Cirkus Pepino Do vašeho města přijede cirkus. Hostuje od do Začátky představení od 17 hodin. Těšíme se na vaši návštěvu! Ahoj!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznáš, kolik je právě hodin?
Advertisements

.... budeme mít rodinku můžete se podívat....
Ahojky, lidi ! Doufám, že se máte skvěle. Tak tu máme zase krutou zimu, ach jo !? Každý z nás ví, kdo z toho má největší radost. Že ? Mirku, už tě vidím.
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
VY_32_INOVACE_12_Číslice 11 – 20 (SADA ČÍSLO 5)
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VY_32_INOVACE_ 02_ Lidé a čas
Sčítálek.
V sobotu na mne zase po roce zazvonili moji staří kamarádi a přátelé. Moc mi potěší, když si na mne kamarádi udělají čas a přijdou na návštěvu. Tentokrát.
Orlík. Příjezd  Dnes jsme se vydali na exkurzy do vodní elektrárny Orlík.  Moc hezky nás přivítal bývalý zaměstnanec, který provází návštěvy.
Jeníček a Mařenka Třídění Odpadu. Žili, byli Jeníček a Mařenka v jednom činžovním domě, kdesi za sedmero horami a sedmero řekami.
VEDLEJŠÍ VĚTY PŘÍSLOVEČNÉ
aneb doučovací večery pro přátele
Cizí člověk Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Cizí člověk Anotace: bezpečné chování, vyhodnocení a zvládání rizikových situací Autor:
Název: Dělení čísly 10, 100 a v oboru Oblast: VY_32_inovace_M45_07Autor: Mgr. Zdeňka Klzová Stručná anotace:prezentace pro čtvrtý ročník seznamuje.
HŇUPÍKOVA prezentace Čeho se vyvarovat  Rozdílná pozadí na snímcích  Mnoho efektů Různé přechody snímků Různé přechody snímků Různé textové efekty.
Trenérka koní Trenérka koní Ahoj, já se jmenuji Karolína Slavíková a dnes vám poradím jak se starat o koně a jak dělat všecko ostatní… …jen přijďte a.
Karle, vy jste sourozenci? Ne, bratři.
Hanina prezentace Ta naše planetka Pro děti Tato prezentace je věnována Vám, dětem, tak dávejte hezký pozor, ukliďte svačiny a dobře se soustřeďte, je.
Logické úlohy z matematiky pro 2. ročník
Vítejte v Písmenkově – seznamte se s písmenkem Z, z
Malá loutková pohádka O zajíčkovi. Kulisy i loutky nakreslily a divadlo si zahrály šikovné děti: Jeník, Markétka, Josef, Anička, Kristýnka, David, Marienka,
94.1 Dopis, adresa Jaké dopisy vidíš na obrázcích? Kdo je odeslal?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Dopis Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
DUM I. / 13. pohlednice Bc. Zdeněk Klíma. Pohlednice.
16.května si připravily děti pro rodiče program. Nacvičily několik pohádek a také písniček.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VY_III/2_inovace_12_zelenina
Celá rodina bydlí v rodinném domě Celá rodina bydlí v rodinném domě. Jelikož bydlí na vesnici a musejí často dojíždět do města, vlastní auto.
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Vítejte v Písmenkově – seznamte se s písmenkem N, n
Mikuláš v Jiřicích Ovládání : klik myší.
Poznávej zlomky.
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Druhá třída hraje vánoční hru pro své rodiče
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
RODINA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Výpočty rezistorů 1. příklad: Vypočítej výsledný odpor rezistorů zapojených za sebou. R1 R2 R3 R4 R7 R6 R5 R1 = 100 Ω R2 = 50 Ω R3 = 25 Ω R4 = 75 Ω R5.
Elektrické obvody.
Prezentaci by měl proběhnout řízený rozhovor (beseda) s dětmi
Značky a měřidla fyzikálních veličin:
Čteme, i když to neumíme. Pozoruj obrázky a snaž se pomoci paní učitelce se čtením. Nakonec tě čeká pár lehoučkých úloh. Autorem materiálu a všech jeho.
Dneska jdeme do cirkusu.
Vypočítej obsah podlahy obývacího pokoje. 4 m Obývací pokoj
Prohlédni si pohádku o Karkulce. Pokus se sám povídat podle obrázků
Petr dnes ve škole psal test z převodů jednotek délky.
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Rovnováha na páce.
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
SLOVNÍ ÚLOHY PRO PRVŇÁČKY
SKLÁDÁME SLOVA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Použij svou fantazii a postav si
Hádej, kdo to dneska slaví, komu přejeme hodně zdraví
Postav si satelitní městečko
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Najdi na mapě : Česko Rakousko Maďarsko Polsko Řecko Německo Švédsko
Obrázkové pexeso pro předškoláky
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Sled čísel se řídí kliknutím myší!
V E L K Á C E N A M O S T U S T A R Jaké auto je v čele?
L I O N. L I O N T I G E R B E A R G I R A F F E.
Samohlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Slož popletené obrázky.
Na které písmenko začíná obrázek?
Interaktivní hledání a počítání
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Ahoj. Jmenuji se Kroužek a musím se dostat do mého domečku
Transkript prezentace:

Cirkus Pepino Do vašeho města přijede cirkus. Hostuje od do Začátky představení od 17 hodin. Těšíme se na vaši návštěvu! Ahoj! Dneska jdeme do cirkusu. Já půjdu taky!

C i r k u s

16:3017:00 C i r k u s

P e p i n o Milé děti a rodiče, vítám vás na dnešním představení a přeji vám hezkou zábavu!

P e p i n o Kdopak to přišel? Ahóój děti, zdraví vás Pepíno.

P e p i n o Jé, to mám balónků. Spočítáte je? Jaké mají barvy?

Pepíno, dej pozor, ať ti neulétnou! P e p i n o Bez obav pane řediteli…

P e p i n o Je tu nějaký vítr. Děti, asi moc foukáte! Cha, cha už ti jeden balónek ulétl. Děti, jakou barvu měl balónek?

P e p i n o Óla la Pepíno, zas ti ulétly balónky. Opravdu? A kolik jich ulétlo? A jaké měly barvy?

P e p i n o Pepíno, Pepíno! Zase ti ulétly balónky. Že mi, děti, žádné balónky neulétly?

P e p i n o Ale ulétly a děti ví, kolik a jaké měly barvy…

P e p i n o

Na shledanou, děti!

Zdroje obrázků: [cit ]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: