TISKOVÁ KONFERENCE KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Advertisements

TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
JAK MOC NÁS ZAJÍMÁ EVROPSKÁ UNIE A CO Z TOHO VYPLÝVÁ? Radko Hokovský Evropský dům, Praha,
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Předběžné výsledky Sčítání lidu domů a bytů 2011 Ústecký kraj.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
ČAPÍ HNÍZDO. TÉMA PRŮZKUMU: ĆAPÍ HNÍZDO– BŘEZEN 2016 REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr ZADAVATEL: DENÍKY VLP TYP OTÁZEK: multiplechoice.
Trvanlivost potravin Doc. Ing. Luboš Babička, CSc. ČZU v Praze Katedra kvality zemědělských produktů.
9/29/2016 Úvod do problematiky – certifikace z jiného pohledu.
STUDIE A ANALÝZA ŽIVOTNÍHO STYLU A ZDRAVÍ MLÁDEŽE V KRAJI VYSOČINA MUDr. Stanislav Wasserbauer Zdravá vysočina, o.s. a Státní zdravotní ústav ve spolupráci.
Projekt „Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR - Screeningové programy“ Financováno z Integračního operačního programu (IOP) ( )
ZELENÝ KRUH Závěrečná zpráva z kvantitativního výzkumu Jitka Zítková, Jitka Haiderová Soukupová | duben/květen 2016.
STEM Diskuse o vstupu do EU v médiích Nejnovější data STEM tisková zpráva ze dne
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Konec plýtvání - osvěta veřejnosti Mgr. Jiří Jakl předseda Zvonečník, z.s.
Denisa Štěrbová KHS kraje Vysočina se sídlem v Jihlavě.
(Jak) chráníme svá zařízení?
Jsou venkovské školy horší než městské?
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Zaměřeno na malé a střední podnikání aneb společenská odpovědnost firem v olomouckém kraji Martin Fink Brno,
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
EET na konci roku 2016 Praha dne 19. ledna 2016.
Agendy IISSDE z pohledu veřejnosti Možnosti využití internetu
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Tisková konference Informovaný spotřebitel
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Systém odměňování pracovníků
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Psychologie reklama.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Utkání PhDr. Vladimír Süss, Ph.D.
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Ekonomika– národní hospodářství
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
METODOLOGIE Donald Trump SANEP s.r.o. kvótní výběr multiplechoice
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Věcné učení Zdravá výživa, zdravé a nezdravé potraviny
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Krajský metodický kabinet ZEMĚDĚLSTVÍ A CHOVATELSTVÍ
Dárcovství 2018 Závěrečná zpráva z výzkumu
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
JEDNOTNÉ PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY V ROCE 2018
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
Přijímací řízení pro školní rok 2018/2019.
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Zmapování sousedského nakupování
EKOLOGICKÉ ZEMĚDĚLSTVÍ A BIOPOTRAVINY
Zemědělské družstevnictví Družstva za první republiky a dnes
Přijímací řízení pro školní rok 2019/2020.
Transkript prezentace:

TISKOVÁ KONFERENCE KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem

Ing. Miroslav Koberna, CSc. Ředitel pro programování a strategii PK ČR

Ivana Valentová Client Service Manager STEM/MARK, a. s.

MĚŘENÍ VÝSLEDKŮ KOMUNIKAČNÍ KAMPANĚ CHRÁNĚNÝCH OZNAČENÍ Termín dotazování: červen 2016 Termín předchozího měření: září 2015 Počet respondentů: 1330 Pro cílovou skupinu spotřebitelů byl zvolen kvantitativní výzkum. Dotazování v rámci pravidelného omnibusového šetření Metodika: osobní dotazování (CAPI) + online (CAWI) Pro cílovou skupinu odborná veřejnost (výrobci a zpracovatelé, obchodníci, účastníci z gastronomie) byl zvolen taktéž kvantitativní výzkum Metodika: hloubkové rozhovory (In Depth Interviews)

Obecná znalost značek kvality se od minulého šetření téměř nezměnila. Stále ženy nad 20 let a vysokoškoláci patří mezi skupiny obyvatel, které znají tyto značky lépe. Valná většina Čechů nezná značky kvality pod názvem „sluníčka“, nicméně mládež si vybavuje tento název více než ostatní – 18 % Znalost značek kvality potravin

Podpořená znalost značek kvality potravin 25 % Podpořená znalost některých značek kvality potravin časem mírně narůstá, nejvíce znalost značky Český výrobek, ale také evropských značek kvality. Čtvrtina Čechů zná alespoň jedno evropské značení. Spontánní znalost stoupla z 2 % -> 4 %

Kde značky zaznamenali? 9 z 10 respondentů obeznámených se značkami kvality je zaznamenali přímo na obalech potravin. Celkově si jich oslovení všímají více než minulý rok.

