Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP) za dlouhodobě dosahované velmi dobré pracovní výsledky nebo plnění většího rozsahu pracovních úkolů než ostatní zaměstnanci - odměna (§ 134 ZP) - odměna (§ 134 ZP) za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Motivační složky mzdy (soukromé a církevní školy a školská zařízení) - formy motivačních složek mzdy vyplývají z vnitřního mzdového předpisu každého zaměstnavatele - formy motivačních složek mzdy vyplývají z vnitřního mzdového předpisu každého zaměstnavatele
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 MŠMT připravuje rozvojový program na rok 2009 „Zvýšení nenárokových složek platů a motivačních složek mezd pedagogických pracovníků s ohledem na kvalitu jejich práce“
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Navržená kritéria rozvojového programu pro rok 2009 s ohledem na realizaci KURIKULÁRNÍ REFORMY Hlavní kritérium: míra účasti na tvorbě, inovaci nebo evaluaci školního vzdělávacího programu nebo koordinaci těchto činností, míra účasti na tvorbě, inovaci nebo evaluaci školního vzdělávacího programu nebo koordinaci těchto činností, Doplňková kritéria: míra účasti na tvorbě, koordinaci nebo řízení vzdělávacích projektů vedoucích k dosahování klíčových kompetencí dětí, žáků a studentů, míra účasti na tvorbě, koordinaci nebo řízení vzdělávacích projektů vedoucích k dosahování klíčových kompetencí dětí, žáků a studentů,
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 uplatnění moderních a efektivních metod ve výchovně vzdělávacím procesu a při poskytování školských služeb, zejména pokud vyplývají z účasti pedagogických pracovníků v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, uplatnění moderních a efektivních metod ve výchovně vzdělávacím procesu a při poskytování školských služeb, zejména pokud vyplývají z účasti pedagogických pracovníků v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, výkon činnosti výchovného poradce, metodika informačních a komunikačních technologií, metodika prevence, výkon činnosti výchovného poradce, metodika informačních a komunikačních technologií, metodika prevence,
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 výkon činnosti ředitele školy nebo školského zařízení, pokud jsou zároveň naplněna kritéria uvedená v předchozích bodech, výkon činnosti ředitele školy nebo školského zařízení, pokud jsou zároveň naplněna kritéria uvedená v předchozích bodech, uplatnění moderních a efektivních metod ve výchovně vzdělávacím procesu a při poskytování školských služeb, které jsou využívány při práci ve třídě, skupině či oddělení s individuálně integrovanými dětmi, žáky a studenty se sociálním a zdravotním znevýhodněním či zdravotním postižením. uplatnění moderních a efektivních metod ve výchovně vzdělávacím procesu a při poskytování školských služeb, které jsou využívány při práci ve třídě, skupině či oddělení s individuálně integrovanými dětmi, žáky a studenty se sociálním a zdravotním znevýhodněním či zdravotním postižením.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Pokud ve škole nebo školském zařízení probíhá příprava, nebo realizace reformy, využije ředitel školy a školského zařízení přednostně hlavní kritérium a další kritéria použije až následně jako kritéria doplňková.