DUM II. / 8. peníze Bc. Zdeněk Klíma. Peníze K čemu slouží peníze? Vyberte správnou možnost Na hraní Pro potěšení K placení Ke čtení K jídlu Na vybarvování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba panorámat Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti, kvíz finančních pojmů AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Zopakování finančních pojmů.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.7 Mnohovýznamová slova Název sady: Český jazyk a literatura 3.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
EU_62_A_sada 1_03_M_Vznik peněz_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT17 Vytvořeno:5.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_3 Měření proudu a napětí Šablona číslo: IXSada číslo: 1Pořadové číslo DUM:3 Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní škola Jičín,
DUM I. / 1. Brno Bc. Zdeněk Klíma. Brno Vyberte správnou možnost Brno je menší/větší než Praha Brno má více/méně obyvatel než Praha Brno se nachází na.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
DUM II. / 19. významné osobnosti českých dějin
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Zaokrouhlování čísel na statisíce
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
AUTOR: Mgr. Lenka Balážová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Matematika a její aplikace - geometrie pro 1.stupeň.
RadioGroup, RadioButton DEMo
Druhá mocnina dvojčlenu
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
DUM II. / 10. přírodní a lidské výtvory
VY_32_INOVACE_2C_19_ZIVOTOPIS Životopis dubna 2012
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE A JEJÍ DŮSLEDKY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Děti z Bullerbynu 2 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Vlastnosti trojúhelníku
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_PLODY
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Druhy vět – jejich rozdělení
DUM II. / 6. lidské tělo Bc. Zdeněk Klíma.
VELIKONOCE KRASLICE.
NÁŘADÍ.
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Bc. Miloslava Vavříková
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
POVOLÁNÍ.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Děti z Bullerbynu 4 VY_32_INOVACE_05_10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 3 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
DUM II. / 13. smysly Bc. Zdeněk Klíma.
Děti z Bullerbynu 6 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Má země Česká republika.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-01
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Věta jednoduchá, souvětí Přečti si větu a klikni na správnou odpověď Dnes musíš psát rychleji, abychom stihli autobus, protože jedeme do kina. Věta.
Název události Datum akce Čas akce
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
DUM I. / 16. semafor Bc. Zdeněk Klíma.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Šablona pro obrázky na sociálních sítích
DUM II. / 15. Světadíly Bc. Zdeněk Klíma.
Transkript prezentace:

DUM II. / 8. peníze Bc. Zdeněk Klíma

Peníze

K čemu slouží peníze? Vyberte správnou možnost Na hraní Pro potěšení K placení Ke čtení K jídlu Na vybarvování místo omalovánek Aby se do nich mohlo psát

Jak se jmenují peníze, které platí v naší zemi? Vyberte správnou odpověď Dolary Rubly Forinty Československé koruny Koruny slovenské Koruny české Libry

Vyberte, které peníze nepatří mezi naše koruny

Správně spojte Bankovky Mince Jsou kovové, kulaté Jsou papírové, obdélníkového tvaru

Vyberte, jaké hodnoty se neobjevují na žádných českých mincích, ani bankovkách 10 Kč 3 Kč Kč 2 Kč 7 Kč 12 Kč 200 Kč 250 Kč Kč Kč 500 Kč Kč 100 Kč Kč 20 Kč 8 Kč

Doplňte k číslům, jestli se tato hodnota objevuje jako bankovka nebo jako mince 100 Kč – 2 Kč – 500 Kč – Kč – 5 Kč – Kč – 20 Kč – Kč – 1 Kč – 200 Kč – 10 Kč – 50 Kč –

Pozor na padesátikorunu Existuje jako mince, i jako bankovka

Pojmenujte mince na následujících obrázcích

Pojmenujte bankovky na následujících obrázcích

Platíte někdy v obchodě sami? Setkali jste se někdy s jinými platidly, než jsou naše koruny?

Použité zdroje Snímek č. 4: o100vs.jpg o100vs.jpg Snímek č. 4 a 10: Snímek č. 11: Snímek č. 12: Snímek č. 4 a 13: Snímek č. 14: Snímek č. 15: Snímek č. 17: Snímek č. 4 a 18: Snímek č. 4 a 19: Snímek č. 4 a 20: Snímek č. 4 a 21: Snímek č. 22: Snímek č. 4 a 23: Snímek č. 24: solo.jpg solo.jpg