Mediální strategie ČLFA na rok 2016 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trendy finančních produktů ČLFA
Advertisements

1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
3. výročí podepsání memoranda o spolupráci mezi Senátem PČR a AV ČR Vila Lanna
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Finanční možností svépomocných skupin
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Aktivity Asociace knihoven vysokých škol ČR v oblasti OA Mgr. Pavla Rygelová Ústřední knihovna VŠB-TUO 1 5. setkání českých uživatelů systému DSpace
1 „Zájmy České republiky a přijetí společné měny“ Stav příprav v jednotlivých sektorech a úkoly pro další období Vladislav Flek vedoucí Organizačního výboru.
OMC Pracovní expertní skupina
1 ČLFA se představuje ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  48 členů  cíle prosazovat prostředí vhodné pro finanční produkty (právní, ekonomické)
Projekty PHARE v gesci odboru informatizace veřejné správy Ministerstva vnitra ČR PHARE 97 informační a komunikační systémy VS přednáší Ing. Tomáš Holenda.
Zelený kruh – střešní organizace českých ekologických NNO Alena Dodoková Kateřina Ptáčková.
Asociace výzkumných organizací Asociace výzkumných organizací – činnost a poskytované služby Ing. Václav Neumajer výkonný předseda Asociace výzkumných.
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
Nemoforum jako zdroj legislativních námětů v oblasti informací o území Růžena Zimová Nemoforum / Stavební fakulta ČVUT Konference ISSS, , Hradec.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
KANCELÁŘ CZELO: PARTNER ČESKÉHO VaVaI V BRUSELU ANNA VOSEČKOVÁ.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Komunikace se členskými organizacemi Kateřina Vondrášová pro
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
Finanční gramotnost Hospodaření domácnosti Pořízení automobilu.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
VAZBY MEZI ÚZEMNÍMI ENERGETICKÝMI KONCEPCEMI A UŽIVATELI ENERGIE.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
Konkurenceschopnost chemického průmyslu ČR Praha, 6. května 2010 © 2010 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Mediální strategie ČLFA na rok 2015 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Komerční banka - partner pro příjemce dotací Jitka Haubová zástupce výkonné ředitelky korporátního bankovnictví KB 190. Žofínské fórum, Čerpání.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
1 Praha, 30. září 2014 Setkání představenstva s vedoucími představiteli členských společností ČLFA Program: 1. Úvodní informace  Stav plnění současných.
VLÁDNÍ STRATEGIE PRO ROVNOST ŽEN A MUŽŮ V ČR NA LÉTA Radan Šafařík Oddělení rovnosti žen a mužů, Sekce pro lidská práva Úřad vlády ČR.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Komerční banka – partner pro Vaše podnikání. | Na aktuální rostoucí chuť inovovat a rozvíjet podnikání reaguje banka nabídkou produktů a služeb, které.
1 Tisková konference ČLFA, 11. února 2016 Komentář k výsledkům za r Spotřebitelské úvěry (údaje za členské společnosti ČLFA)  objem nově poskytnutých.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
1 ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  42 členů  cíle:  prosazuje prostředí vhodné pro rozvoj leasingu, úvěrů a factoringu  těžištěm je financování.
1) „Inventura asociace“
Mediální strategie ČLFA na rok 2017
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Starosti starostů s evropskými fondy, Praha
PAKT ZAMĚSTNANOSTI LIBERECKÉHO KRAJE
Role sektorových rad jako reprezentantů zaměstnavatelů v procesech NSK
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU
I. Dvořák Zahajovací setkání
Česká národní koalice pro digitální pracovní místa
Seminář ,,Právo a podnikání v digitálním věku” - Ostrava,
Seminář ,,Právo a podnikání v digitálním věku” - Ostrava,
Mediální aktivity ČLFA (leden-září 2017)
Mezioborová síť spolupráce pro policy development v oblasti udržitelného rozvoje Evaluace projektu Martin Zahradník.
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Elektronická komunikace při zadávání veřejných zakázek Mgr. Jakub Váňa
Transkript prezentace:

Mediální strategie ČLFA na rok 2016 Vypracovala Mediální kancelář, s. r. o

Shrnutí PR aktivit v roce 2015 Mediální kancelář, s. r. o., zpracovala 25 tiskových zpráv ČLFA (loni 21) a dalších 29 ad hoc materiálů určených konkrétním redakcím (loni 25). Celkem bylo zaznamenáno 296 mediálních výstupů při průměru 27 za měsíc (loni 308, průměr necelých 26) informujících o ČLFA, a to v odborných i všeobecných médiích včetně nejčtenějších titulů, televize i rozhlasu.

TOP 20 mediálních výstupů Česká televize - Události, : Jezdit pořád v novém? Čechům se zalíbil operativní leasing Hospodářské noviny (příloha Podnikání), : Bankovní úvěry a alternativní řešení iHNed.cz, : Leasingový trh v Česku loni výrazně rostl, firmám se zvětšuje chuť investovat Hospodářské noviny, : Prodej aut roste. Těží z toho leasingové firmy Ekonom, : Hotovost, úvěr, či leasing? Jak levně koupit auto E15, : Při financování aut mají firmy na výběr ProByznysInfo.iHNed.cz, září/říjen 2015: seriál o factoringu Český rozhlas Dvojka, : Finanční poradna: Operativní leasing pro fyzické osoby iDNES.cz, : Stále více Čechů dává přednost půjčení auta před vlastnictvím Mladá fronta DNES, : Raději si auto půjčit než koupit Právo, : Firmy si více půjčují, nesplácí zlomek Novinky.cz, : Firmy si více půjčují, nesplácí pět procent z nich ProByznysInfo.iHned.cz, : Chuť firem investovat do strojů a zařízení vzrostla téměř o 20 procent Technik, : Leasing: optimální nástroj pro období recese i po ní E15, : Investice do strojů vzrostly o 43 procent Denik.cz, : Nový zákon o úvěru chce zlepšit kontrolu nebankovních firem Lidové noviny, : Operativní leasing stále na vzestupu Denik.cz, : Objem spotřebitelských úvěrů v Evropě vzrostl o 9 procent oproti minulému roku Dopravní noviny, : Velké firmy využívají stále častěji výhody full-service leasingu ePravo.cz, : Nový zákon o úvěru chce zlepšit kontrolu nebankovních firem

Komunikační cíle na rok šíření informací o využitelnosti a přednostech produktů členů ČLFA 2.posilování vědomí o úloze nabídky členských společností 3.podpora náhledu na členství v ČLFA jakožto záruky odpovědného a seriózního financování, a to i v souvislosti s 25. výročím asociace (viz dále) 4.budování finanční gramotnosti

Cílové skupiny Státní sféra zákonodárci a státní úředníci Retailová klientela Firemní klientela manažeři s rozhodovacími pravomocemi v soukromé i veřejné sféře témata: produktová osvěta, finanční gramotnost, základní statistiky Odborná veřejnost finanční analytici, redaktoři specializovaných médií Vlivná zájmová sdružení např. Bankovní asociace, HK, AMSP apod. témata: právní rámec fungování členů ČLFA, podrobnější statistiky

Komunikační nástroje Tiskové zprávy v průměru 2 x měsíčně důraz na stručnost a srozumitelnost široké tematické spektrum: kreativnější práce s daty, využívání zahraničních statistik apod. Ad hoc materiály v průměru 2 x měsíčně ideální pro produktovou osvětu vytypovávání vhodných mediálních prostor, např. tematických příloh důraz na srozumitelnost a názornost Rozhovory a komentáře četnost dle poptávky médií je třeba iniciovat zveřejnění ve vhodných médiích komfortní servis pro novináře při přípravě textů přednostně určeno pro předsed u – personifikace ČLFA Tisková konference 1 x ročně (v případě potřeby vícekrát) vhodná nejen pro prezentaci výročních statistik, ale i zásadních stanovisek k legislativě, vládní hospodářské politice apod. Webové stránky kontinuální doplňování nikoli pouze pro členy ČLFA, ale i pro odbornou veřejnost a koncové klienty osvěta, finanční gramotnosti rady a doporučení stručně, přehledně, jednoznačně

Témata mediálních aktivit Výsledky ČLFA roční (únor), pololetní (srpen), čtvrtletní (květen, listopad) Data ČLFA v zahraničním kontextu roční, pololetní i kvartální (v závislosti na dostupnosti zahraničních dat) 25 let ČLFA (viz dále) Reakce ČLFA na legislativní vývoj dle aktuálního vývoje v legislativní oblasti Posílení regulace spotřebitelských úvěrů zdůrazňování pozice ČLFA coby zastánce efektivního odlišení nabídky serózních, „licencovaných“ finančních institucí od tzv. šedé zóny Osvětové materiály leasing vs. úvěr, operativní leasing, rady uživatelům spotřebitelských úvěrů, průvodce světem factoringu apod. (v průběhu roku v závislosti na poptávce médií, mj. v souladu s edičními plány tematických příloh relevantních listů)

25 let ČLFA Významné výročí by se mělo prolínat komunikačními aktivitami v průběhu celého roku, předpokládáme využití zejména těchto nástrojů: únorová výroční tisková konference – stručné zhodnocení 25 let tisková zpráva k 25 letům – atraktivní formou (stručné souhrnné statistiky) ad hoc materiály – v závislosti na odezvě jednotlivých redakcí slavnostní setkání – účast zástupců vytypovaných médií logo 25 let – nabízí se vytvořit speciální logo k 2 5 letům, které by bylo stabilní součástí prezentace asociace po celý rok (v tiskových zprávách, v papírové i e- mailové korespondenci apod.)

Předpoklady úspěšné komunikace zůstat seriózním partnerem médií: poskytovat přesné a ověřené informace, reagovat operativně na jejich požadavky přistupovat k médiím proaktivně pokračovat ve snaze o tematickou pestrost a zároveň srozumitelnost usilovat o terminologickou přesnost: posilovat finanční gramotnost, ale i novinářskou erudici

Součinnost členů ČLFA Samy členské společnosti ČLFA mohou významně přispět k plnění komunikačních cílů asociace, například: zdůrazňováním členství v ČLFA při vlastní prezentaci odkazováním na dokumenty ČLFA v rámci kultivace trhu komerční podporou mediálních projektů, v jejichž rámci může ČLFA získat atraktivní prostor k prosazování svých komunikačních záměrů

Mediální kancelář, s. r. o. odpovědná osoba: PhDr. Pavel Hálek tel