* Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost * Okruh dle RVP: * Tematická oblast: Mediální výchova * Název vzdělávacího materiálu: Test: Komunikace. Obsahuje opakování historie médií, úkol na postřeh a neverbální komunikaci, závěrem úkol sepsat líčení dle fotografie. * Kód vzdělávacího materiálu: ICT2-16SY-MV * Ročník: sekunda šestiletého gymnázia * Datum odučení vzdělávacího materiálu: * Jméno autora: PhDr. Ivana Syrovátková
* Historie komunikace se dělí na …. epoch(číslovka). * Poslední, nejnovější epocha v rámci komunikace, se nazývá …… …….(2 slova). * Lidé se dorozumívají nejen slovy – uveď další 3 způsoby lidské komunikace. * Kdo je komunikátor? * Co znamená, když vznikne při komunikaci „šum“? * Jaké podmínky musí být splněny, abychom mohli mluvit o masové komunikaci? Jmenuj 3. 3 minuty
kniha časopisy televize internet noviny telefon rozhlas Seřaď za sebou média od nejstaršího k nejmladšímu: počítač telegraf 2 minuty
1.Popiš, co všechno vidíš na obrázku- stačí vyjmenovat (nejméně 5 jevů, věcí) 2.Pokus se sestavit alespoň 5 rozvitých vět, které by postava na obrázku, dle vyobrazené situace, mohla říkat. 7 minut
5 minut
8 minut
* Slade 2: …5 epoch…, masové komunikace…, …mimika, gestikulace, kresba…, …ten, kdo mluví…, …nedorozumění/neporozumění…,… působení na anonymní dav, bez osobního kontaktu s posluchačem,bez zpětné vazby…, * Slade 3: kniha, noviny,časopis, telegraf, telefon, rozhlas, televize, počítač, internet
* * posel-lasky-svetla-a-zdravi.aspx *