* Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost * Okruh dle RVP: * Tematická oblast: Mediální výchova * Název vzdělávacího.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
Advertisements

Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Komunikace Že si nerozumíme, je normální. Že si porozumíme, je zázrak. neznámý autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Název vzdělávacího materiálu Vypracoval: Ing. Jméno Příjmení, měsíc 2013 Název školy Obchodní akademie a Střední odborné učiliště Veselí nad Moravou Název.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Digitální fotografování Číslo DUM: III/2/VT/2/3/43 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
SVĚTOVÁ POPULÁRNÍ A ROCKOVÁ HUDBA 50. léta 20. století / 1. část TEST.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Tematická oblast Iniciála, iluminace Datum vytvoření Ročník 2. ročník osmiletého gymnázia nebo 7. ročník ZŠ Stručný obsah Student se seznámí.
Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP: Tematická oblast: Mediální výchova Název vzdělávacího materiálu:
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_VYCHOVA_A_KOMUNIKACE_NEHODY_PREZENTACE_13 Název školyStřední škola služeb,
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a příroda Okruh dle RVP: Fyzika Tematická.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost  Okruh dle RVP:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Základy automatického řízení 1
VÁNOČNÍ REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Náš svět Tematická oblast
Plánování ve školní tělesné výchově
Reliéf podle Arcimbolda
Krajina, krajinné složky, krajinotvorné procesy
Grafické programy - opakování
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Mýty a pověsti Tematická oblast
Média funkce, vliv IUVENTAS s. r. o.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
Písně a jejich vývoj Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_11_PÍSNĚ A JEJICH VÝVOJ Téma:
Nejstarší civilizace. Kořeny evropské kultury
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Rostliny.
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/19 
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Komunikace a interakce
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výtvarné umění starověkého Egypta
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
všechny animace a obrázky - archiv autora
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Komunikace Hodnocení druhých. Komunikace Hodnocení druhých.
Život – pohledy na přírodu
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE - OPAKOVÁNÍ
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Rusko v 17. století Označení materiálu:
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti   Vzdělávací materiál: Test.
Modernizace společnosti
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Neživá příroda - vzduch
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
ROZBOR VĚTY JEDNODUCHÉ
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Transkript prezentace:

* Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost * Okruh dle RVP: * Tematická oblast: Mediální výchova * Název vzdělávacího materiálu: Test: Komunikace. Obsahuje opakování historie médií, úkol na postřeh a neverbální komunikaci, závěrem úkol sepsat líčení dle fotografie. * Kód vzdělávacího materiálu: ICT2-16SY-MV * Ročník: sekunda šestiletého gymnázia * Datum odučení vzdělávacího materiálu: * Jméno autora: PhDr. Ivana Syrovátková

* Historie komunikace se dělí na …. epoch(číslovka). * Poslední, nejnovější epocha v rámci komunikace, se nazývá …… …….(2 slova). * Lidé se dorozumívají nejen slovy – uveď další 3 způsoby lidské komunikace. * Kdo je komunikátor? * Co znamená, když vznikne při komunikaci „šum“? * Jaké podmínky musí být splněny, abychom mohli mluvit o masové komunikaci? Jmenuj 3. 3 minuty

kniha časopisy televize internet noviny telefon rozhlas Seřaď za sebou média od nejstaršího k nejmladšímu: počítač telegraf 2 minuty

1.Popiš, co všechno vidíš na obrázku- stačí vyjmenovat (nejméně 5 jevů, věcí) 2.Pokus se sestavit alespoň 5 rozvitých vět, které by postava na obrázku, dle vyobrazené situace, mohla říkat. 7 minut

5 minut

8 minut

* Slade 2: …5 epoch…, masové komunikace…, …mimika, gestikulace, kresba…, …ten, kdo mluví…, …nedorozumění/neporozumění…,… působení na anonymní dav, bez osobního kontaktu s posluchačem,bez zpětné vazby…, * Slade 3: kniha, noviny,časopis, telegraf, telefon, rozhlas, televize, počítač, internet

* * posel-lasky-svetla-a-zdravi.aspx *