KLÍČOVÉ AKTIVITY A DOKUMENTOVÁNÍ JEJICH VÝSTUPŮ - PROJEKTY INZA A SOVA Ing. Tereza Modráková FSS MU - 9. 7. 2012 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

ECVET v Programu celoživotního učení
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
CZ.1.07/2.2.00/ KA1 - Inovace laboratoří Geotechniky využívaných v rámci praktické výuky studentů Fakulty stavební a Hornicko-geologické fakulty.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
ORBIS PICTUS 21. STOLETÍ. Projekt je zaměřen na inovaci výuky odborných a všeobecně vzdělávacích předmětů za pomoci ICT, interaktivních a multimediálních.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Efektivní transfer technologií základní informace o projektu Národní dialog – © 2010 EF-TRANS.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Informace ze schůzky na MŠMT Postdoc I. + Postdoc II.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 3. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
Program podpory: 15.A Zkvalitňování vzdělávání na vysokých školách Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
R OZPOČET K APITOLA 7 – P ŘÍMÁ PODPORA Ing. Jana Švarzbergerová Ing. Tereza Modráková , FSS MU 1 Přímá podpora - kapitola 7.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
Seminář pro příjemce Operační program vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Math Exercises for You (Math4U)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Podpora krajského akčního plánování
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
PROJEKTOVÝ MANAGEMENT VE SPORTU
Výjezdní zasedání administrátorů (3. – )
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Projekt „CzechELib" – informace od realizátora IPs
Komplexní systém hodnocení
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Transkript prezentace:

KLÍČOVÉ AKTIVITY A DOKUMENTOVÁNÍ JEJICH VÝSTUPŮ - PROJEKTY INZA A SOVA Ing. Tereza Modráková FSS MU

O SNOVA 1. Seznam používaných zkratek a pojmy 2. Obecné informace 3. Přehled klíčových aktivit Cílová skupina Výstupy Požadované dokumenty a dokladování 4. Předávání informací projektovému týmu  Označování dokumentů  Dokumenty – shrnutí a termíny 2

SEZNAM POUŽÍVANÝCH ZKRATEK A POJMY Benefit – informační systém na vkládání dat MZ a ŽOP DNS – Dynamický nákupní systém KA – Klíčová aktivita LŠ – Letní škola MI – Monitorovací indikátory MO – Monitorovací období MZ – Monitorovací zpráva PPP – Příručka pro příjemce PT – Projektový tým ŽOP – Žádost o platbu VŘ – Výběrové řízení WS – Workshop SOVA – Mgr. projekt INZA – Bc. projekt 3

O BECNÉ INFORMACE INZA: Inovací bakalářských studijních programů k lepší zaměstnatelnosti SOVA 21: Internacionalizace, inovace, praxe: sociálně-vědní vzdělávání pro 21. století Cílová skupina: VŠ studující v bakalářském (INZA) / resp. magisterském stupni (SOVA) v prezenční i kombinované formě studia na FSS + SOVA - studenti Ph.D. studia (letní školy a některé kurzy) akademičtí pracovníci FSS pedagogické, jazykové a také odborné kompetence ostatní zaměstnanci - zvyšování kompetencí v oblasti: řízení projektu týmové spolupráce ICT gramotnosti 4

PŘEHLED KLÍČOVÝCH AKTIVIT KA1: Fáze 1 Testování inovace bakalářských/ magisterských studijních předmětů KA2: Fáze 2 Zavedení inovace bakalářských/ magisterských studijních programů KA3: Fáze 3 Optimalizace inovace bakalářských/ magisterských studijních programů KA4: Zapojení odborníků z praxe z ČR a zahraničí KA5: Letní školy, workshopy, praxe a stáže KA6: Zvyšování jazykových a odborných kompetencí u akademických pracovníků a ost. pracovníků VŠ 5

KA 1: FÁZE 1 TESTOVÁNÍ INOVACE BAKALÁŘSKÝCH/ MAGISTERSKÝCH STUDIJNÍCH PŘEDMĚTŮ I. Cílová skupina: bakalářští studenti (INZA) X magisterští (SOVA) Výuka kurzů v 1. roce (v PS 2012 a JS 2013) Výstup: – Realizované kurzy: – INZA: 123 nových či inovovaných kurzů – SOVA: 99 nových či inovovaných kurzů – Smlouvy pro lektory na 5 měsíců – září až leden, únor až červen – Monitorovací indikátory: – Kurzy – Počet studentů – Počet lektorů (poskytovatelé služeb) – Počet akademických pracovníků (pracovníci v dalším vzdělávání) 6