Preference výrobků s označením kvality dle segmentů Potravinám se značkou kvality dávají přednost hlavně lidé s maturitou či vysokoškolským vzděláním. Jako celek jsou hodnoty téměř identické, třetina dotázaných dává přednost výrobkům s označením kvality, muži častěji k těmto značkám nepřihlíží.

Důvěra v označení dle segmentů Mládež o trochu více než ostatní vkládá důvěru do evropských značek, ženy nad 20 let a také dotazaní střední a starší generace (45 + let) vyslovují významně větší důvěru domácím značením. Jako celek zůstávají téměř neměnné ve srovnání s loňským měřením.

Porovnání kvality domácího a evropského označení dle segmentů Mládež se zdá být nejvíce nakloněna evropským značením, neboť dvě pětiny z nich očekávají u potravin s evropskými značkami vyšší kvalitu než u potravin se značkami domácími. Jako celek vnímá třetina dotazovaných kvalitu značek domácích a evropských stejně.

Více informací o evropských označení kvality dle segmentů Dvě třetiny dotázaných zastávají názor, že větší informovanost veřejnosti o evropských značkách kvality by byla prospěšná. Pro větší informovanost jsou především respondenti s vysokoškolským vzděláním a také mládež.

Ochota připlatit si dle segmentů Podobně jako minulý rok necelé dvě pětiny oslovených jsou ochotny si za výrobky s označením kvality připlatit. …přičemž připlatit si odmítají především muži nad 20 let.

Vnímání značek kvality potravin: červen 2016 …letos tyto značky sice zná větší množství lidí, nicméně o jejich kvalitě jsou přesvědčeni o něco méně. Zhruba ¾ lidí, kteří značky znají, jsou přesvědčeni o kvalitě potravin s evropským označením.

Celkový vliv evropských značení kvality Dvě třetiny respondentů, kteří znají evropské značky, se jimi nechají ovlivnit.

Zájem o kvalitu českých potravin Polovina z těch, kteří znají evropské značky, se díky nim začala více zajímat o kvalitu českých potravin.

Vliv na nákup kvalitních českých potravin Dokonce více než polovina deklaruje, že díky těmto značkám začala více kupovat kvalitní české potraviny.

Preference potravin s evropským označením při nákupu 40 % oslovených se snaží při nákupu sahat po produktech přímo s evropskými značkami.

Povědomí o reklamách na označení kvality Každý šestý zaznamenal nějakou reklamu. O něco častěji si reklamy vybavuje mládež.

Znalost TV spotu: ČESKÉ PIVO Pětina oslovených viděla televizní spot na České pivo.

Hodnocení TV spotu: ČESKÉ PIVO Televizní spot na pivo se zdá být srozumitelný a dobře zapamatovatelný.

Znalost TV spotu: JIHOČESKÁ NIVA Televizní reklama na Jihočeskou Nivu je VELMI VÝRAZNÁ, neboť většina oslovených dokáže s jistotou říci, zda ji viděla či nikoli.

Hodnocení TV spotu: JIHOČESKÁ NIVA Televizní spot získal lepší hodnocení než spot na pivo. Tato reklama je snadno zapamatovatelná a u dvou třetin také vzbuzuje zájem.

Znalost reklamy: ČESKOBUDĚJOVICKÉ PIVO Přibližně třetina respondentů viděla reklamu na ČESKOBUDĚJOVICKÉ PIVO.

Znalost reklamy: ČESKÉ PIVO Tato reklama je ještě o něco méně známá než reklama na Českobudějovické pivo. Dvě třetiny oslovených určitě neviděly tuto reklamu.

Znalost reklamy: JIHOČESKÁ NIVA Třetina si vybavuje reklamu, nicméně část z nich zřejmě odkazuje spíše na její televizní verzi.

Znalost reklamy: ŠPEKÁČKY Respondenti správně tuto reklamu zaznamenali nejvíce v letácích obchodů.

DĚKUJEME ZA POZORNOST