NÁŠ ŠKOLNÍ MAZLÍČEK Strašilky Autor: Vojtěch Šimek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tropický deštný prales - živočichové (fauna)
Advertisements

Picasa úprava a publikování fotografií
Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA. Kamila Kopecká Denisa Brusová DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Bažant obecný (Phasianus colchicus)
Prezentaci a projekt připravili: Vojta, Miky, Míša T., Míša K.
Příručka chovatele Pracovní činnosti 7. ročník
Lilkovité.
Prezentaci a projekt připravili: Vojta, Miky, Míša T., Míša K.
Příručka chovatele Pracovní činnosti 7. ročník
Králík Flegy Skokan.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Tropický pás OK.
Obratlovci -HLODAVCI-
Užovka obojková ZPRACOVALA: VERONIKA TRNKOVÁ.
Naše zvířata Skrčci.
Po stopách ohrožených zvířat
Strašilky (Phasmatodea)
Subtropy 16. března 2006.
Řasy zelené.
BIOMY ZEMĚ VEGETAČNÍ PÁSY ZEMĚ
ROSTLINSTVO A ŽIVOČIŠSTVO AFRIKY
Dřišťálovité-Berberidaceae
Plazi Plazi patří mezi obratlovce
M1: LESNICKÁ BOTANIKA SINICE
TLUSTICOVITÉ (Crassulaceae)
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_520_Př6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník:
KUDLANKY (Mantodea) Vojtěch Beneš.
Řád: Strašilky.
Vypracovaly: Lucie Hotařová a Michaela Brabencová
Krajta Královská Python Regius.
a) galaxie galaxie b) Galerie Galerie c) Galaxie Galaxie.
NAŠI OBOJŽIVELNÍCI Obr.1.
Tvůrce: Mgr. Alena Výborná
Kudlanky a strašilky Autor: Mgr. Diana Mücksteinová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , únor
 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: říjen 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_PRV1,2_23.
Název projektu: Živá příroda ve škole
Název projektu: Živá příroda ve škole
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3420 NázevPůdy a zemědělství ČR Téma hodinyZemědělství ČR PředmětVlastivěda.
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045 Autor: Jana Brákorová Název : VY_32_INOVACE_7/17_Živočichové Téma: Hlodavci Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Domácí zvířata Pro 1.stupeň ZŠ. Máte doma nějaké domácí zvířátko? Jaké? Jak o něj pečujete?
FAUNA A FLÓRA AUSTRÁLIE
Projekt spolufinancován ze státního rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem Název projektu: Živá příroda ve škole Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
Oblovka žravá Autoři: Luboš Chudárek.  Patří mezi největší suchozemské plže. Dorůstá délky až 20cm, váha se pohybuje kolem 150 g – 300g. Dožívá se 5.
VY_32_INOVACE_18_32_DEŠTNÉ LESY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
SUBTROPICKÉ A TROPICKÉ OVOCE
TROPICKÝ PÁS Mgr. Renata Šimková Přírodověda 5.tř.
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Žahavci.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Název projektu: Živá příroda ve škole
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Subtropy Richard Průžek.
Naše první škola v přírodě Rybník –
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název : VY_32_inovace_16 - PŘ – PODNEBNÉ PÁSY – TROPICKÝ PÁS
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_11_Tropický pás
Číslo projektu dum. Kapradiny 2.2 Název školy Předmět Květinářství
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
VY_32_ INOVACE_ 11_ PŘÍRODOVĚDA 5
SURPRENANTE NATURE MISTŘI PŘEVLEKŮ Traduction JP.Durafour.
Řasy zelené.
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_18_IV_Z6_Riskuj.
Pouště a polopouště.
Tropický deštný les.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Transkript prezentace:

NÁŠ ŠKOLNÍ MAZLÍČEK Strašilky Autor: Vojtěch Šimek

Výskyt  Strašilky žijí v tropických a subtropických oblastech.  Nejvíce druhů žije v jihovýchodní Asii.  Některé druhy osídlily i teplejší části mírného pásu.

Vzhled  Strašilky mohou na první pohled připomínat větvičku, list nebo klacík.  Mají barvu od zelené po hnědou. Jsou tak výborně maskované před predátory.  Obr.1obr.2

Chov Nejlépe se jim daří v teráriu. 1. povinnost: čistit terárium  Vysypeme z terária trus  Vyměníme vodu v zavařovací sklenici pro větvičky  Omyjeme stěny  Opakujeme 1 x 14 dnů

2.povinnost: krmit strašilky Natrháme větvičky do sklenice a vložíme do terária. maliník ostružiník břečťan Obr.5obr.4obr.6

3.povinnost: rosit každý den  Rukou  Rozprašovačem na květiny

Rozmnožování  Mnoho druhů strašilek je schopno nepohlavního rozmnožování.  Samičky se dokáží rozmnožovat partenogeneticky - neoplozenými vajíčky Obr.3

… vybírat si … … dozvídat se … … a práva … Foto A,B

… pozorovat, zkoumat … … chovat si … Foto C,D

Děkujeme za pozornost

Zdroje: Obrázky: Obr.1 Obr.2 Obr.3 Obr.4. Obr.5 Fotografie: A,B,C,D –jsou vybrány z vlastního fotoalba.