VY_32_INOVACE_DVK_3_2 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znaky barokní architektury
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Antický Řím Malířství a mozaiky.
KLASICISMUS.
Empír - (z lat. empire = císařství )
Barokní umění.
Baroko umělecký sloh konce 16. století z Itálie spojen s protireformací po Evropě se baroko rozšířilo v 17. a 18. století dělí se na umírněné (v protestantských.
Secese přelom 19. a 20. století.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Obecná charakteristika Architektura
Parky - umělé ekosystémy
Architektura tužkou a ve 3D
Kulturní dějiny 23. února 2011 Mgr. Ondřej Kunc
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
RENESANCE 4.ročník Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Řecká kultura archaické období
Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: Kolektiv autorů: DĚJEPIS – Středověk a počátky novověku pro 7. ročník. Nová škola Válková, V.:
OP-ART Jana Bobčíková.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Znáš Víš, které to jsou ? PAMÁTKY UNESCO V ČR
Architektura tužkou a ve 3D
Projekt SOŠ a SOU Trhové Sviny Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ SOŠ a SOU Trhové Sviny, Školní 709.
HISTORICKÉ STAVEBNÍ SLOHY A JEJICH PROJEVY V LIDOVÉ ARCHITEKTUŘE
Evropská kultura na prahu moderní doby
Moderní a současná architektura Číslo dum: VY_32_INOVACE_DVK_4_17 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název.
Secese - TEST Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_HANA_MERVARTOVA_SECESE_TEST_PREZENTACE_06 Název školyStřední škola služeb,
Moderní a současná architektura Číslo DUM: VY_32_INOVACE_DVK_4_15 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ / Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ / Název.
Moderní a současná architektura Číslo DUM: VY_32_INOVACE_DVK_4_16 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ / Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ / Název.
Baroko − architektura Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nyczová. Dostupné z Metodického portálu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY-32-INOVACE-491 Zahradní slohy nepravidelné Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY-32-INOVACE-490 Zahradní slohy pravidelné Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_11A_20_Renesance a humanismus Téma:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: PhDr. Milan Simon NÁZEV: VY_32_INOVACE_ S16 TEMA : Stručné dějiny výtvarného.
Baroko Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_17.
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
KLASICISMUS - OPAKOVÁNÍ
VY_32_INOVACE_203_Baroko Šablona Identifikátor školy:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Moderní a současná architektura Číslo DUM:VY_32_INOVACE_DVK_4_14
Klasicismus, empír, romantismus (1. pol. 18.–1. pol. 19. století)
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ŠABLONA III/2 BAROKO Mgr. Lucie Opltová VY_32_INOVACE_ 287_ BAROKO
ROMANTISMUS období historizujících slohů tzv.pseudoslohy
Romantismus Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Číslo dum: VY_32_INOVACE_DVK_4_10
VY_32_INOVACE_
Michelanagelo Merisi zv. Caravaggio
Autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Renesance Dějepis 7.ročník.
Moderní umělecké směry Číslo DUM: VY_32_INOVACE_DVK_4_12
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Moderní umělecké směry Číslo DUM: VY_32_INOVACE_DVK_4_11
BAROKNÍ STAVBY – JIHOMORAVSKÝ KRAJ
Radikálně barokní architektura
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Renesance a humanismus
Architektonické směry
Raně renesanční italská architektura
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Dějiny umění Slohy v architektuře 4.
BAROKO - OPAKOVÁNÍ Anotace: Prezentace je určena žákům osmého ročníku
Blízký východ a Persie VY_32_INOVACE_46_918
Výtvarné umění starověkého Říma - test
Osvícenství, klasicismus
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_DVK_3_2 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava

Koncepce této zahrady vznikla v období renesance v 15. stol. Jedná se o geometrický styl zahradní úpravy Zahrady jsou zpravidla umísťovány ve svahu, který je rozdělen pomocí teras.

Převaha architektonických prvků Kombinace ornamentálních schodišť, sochařských prvků a vodních kaskád Na vyvýšeném pahorku budova

Koncepce této zahrady vznikla v 16. stol. v Itálii. V 17. stol. pak byla přenesena do Francie. Jedná se o geometrický styl zahradní úpravy Úprava je založena na symetrii a je pokračováním architektury hlavní stavby

Pomocí perspektivy a geometrie se architekti snaží vytvořit co nejharmoničtější prostředí Voda – jezírka, vodní kanály a fontány – dodává zahradě na bohatosti Zahrady vytvářejí dojem umělosti a nepřirozenosti, což odpovídá představě kultivovaného a ušlechtilého vnímatele

Koncepce této zahrady vznikla na počátku 18. stol. v Anglii (architekt William Kent) Jedná se o přírodně krajinářský, nesymetrický typ úpravy Je to zidealizovaný pohled na přírodu

Projekce romantického vidění do světa zahrad Uměle vysázené rostliny, záměrně stylizované na principu náhodnosti a přírodní volnosti Doplněno upraveným trávníkem a množstvím menších chrámků a altánků – v počátku v palladiánském stylu, později kombinace historizujících slohů

Obrázek č. 1 Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: Obrázek č. 2 Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: Obrázek č. 3 Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: Vicomte_Garten.jpg?uselang=cs Vicomte_Garten.jpg?uselang=cs Obrázek č. 4 Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: s s

Obrázek č. 5 Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: elang=cs elang=cs Obrázek č. 6 Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: g=cs g=cs

Toman, R. (ed.), Baroko: architektura, sochařství, malířství. Praha, Slovart Matějček, A., Dějiny umění v obrysech. Praha 1958