Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Daně Co si myslíš o daních ty? Je v pořádku, že existují?
Advertisements

Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Podnikání.
Souřadnicová síť, určování zeměpisné polohy
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Kompenzační cvičení.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Smlouvy Podepisoval jsi někdy nějakou smlouvu?
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Z obrázků vytvoř věty jednoduché Některé věty napište na tabuli.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_13.
F YZIKÁLNÍ VELIČINY - TEPLOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
Matematická štafeta Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Druhy map turistická mapa.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Martina Durinová MAAVOR SLEZ SKO.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 ČESKÁ NÁRODNÍ BANKA - ČNB je ústřední bankou České republiky.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Autor: Mgr. Roman Havlíček 2.1 GPS a Geocaching - praxe Kde se GPS využívá? START.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Házená Házená je kolektivní míčový sport, ve kterém proti sobě.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Základy automatického řízení 1
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
Výroba špalíku na broušení
Algoritmizace - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
8.1 Aritmetické vektory.
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Tenis Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Množiny bodů dané vlastnosti
Název projektu: Moderní škola
Rešerše.
Grafické seznamy a diagramy
9. Heterogenní a homogenní skupiny
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Matematika pro stavební obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Věcné učení Bezpečné chování ve škole, při hrách, výletech, koupání
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
WORD Vkládání obrázků a klipartů
HODINY - poznej stejný čas, velikost
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Věcné učení Vláda, parlament, politické strany
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova 1.2 GPS Hry Najdi nevyšší a nejnižší bod v terénu Počet hráčů: jednotlivci i skupiny Věková skupina: 12 let a více Délka hry: 30 minut Zaměření hry: orientace v terénu, práce s GPS Pomůcky: GPS přístroj, mapa s vyznačeným prostorem, fáborky, sešit, tužka Pravidla hry: Hráči dostanou mapu s vyznačeným prostorem oblasti, ve které se mohou pohybovat. Ve vymezeném prostoru se hráči snaží najít místo, které má nejvyšší a nejnižší nadmořskou výšku. Vítězí jednotlivec nebo skupina s nejpřesněji změřenou hodnotou.

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Najdi náš poklad Počet hráčů: školní třída Rozdělení: libovolný počet skupin Věková skupina: 12 let a více Délka hry: 60 minut Zaměření hry: orientace v terénu, práce s GPS, základ tvorby Geocachingu Pomůcky: GPS přístroj + poklad Pravidla hry: Hráči se rozdělí na skupiny. Jedna skupina vytvoří poklad a ukryje ho v terénu. Po uložení zaznamenává souřadnice. Druhá skupina se snaží poklad nalézt dle souřadnic. Potom se role obrátí. Vítězí skupina, která najde poklad rychleji.

Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Malujeme s GPS Počet dětí: školní třída Rozdělení: 5 členné skupiny Věková skupina: 12 let a více Délka hry: 60 minut Zaměření hry: práce s prostorem, s GPS, kooperace Pomůcky: GPS, nákres obrázku, papír, tužka, desky velikosti A4 Pravidla hry: Soutěžící jsou rozdělení do skupin. Soutěží vždy dvě skupiny proti sobě. Po dohodě si žáci ve skupině zvolí obrazec s výraznými body např. velký vůz. Organizátor stanový počet bodů. Tento obrazec si přenesou do terénu a zaznamenají si souřadnice všech bodu důležitých pro rozpoznání obrazce. Poté obrazec v terénu odstraní. Souřadnice předají soupeřící skupině, která pokračuje obráceným postupem tj. hledat GPS souřadnice, každý bod si nějak výrazně označit a tento obrazec zaznamenat na papír. Soutěž končí v okamžiku, kdy druhá skupina pojmenuje obrazec přenesený na papír. Úloha skupin se poté obrací. Vítězí skupina, která dříve a správně rozpozná obrazec protihráčů.

Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.3 Zdroje    ( s povolením českého zastoupením firmy Garmin)