M ONITOROVACÍ INDIKÁTORY – PŘ. SOVA 7

Č ÍM DOKLÁDÁME MONITOROVACÍ INDIKÁTORY 1) MI kurzy a) Doložení do MZ - povinné informace o kurzech: 1. Sylabus předmětu (5-10 stran) 2. Struktura předmětu (interaktivní osnova) – online dokument (2 str.) 3. Zadání úkolů (dokument cca 2 strany) 4. Doklady o zakončení kurzu (+ v případě, že jde o zkoušku, dokument o testování) b) Další povinné výstupy – individuální plány dle přílohy 7 Žádosti c) archivovat sady studijních materiálů (katedry, knihovna) – dokumenty, příklady z praxe, literatura, apod. 2) MI osoby – počet studentů: doložení prezenčními listinami – 1) sjetiny z ISu + zajistit podpis odborného garanta – 2) vzorové formuláře (budou v kruhu) – zde podpisy všech účastníků 3) MI osoby – počet lektorů (poskytovatelé služeb): Osobní smlouvy (ZS, DPP, DPČ apod.) zapojených vyučujících Pracovní výkazy zapojených osob Viz školení Personalistika 8

INDIVIDUÁLNÍ VÝSTUPY – PŘÍLOHA 7 ŽÁDOSTI 9

KA 1: FÁZE 1 TESTOVÁNÍ INOVACE BAKALÁŘSKÝCH/ MAGISTERSKÝCH STUDIJNÍCH PŘEDMĚTŮ IV. Evaluace na konci každého kurzu: 1. Hodnotící dotazníky pro studenty 2. Evaluační zpráva (odborní garanti) Ze zpětné vazby: Studentů odborníků z praxe z vlastního hodnocení kvality z pozice garanta vyhodnocení: silné a slabé stránky + strategie pro inovaci do další fáze bude vyhotoven jednotný formulář na konci zkouškového období dodat do pro PS/ resp pro JS 10

KA 1: FÁZE 1 TESTOVÁNÍ INOVACE BAKALÁŘSKÝCH/ MAGISTERSKÝCH STUDIJNÍCH PŘEDMĚTŮ II. Další výstupy KA 1 Vybavenost odbornou literaturou a nástroji pro KA1 databázemi technickým vybavením ( pro výuku na katedrách/v knihovně a pro lektory) psychodiagnostické testy, nábytek, náplně do tiskáren-knihovna, přenosná média INVESTICE (SOVA): Stavební úpravy-akustické odhlučnění studia, PC pro střih Doložení – viz školení Veřejné zakázky a drobné nákupy: seznam zakoupeného majetku účetní doklady Webové stránky knihovny k informační gramotnosti Open-access recenzovaný časopis TESTFÓRUM (PSY) Zařízení pro cvičné televizní studio Provoz studentských cvičných médií - vysílání v cvičné televizi a rádiu (týká se jen ŽUR, individuální schůzka) Poplatky za provoz cvičných médií a domény (SOVA) 11

KA 2: FÁZE 2 ZAVEDENÍ INOVACE BAKALÁŘSKÝCH/ MAGISTERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ I. Cílová skupina: bakalářští studenti (INZA) X magisterští (SOVA) Výuka inovovaných kurzů ve 2. roce projektu (v PS 2013 a JS 2014) - Inovace na zákl. evaluace odborných garantů (viz KA1) Výstup: - kurzy: - inovované sady studijních materiálů - nové studijní opory tištěná a elektronická skripta, e-learning, ppt prezentace, multimediální materiály - smlouvy, osobní náklady lektorů, garantů apod. 12

KA 2: FÁZE 2 ZAVEDENÍ INOVACE BAKALÁŘSKÝCH/ MAGISTERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ II. - Nákupy (literatura, e-knihy, přístupy do databází apod.) - Služby pro vytvoření studijních materiálů, tiskařské služby - Poplatky za provoz cvičných médií a domény - Nákup technického vybavení pro výuku a lektory, SW - Opravy a údržba zakoupené techniky, apod. Závěr fáze 2: - evaluační zpráva odborného garanta (za fáze 1 a 2) - znovu vyhodnoceny silné a slabé stránky každého kurzu - nastavení standardu kvality pro fázi 3 - optimalizace inovace 13

KA 3: FÁZE 3 OPTIMALIZACE INOVACE MAGISTERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ I. Cílová skupina: bakalářští studenti (INZA) X magisterští (SOVA) Výuka inovovaných kurzů ve 3. roce projektu (v PS 2014 a JS 2015) Výstup: Kurzy sady či moduly zahrnující skupiny kurzů na daných katedrách / v knihovně Aktualizace studijních materiálů/ příprava nových studijních opor Ppt prezentace pro přednášky a semináře e-learningové multimediální materiály ke kurzům zpracované standardy kvality pro jednotlivé kurzy na katedrách/ v knihovně přehled využitých didaktických postupů a pomůcek za všechny katedry/ knihovnu za všechny kurzy za celý projekt 14

