Regenerace a revitalizace Masarykova náměstí v Jilemnici
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
Představení projektu Rozvoj strojnické výroby - KOVO UNI s.r.o.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Silnice nebo železnice
KAMPUS Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem.
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
1 Region á ln í operačn í program regionu soudržnosti Středn í Morava 2007 – 2013 (ROP)
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Mgr. Zdeněk Semorád, náměstek ministryně MMR pro evropské programy
1 Budoucnost komunitních služeb v ČR Zuzana Jentschke Stőcklová náměstkyně ministryně pro sociální a rodinnou politiku.
Aktuální výzvy z operačních programů. Integrovaný regionální operační program Srpen –silnice II. a III. tříd (průběžná výzva) –Provozní a animační náklady.
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Mladá Boleslav Spádová oblast Mladá Boleslav 1: Město Mladá Boleslav a spádová aglomerace cca obyvatel 2: Okres Mladá Boleslav cca obyvatel.
SUMP - Plány udržitelné městské mobility Ministerstvo dopravy , Žďár nad Sázavou.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Projekty realizované ROP SM krajem a ORP Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
PRAHA INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ KARLOVY VARY.
Greenways Jizera Cyklojízda Greenways Jizera 17. –
ROP Jihovýchod Prezentace vybraných projektů Plány do dalších let Ing. Artur Zatloukal Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice do vaší.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
2. setkání pracovní skupiny „Život v obcích“. Souhrnná SWOT analýza Silné, slabé stránky Silné stránky B. Slabé stránky B. Výhodná geografická poloha.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
NABÍDKA POZEMKŮ BUŠTĚHRAD RFK Invest, a.s., sídlem Praha 3, Husinecká 10, PSČ , IČ: zaps. v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem.
1 Název projektu: Pořízení trolejbusů MDPO, a.s..
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Regionální operační program pro NUTS 2 Střední Čechy 2007 – /11/2008 Mladá Boleslav Ing. Jan Přikryl.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Setkání s generálními sekretáři Rady pro fondy SRR Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Informační seminář pro Seminář Greenway Jizera , Mladá Boleslav.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
Dopravní konference Pardubice 2013 Pardubice
Multitechnik divize II, s.r.o. Na příkopech 1782, Chomutov Vybudování chodníku v ul. F. Chlouby Ing. Kamil Šlachta, Louny 2010.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
Název projektu: „Výstavba pavilonu E v MŠ Pod Hájem„ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/3.2.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Výstavba pavilonu E v.
Financování bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek Seminář SMO ČR, SFDI a ČKAIT Praha, 9. září 2014 Ing. Karel Havlíček.
Název projektu: „ Rekonstrukce místních komunikací v Králově Dvoře „ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/1.1.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Rekonstrukce.
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
Podpora obcí s rozšířenou působností z ROP Střední Morava v programovém období Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
Příklady projektů a možnosti integrace listopad - prosinec 2014 Ing. Markéta Landová, Ph.D. Ing. Iveta Holá.
Rokytka - rozvoj území cyklostezka Stavba číslo: 8268.
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Snídaně starostů , Jedlí
Pracovní skupina RSK pro dopravu Informace o výzvách IROP
Regionální operační program NUTS II Jihozápad 2007 – 2013
Evropský sociální fond
Informace o projektech v IDS JMK
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy a P+R
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Transkript prezentace:

Veřejná doprava pro všechny Město Beroun

Poloha města Beroun

Cíl projektu Vybudování přestupního terminálu autobus – vlak  Podpora rozvoje systému veřejné dopravy  Zlepšení mobility obyvatel spádové oblasti města Beroun  Zvýšení komfortu cestování  Snížení ekologické zátěže z individuální motorové dopravy  Zlepšení životních podmínek obyvatel  Zvýšení konkurenceschopnosti veřejné autobusové dopravy  Rozvoj integrovaných dopravních služeb v regionu (autobus – vlak – cyklistická doprava)  Zvýšení efektivnosti veřejné dopravy, snížení provozních nákladů

Výstupy projektu  Plocha autobusového nádraží: m 2  Počet odjezdových stání pro autobusy: 9  Příjezdové komunikace: m 2  Chodníky: m 2  Cyklostezka: 106 m 2  Plocha parteru pro cestující před nádražím ČD: m 2  Plocha městské zeleně: m 2  Veřejné osvětlení: 61 sloupů  Zázemí pro cestující ve stávající budově ČD čekárna pro cestující, úschovna kol, zázemí pro řidiče: 120 m 2

Umístění projektu na území města Beroun

Současný stav území v těsné blízkosti stávajícího nádraží ČD

Autobusové nádraží stávající

Vzdálenost mezi autobusovým a vlakovým nádražím

Projekt situační řešení nového autobusového nádraží

Navazující projekty projekt parkoviště typu P&R Beroun  Celkové náklady: 16,700,753,62 CZK  Počet parkovacích stání: 184  Dokončení projektu v roce: 2010  Projekt byl financován z Regionálního operačního programu NUTS 2 Střední Čechy

Vymezení spádové oblasti cílová skupina obyvatel  Počet obyvatel města Beroun:  Počet obyvatel souměstí Beroun – Králův Dvůr:  Počet obyvatel spádové oblasti města Beroun

Partneři projektu  Město Králův Dvůr města Beroun a Králův Dvůr spolu těsně sousedí spolupráce obou měst v mnoha oblastech včetně dopravy  PROBO BUS, a.s., Králův Dvůr firma od roku 2001 provozuje v Berouně i Králově Dvoře městskou, příměstskou i regionální dopravu

Rozpočet Celkové náklady projektu: CHF ( Kč) Výše grantu (85%): CHF Vlastní zdroje města Beroun: CHF Harmonogram Celková doba výstavby: 13 měsíců

Za pozornost děkuje Projektový tým projektu Veřejná doprava pro všechny Telefon: