Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JIP / KAAS / ZR aneb „Co budeme dělat
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
Postup při podání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2013.
Postup pro podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013.
Zpracování záměru projektu a jeho příloh Ing. Hana Kuželková, NVF, o.p.s.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Postup pro podávání žádosti do výběrového řízení o dotaci- pořízení, zachování a obnovu hodnot místního kulturního, národního a historického povědomí z.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
Předkládání žádostí 1 - Elektronicky - Po vyplnění – data odeslat do úložiště dat - Formulář vytisknout, podepsat a s přílohami odeslat poštou nebo podat.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
 Smlouva o poskytnutí účelové dotace čl. V., odst. 14 (Pověření poskytováním SOHZ čl. IV., odst. 13) a dále Metodika PK část XIII., odst. 13  mezní.
Webová aplikace IS KP14+ Ing. Bohumila Kubíková
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Průvodce uživatele. Princip fungování dvě vrstvy veškeré změny se připravují v komunikační zóně teprve po procesu schvalování jsou zveřejněny veřejná.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Zpracování žádostí (projektů) o granty Magistrátu hl.m. Prahy
Postup pro podání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011 Oblast školství.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Program rozvoje venkova Administrace Žádosti o dotaci 1. kolo příjmu žádostí
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje Setkání s poskytovateli sociálních služeb v Ústeckém kraji.
Změnová řízení v ISKP Praha, 8. září Typ závažnosti změny Nepodstatná změna Podstatná změna zakládají změnu právního aktu Podstatná změna nezakládají.
V. Projektová žádost v Benefit 7+. Obecné podmínky pro práci s aplikací Benefit7 webová aplikace BENEFIT7 OPVK je všem uživatelům přístupná na internetové.
Téma: DOTAČNÍ FOND LIBERECKÉHO KRAJE Dotační fond Libereckého kraje OBLAST PODPORY 4B - TĚLOVÝCHOVA A SPORT.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Postup pro podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017.
Postup při uveřejňování smluv prostřednictvím formuláře
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO „Program na podporu vzdělávání a talentmanagementu v oblasti technických.
Podání žádosti o dotaci
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
- ČESKY SEVER Seminář pro žadatele Příjem žádostí v MAS a další administrativní postupy Program rozvoje venkova ČR 2014 – 2020 Výzva č. 1.
Seminář k výběrovému řízení 2018
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
Setkání regionálních výrobců
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017 a 1. pol. roku 2018.
Odkaz na webové stránky města : ostrava
Podání žádosti o dotaci na rok 2017
Seminář k výběrovému řízení 2018
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Podání žádosti o dotaci
Operační program Rybářství 2014 – 2020
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Seminář pro příjemce Typ I – Příprava a podpis právního aktu, pravidla a podmínky realizace Oddělení dubna 2019, Praha.
Transkript prezentace:

Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví

Způsob přihlášení odkaz na webové stránky SMO

Způsob přihlášení

odkaz na webové stránky SMO

Způsob přihlášení

Do výběrového řízení se žadatel přihlašuje prostřednictvím informačního systému PorteX. Žádáte o dotaci poprvé? Je nutné zřídit přístup do systému

Informační systém PorteX a povinné přílohy Součástí systému PorteX − rozpočet, personální zabezpečení a finanční zdroje, ukazatele projektu Na webových stránkách SMO − čestné prohlášení o podpoře de minimis, vyjádření SPOD ÚMOb k činnosti organizace

Povinná příloha Čestné prohlášení o podpoře de minimis (lze stáhnout z webových stránek)

Povinná příloha Vyjádření ÚMOb k činnosti organizace (týká se Sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi)

Informační systém PorteX Pokud žádáte poprvé požádejte o zřízení přístupu do systému

Informační systém PorteX kontrola údajů po přihlášení

Informační systém PorteX Záložka Poskytovatelé/Číselník poskytovatelů (editace v případě změny)

Informační systém PorteX Záložka Poskytovatelé/Číselník adres posk. (editace v případě změny)

Záložka Poskytovatelé/Číselník registrací (kontrola údajů, editace v případě změny nebo nová registrace) Informační systém PorteX

Pokud je záložka Poskytovatelé doplněna dle aktuálního stavu, přejdeme na záložku Rozpočty/Projekty Informační systém PorteX

Lze vybrat „Nový projekt“ nebo „Nový podle vybraného“ Informační systém PorteX

NOVÝ PROJEKT Vybereme dotační oblast Nutno vyplnit všechny údaje ve všech záložkách –některé se předvyplňují, ostatní se musí vybrat nebo nově zadat Zaškrtávací pole Projekt EU - neoznačovat Informační systém PorteX

NOVÝ PROJEKT – tlačítko „Nový projekt“, výběr oblasti projektu Informační systém PorteX