KA 3: FÁZE 3 OPTIMALIZACE INOVACE MAGISTERSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ II. Náklady na KA 3: Osobní náklady Nákup odborné literatury a e-knih pro fázi 3 Nákup přístupu do souhrnné databáze zdrojů pro společenské vědy Nákup přístupu k databázím specializovaných oborových odborných časopisů a ostatních databází Poplatky za provoz cvičných médií a domény Údržba zakoupených technologií Provoz studentských cvičných médií - vysílání v televizi a rádiu Závěr fáze 3: - evaluační zpráva odborného garanta (za fáze 1, 2 a 3) - vyhodnocení: silné a slabé stránky každého kurzu - nastavení standardu kvality pro fázi - optimalizace inovace 15

K A 4: Z APOJENÍ ODBORNÍKŮ Z PRAXE Z ČR A ZAHRANIČÍ I. Cílová skupina: bakalářští studenti (INZA) X magisterští a doktorští (SOVA) Participace odborníků z praxe (i z meziuniverzitní spolupráce, i ze zahraničí): tuzemští X ze zahraničí X v pozici post-doc vedení výuky studentské projekty/ úkoly + hodnocení účast na prezentacích a obhajobách studentských projektů/ prací předávání: podklady didaktický styl a pomůcky case studies a další výukové opory interním vyučujícím Pravidelný monitoring (odborný garant) - hodnocení kvality výstupů a praxí experty studenty evaluační dotazníky tzv. předmětové ankety 16

KA 4: Z APOJENÍ ODBORNÍKŮ Z PRAXE Z ČR A ZAHRANIČÍ II. Náklady na KA4: Osobní náklady: Lektoři, garanti, externisté, post-doc lektoři Externí zahraniční experti: Odměna zahraničním expertům (z kap Služby) Zahraniční cestovné (Kapitola 2) PerDiem externích lektorů ze zahraničí (Kapitola 2) K doložení: Obsazení lektorů a post-doců - pracovně-právní smlouvy, pracovní výkazy vytvoření multimediálních výstupů (zpracování externisty) – doplnění sady stud. materiálů 17

KA 5: L ETNÍ ŠKOLY, WORKSHOPY, PRAXE A STÁŽE I. Cílová skupina: bakalářští studenti (INZA) X magisterští a doktorští (SOVA) a) Praxe a stáže u zaměstnavatelů odborné stáže bakalářských / magisterských studentů u zaměstnavatelů v ČR/ v zahraničí b) Letní školy a workshopy (v cyklu podzim, jaro, léto): práce pod dohledem expertů z praxe a zahraničních hostujících lektorů vliv na studenty i interní lektory apod. více viz školení Letní školy (později) Výstup KA 5: a) Výstup letních škol anotovaná struktura letní školy MI: Doložení počtu studentů letních škol: Metodika započítávání studentů do MI - student započítán 1x za LŠ ( a ). doloženo doklady - proplacení přímé podpory Doložení počtu lektorů evaluační dotazníky (zpětná vazba jako hodnocení KA) 18

KA 5: L ETNÍ ŠKOLY, WORKSHOPY, PRAXE A STÁŽE II. b) Výstup praxí a stáží: metodické příručky k praxím prezenční listina/ doklad studenta o absolvování praxe příklady z praxe (v kurzech, kde lze s příklady z praxe pracovat) počet studentů absolvujících stáž doloženo doklady (proplacení přímé podpory) fotodokumentace z workshopů a letních škol katedra SPSP: Metodika a supervize k praxím SPSP Náklady na KA5: Osobní náklady Přímá podpora studentům na praxích, stážích a letních školách Služby – kap. 5 (pronájem prostor, odměny expertům, doprava, propagace, exkurze) Tištěné a el. publikace, metodické postupy Zahraniční cestovné externistů PerDiem externích lektorů ze zahraničí 19

KA 6: ZVYŠOVÁNÍ JAZYKOVÝCH A ODBORNÝCH KOMPETENCÍ U AKADEMICKÝCH PRACOVNÍKŮ A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ VŠ I. Cílová skupina: akademičtí a ostatní pracovníci FSS Rozvoj schopností interních lektorů a ostatních pracovníků FSS 3 způsoby: 1) rozvoj jazykových kompetencí (AJ, NJ) akademických pracovníků zlepšování pedagogických dovedností v cizím jazyce zkvalitňování vlastního odborného projevu akademických pracovníků zajištění na individuální bázi dle individuálních potřeb interních lektorů, jazykové kurzy v zahraničí // info: pro akademiky: lze využít projekt IMPACT – kontakt p. Štětka (Centrum jazykového vzdělávání) // 20

KA 6: ZVYŠOVÁNÍ JAZYKOVÝCH A ODBORNÝCH KOMPETENCÍ U AKADEMICKÝCH PRACOVNÍKŮ A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ VŠ II. 2) rozvoj odborných kompetencí - vysílání akademických pracovníků na: školení prestižní evropská pracoviště (délka pobytu dní) stáže interního lektora při instituci EU v souvislosti s inovací kurzu 3) zvyšování ICT gramotnosti školení zaměřená na zdokonalování gramotnosti v oblasti ICT (pro možnost využití aktuálních multimediálních pomůcek ve výuce) Určeno pro akademiky, pokud má katedra naplánováno 21

KA 6: ZVYŠOVÁNÍ JAZYKOVÝCH A ODBORNÝCH KOMPETENCÍ U AKADEMICKÝCH PRACOVNÍKŮ A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ VŠ III. Náklady na KA6: Osobní náklady: Lektoři odborného anglického jazyka Přímá podpora lektorů (účasti na kurzech, konferencích, badatelské činnosti) Podpora dlouhodobé zahraniční stáže lektora Podpora ostatních pracovníků Služby: Jazykové kurzy pro lektory, Kurzy ICT pro odborné pracovníky, Kurzy zvyšování kompetencí pro odb. pracovníky, Kurzy supervize a praxe, Vzdělávání ostatních pracovníků Výdaje na konference - setkávání badatelských týmů - příprava studijních materiálů, mezioborová spolupráce Nákup odborné literatury Cestovní příkazy Výstup: Počet interních lektorů (spolupráce na evropských pracovištích) 22

PŘEDÁVÁNÍ INFORMACÍ PROJEKTOVÉMU TÝMU 1) Označování dokumentů 2) Dokumenty – shrnutí a termíny 23

PŘEDÁVÁNÍ INFORMACÍ PROJEKTOVÉMU TÝMU: 1) OZNAČOVÁNÍ DOKUMENTŮ Všechny aktivity musí být řádně označeny a dokumentovány Označování vkládaných/ zasílaných dokumentů -z každého názvu musí být patrné, o co jde -struktura: Název dokumentu_projekt_zkratka katedry_datum -název bez diakritiky s podtržítky - datum: Rok_měsíc_den - zkratka kateder: Uvádět na před datem u zasílaných dokumentů 3-4 písmena (SOC, PSY, SPSP, KMSZ, ENV, KNIH, POL, MVES) Příklad: – Sken_prezencni_listiny_INZA_KMSZ_12_06_30 – Sylabus_Mereni_dovednosti_SOVA_PSY_12_07_09 24

PŘEDÁVÁNÍ INFORMACÍ PROJEKTOVÉMU TÝMU 2) DOKUMENTY – SHRNUTÍ A TERMÍNY Kruh v IS (viz školení Představení projektů z ) Dokumenty k archivaci a do MZ - shrnutí: 1) Kurzy – Popis: Kdy, kdo učil, změny oproti původní žádosti – Sylaby - na zač. semestru (PS do konce 30.9., JS do 28.2.) – Sady studijních materiálů, ppt prezentace apod. (PS do 28.2., JS do 30.6.) – Podepsané sjetiny z IS (jako doklad k MI) - do konce zk. období – do , resp. do dodat: scan (do IS v Kruhu) originál (s podpisem odborného garanta): - Za projekt INZA: E. Kurucová / za SOVA: T. Modráková (kancelář 5.53) – Evaluační zpráva (u KA 1, 2, 3) – za PS do 15.2., resp. za JS do

PŘEDÁVÁNÍ INFORMACÍ PROJEKTOVÉMU TÝMU 2) DOKUMENTY – SHRNUTÍ A TERMÍNY 2) Pracovní výkazy (viz školení personalistiky): Termíny dodání Generování z ISEP Osoby: – Interní a externí lektoři, osoby na DPP, DPČ – Projektový tým katedry – Lektoři na workshopech (zajistit podpisy) 3) Personální smlouvy (viz školení personalistiky) 4) Další: Zápisy z porad projektového týmu Zapis_z_porady_SOVA_PSY_12_07_09 26

PŘEDÁVÁNÍ INFORMACÍ PROJEKTOVÉMU TÝMU 2) DOKUMENTY – SHRNUTÍ A TERMÍNY Další: Dokumentování VŘ na různé pozice (co nejdříve po realizaci VŘ) – kdy kde bylo vyvěšeno, fotka/ printscreen s datem – další doplňující informace, popis – zápisy z výběru osob – nutno povinná publicitu (název projektu, reg. č., logolink) ová komunikace VŘ na akademické pozice v souvislosti s objednávkami Apod. Rozpočty, změny Změny oproti původní žádosti (Benefit) Průzkumy trhu (printscreeny/ skeny nabídek) apod. 27

DĚKUJEME ZA POZORNOST 28