ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Radka Škulaviková ČísloVY_32_Inovace_3460 NázevTipy, reklama, inzerce ve školním časopise Téma hodinyTipy, reklama, inzerce ve školním časopise PředmětMladý žurnalista Ročník/y/9. AnotaceMateriál obsahuje vysvětlení pojmů. Je koncipován jako zdroj komunikační a mediální výchovy ve vztahu k tvorbě školního časopisu. Je určen pro volitelný předmět mladý žurnalista a je koncipován interaktivně. Výklad je prolínán úkoly ke snadné udržení pozornosti posluchačů. Očekávaný výstup Žák vysvětlí základní pojmy. Udržuje neustálou pozornost díky průběžnému odpovídání na otázky, vyhledávání a řešení úkolů. Dotváří si tak celkový obraz O možném obsahu školního obsahu. Druh učebního materiálu Prezentace
POJMYÚKOLYŘEŠENÍ
TIPY VE ŠKOLNÍM ČASOPISE: KULTURNÍ – KINA, KNIHY, ČASOPISY, KONCERTY NA VÝLETY NA ZAJÍMAVÉ AKCE ŠKOLY – CO NÁS ČEKÁ A NEMINE NA ZAJÍMAVÁ VYSTOUPENÍ ŽÁKŮ NA DÁRKY, VÝROBKY RECEPTY ŽÁKŮ I UČITELŮ VE STARŠÍCH ČÍSLECH KECÁLKA NAJDI PŘÍKLAD NĚJAKÉHO TIPU: MOŽNÉ ŘEŠENÍ: TIP NA PĚSTOVÁNÍ KAKTUSŮ, NÁVOD NA VÝROBU HODIN S PANÁČKEM, RECEPT NA LEDOVOU LIMONÁDU AJ.
REKLAMA A INZERCE ZNAMENAJÍ PRO VELKÁ MÉDIA DŮLEŽITÝ ZDROJ PŘÍJMŮ REKLAMA = PROPAGACE : - VÝROBKŮ - SLUŽEB - VÝLETU - VLASTNÍCH AKTIVIT A ZÁJMŮ ŽÁKŮ - ZAJÍMAVÝCH EXKURZÍ - SOUTĚŽÍ - NETRADIČNÍCH ŠKOLNÍCH DNŮ JAKÉ NETRADIČNÍ DNY V NAŠÍ ŠKOLE BY SE DALY V POSLEDNÍ DOBĚ PROPAGOVAT?
NAPŘÍKLAD: DEN JAZYKŮ DEN FINANČNÍ GRAMOTNOSTI EXKURZE DO ČESKÉ TELEVIZE A PODMOŘSKÉHO SVĚTA AJ. MÁŠ NÁPAD, CO VŠECHNO BY SE DALO V NOVÉ RUBRICE INZERCE NABÍZET VE ŠKOLNÍM ČASOPISU? NAPŘ. VÝMĚNU SAMOLEPEK HOKEJOVÝCH KARTIČEK OBALŮ OD RŮZNÝCH POCHUTIN OBRÁZKY RŮZNÝCH IDOLŮ POBYTY NA DĚTSKÉM TÁBOŘE NABÍDKY ZÁJMOVÝCH ODDÍLŮ A KROUŽKŮ AKCE SKAUTU AJ.
Zdroje a prameny: Archiv autora Archiv školních časopisů Kecálek