Karta projektu Vyplníte všechny potřebné údaje

NOVÝ PODLE VYBRANÉHO Nutno vybrat projekt, který se bude kopírovat, výběr provedeme dvojklikem nebo označením projektu a potvrzení tlačítkem „Vybrat projekt“, poté tlačítko „Nový podle vybraného“ Všechny údaje o projektu, uvedené v žádosti, jsou zkopírovány z Vámi vybraného projektu (pravděpodobně rok 2016) ÚDAJE NUTNO AKTUALIZOVAT VČETNĚ VŠECH DAT A TERMÍNŮ Záložka „Opatření“ musí být ručně zadána, není vyplněna automaticky Informační systém PorteX

NOVÝ PODLE VYBRANÉHO – tlačítko „Nový podle vybraného“, otevře se přímo „Karta projektu“ Informační systém PorteX

Karta projektu / Záložka „Opatření“ nutno vybrat dle 4. KP u služeb i aktivit, vyplňuje se postupně, je nezbytné zvolit hodnotu v každém řádku Informační systém PorteX

Karta projektu / Záložka „Opatření“ Po uložení výběru opatření se zobrazuje následovně Informační systém PorteX

Karta projektu / Záložka „Položky přihlášky“

Informační systém PorteX

Projekt byl založen, je nyní nutné založit období tlačítko „Nové období“, zadáte období realizace projektu Informační systém PorteX

V období je nutno vyplnit „Personální obsazení“, „Ukazatele“ a „Náklady a finanční zdroje“, jsou to povinné přílohy žádosti Systém je po vyplnění automaticky připojí k žádosti Informační systém PorteX

Karta personálního obsazení Uveďte všechny pozice podílející se na zajištění projektu Informační systém PorteX

Karta ukazatele Uveďte předpoklad na rok 2017 Informační systém PorteX

Karta Náklady a finanční zdroje Náklady - vyplňte všechny náklady na projekt, tedy i ty, které nenárokujete z dotace, pole popis je pro upřesnění položky Informační systém PorteX

Karta Náklady a finanční zdroje Zdroje - uveďte všechny předpokládané zdroje Informační systém PorteX

Aby v povinných přílohách byla vyplněna všechna data, je nutné projekt propojit s předchozím projektem, tedy projektem roku tlačítko „Předchozí projekty“ Informační systém PorteX

U projektu 2016 musíte mít vyplněny „Očekávané zdroje“ tj. zdroje již schválené a předpokládané do konce roku 2016 Tlačítkem „Očekávané zdroje“ u projektu r se otevře tabulka pro zadání očekávaných zdrojů r U nových projektů, které nemají návaznost (neexistuje stejný projekt nebo období 2016), se očekávané zdroje nevyplňují. Informační systém PorteX

Očekávané zdroje – budou použity v povinných přílohách v listu Excelu „Zdroje“ Informační systém PorteX

Karta Zadání očekávaných zdrojů Uveďte již schválené a předpokládané zdroje do konce roku 2016

Kontrola údajů - možno přímo v systému nebo přes „Report/náhled projektu“ Informační systém PorteX

Po kontrole dat projekt předáme ke zpracování Informační systém PorteX

Změna stavu projektové žádosti

Po změně stavu systém automaticky vytvoří žádost do EvAgend, pokud ne – použije se tlačítko „Přihláška do EvAgend“ Informační systém PorteX Podmínkou pro práci s elektronickým formulářem aplikace EvAgend je nutné mít nainstalovaný program 602xml Form Filler.

Žádost EvAgend

Zkontrolujte žádost, případně doplňte údaje, pokud jsou označeny jako povinné a systém je nedoplnil, není možné přepisovat text nebo dělat úpravy ve formuláři EvAgend. Veškeré potřebné opravy se provádí pouze v systému PorteX, nikoliv ve vygenerovaném formuláři (nutné zpřístupnění projektu – kontaktujte administrátory) Doplňte/zaškrtněte seznam příloh, které jsou součástí žádosti Žádost EvAgend

Odeslání žádosti EvAgend

Žádost EvAgend Odeslání žádosti EvAgend

Žádost ve formuláři EvAgend odešleme přes symbol zeměkoule Žádost vytiskneme včetně povinných příloh, jsou součástí žádosti – „sestava.xls“ na konci žádosti EvAgend (netiskneme Report/náhled projektu) Doplníme ostatní povinné, popř. nepovinné přílohy a odešleme poštou nebo doručíme na podatelnu SMO Odeslání žádosti

V případě požadavku na zřízení přístupu do systému PorteX, dotazů týkajících se jednotlivých položek žádosti a povinných příloh či technických obtíží systému PorteX nás kontaktujte: Bc. Monika Ličková, DiS. Ing. Martin Petrášek Tel.: Podpora

Děkuji za pozornost Přejeme hezký zbytek dne a hodně štěstí ve výběrovém řízení