Lesy mírného pásma test k filmu. V tajze, která se rozkládá na severní polokouli, se nachází a) 1/3 stromů na světě. b) 1/2 stromů na světě. c) 2/3 stromů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Polární pás.
Advertisements

Tajga Vytvořili Ondřej Šigut, Filip Wilczek, Tomáš Jurek a Tomáš Kalmus.
Živočichové žijící v lese - podzim Pří_034_Rozmanitost přírody_Živočichové žijící v lese – podzim Autor: Mgr. Pavla Fridrichová Škola: Základní škola Slušovice,
A – Z kvíz: Máme na výběr!
Poušť Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_07_Ekosystémy Vzdělávací oblast:
Rosomák Sibiřský Vypracoval: Martin Poledníček Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum.
Souměrnosti v přírodě. Osová souměrnost patří do kategorie shodných zobrazení. je vlastně zobrazení nějakého bodu podle osy. původní bod má od osy stejnou.
Východní Evropa. Rusko Bělorusko Ukrajina Moldavsko Estonsko Lotyšsko Litva Moskva Minsk Kyjev Kišiněv Tallinn Riga Vilnius.
Přírodověda 5. ročník Mgr. Dana Svobodová
VEVERKY Chcete se o nich něco dozvědět?. Zdroje: Zdroje: 3http://kubikula.net/soubory/veverky-ice-age- 3.jpg.
ŠELMY. CHARAKTERISTIKA Rozšířeny na všech kontinentech. Pružné, svalnaté tělo. Silné špičáky. Většinou masožraví (vrchol potravních řetězců). Výborný.
Svatý Norbert je zakladatel řádu Premonstrátů. Premonstrátský klášter v Louce byl po šest století jedním z nejvýznačnějších klášterních komplexů. Velkolepou.
Řád: Šelmy Výskyt: od tropů po polární oblasti Potrava: živá kořist (k jejímu lovu přizpůsobené smysly a stavba těla)
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Grónsko –země věčného ledu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Lesy mírného pásu.
Tygr Vypracoval: Viktor Andrianov Třída: 1.L Předmět: Biologie
HÁDANKY Z LESA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Savci biomů světa 8. ročník.
VY_32_INOVACE_ Podnebí mírného pásma Autor
Tučňáci Obor: Technické lyceum Třída: 1L
VY_32_INOVACE_12_Z_LESY MÍRNÉHO PÁSU - LES LISTNATÝ A SMÍŠENÝ
ŠTOKY - LES.
uvádí ... obraz 16:9 Všem přátelům a známým Yellowstone National Park
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
VY_32_INOVACE_Z7. 09 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV Autor: Mgr. Pavla Zrzavecká
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Lesy mírného pásu TÉMATICKÝ CELEK: Přírodní.
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY
Základní škola Lednice Břeclavská 510
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_22_MÍRNÝ PODNEBNÝ PÁS
Kde jsou jen dvě roční období?
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
Biomy.
TÉMA: Přírodní společenstva
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Ochrana lesa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Rozbor některých konkrétních ekosystémů
TROPICKÝ DEŠTNÝ LES. TROPICKÝ DEŠTNÝ LES V rovníkových oblastech Země se rozkládají tropické deštné lesy (tropické pralesy, džungle). Kterými světadíly.
VY_32_INOVACE_07_Zeměpis_8.ročník 04_Přírodní oblasti světa – II.
Na procházce v lese.
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
Lesní patra.
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Smíšené a listnaté lesy
Šelmy.
Obratlovci -HLODAVCI-
Vačnatí Anna Dominová 3.A.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Správná odpověď ► klik na obrázek
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY
5. b Podnebí a vegetace Evropy.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Cizopasné houby Klára Dominová 3.A.
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto Učivo: Louka a les
ZOOPARK GLOWACKÉHO Klára Kovaříková, Alžběta Mikulíková, Eliška Havelková, Tereza Bláhová.
EVROPA PŘÍRODNÍ POMĚRY - VEGETACE
PTÁCI – LETCI (SOVY) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iveta Randáková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Čertoryje Marek Galuška 9.A.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Transkript prezentace:

Lesy mírného pásma test k filmu

V tajze, která se rozkládá na severní polokouli, se nachází a) 1/3 stromů na světě. b) 1/2 stromů na světě. c) 2/3 stromů na světě. 1

Které z následujících živočichů žijících v tajze se neživí jehličím? a) Sob. b) Tetřev. c) Křivka. 2

Rosomák, který je pozoruhodný tím, že dokáže sníst víc než váží a skolit i soba je největší šelma a) lasicovitá. b) psovitá. c) medvědovitá. 3

Největší strom na světě je sekvojovec, roste v jehličnatých lesích u západního pobřeží Ameriky a jeho hmotnost se rovná přibližně hmotnosti a) plejtváka obrovského. b) 5 plejtváků obrovských. c) 10 plejtváků obrovských. 4

Stáří nejstarších borovic na světě je možné srovnávat se stářím a) objevení Ameriky. b) křesťanského náboženství. c) egyptských pyramid. 5

Nejvzácnější kočkovitá šelma na světě levhart mandžuský se stará o svá mláďata po dobu a) jednoho roku. b) dvou let. c) tří let. 6

Podzimní zbarvení listí v rozsáhlých listnatých lesích Severní Ameriky je pozorovatelné z vesmíru. a) Ano. b) Ne. 7

Dospělec cikády sedmnáctileté žije a) několik hodin. b) několik dní. c) sedmnáct let. 8

Obrovské množství cikád, které hromadně uhynou, poslouží listnatým lesům jako vydatné a) dusíkaté hnojivo. b) fosforečné hnojivo. 9

Kachna vysedí svoje mláďata v hnízdě, které je ukryto vysoko na stromě kvůli ochraně proti predátorům. Kachňata se dostanou dolů na zem tak, že a) sletí. b) skočí. c) je kachna snese dolů. 10