Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Jana Boháčová Datum vytvoření.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III / 2 Sada : 4 Ověření ve výuce: (nutno poznamenat v TK) Třída:
1 Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Hana Stýblová Datum.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Iva Zemanová Datum vytvoření8.10.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_VZORY_PODSTATNYCH_JMEN_RODU_MUZSKEHO
Číslo v digitálním archivu školy
zpracovaný v rámci projektu
Charakteristika výukového materiálu
ZDRAVÉ ZUBY Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
WORD Číslování stránek
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_03_STRIDANI_ROCNICH_OBDOBI
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Charakteristika výukového materiálu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_07_ Ovoce
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Charakteristika výukového materiálu
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Charakteristika výukového materiálu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Charakteristika výukového materiálu
Věcné učení Ochrana přírody
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_02_SLOVESNE_CASY Název materiálu:
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Zvířata v lese –test plazi 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_PRIDAVNA_JMENA Název materiálu:
Charakteristika výukového materiálu
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
Metodický list: Vyjmenovaná slova - křížovky
Název vzdělávacího materiálu křížovka ve fyzice
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Světové strany
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Věcné učení Zdravá výživa, zdravé a nezdravé potraviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Charakteristika výukového materiálu
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
WORD Tabulky - ohraničení
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
VY_32_INOVACE_33_CJ_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
VY_32_ INOVACE_ 06_ ČESKÝ JAZYK 3
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Kapradiny-pracovní list
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_15_GEOMETRICKA_TELESA Název materiálu:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Samohlásky - procvičování
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_217_ČJ2
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Jana Boháčová Datum vytvoření VM Cílová skupina – ročník 5.třída Vzdělávací oblastJazyková gramotnost PředmětČeský jazyk Druh VMPowerPoint – prezentace + pracovní list Tématický celekZdvojené souhlásky Klíčová slovaZdvojené souhlásky -zz- -z -,-jj- -j-, -kk-, -k-,-ll- -l-, -cc- -c- AnotaceCvičení k upevnění znalostí českého jazyka Pracovní list k procvičení učiva 1 Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová

Metodický postupStrana procvičování zdvojených souhlásek. Strana žáci si kontrolují svoji práci. Jednotlivé úkoly mohou žáci doplňovat samostatně nebo ve dvojicích. Strana 10 - k zopakování a ověření znalostí slouží pracovní list. CitacePři sestavování výukového programu byl využit Power Point. Výukový materiál je dostupný z 2 Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová

Zdvojené souhlásky Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová 3

- zz- nebo –z- - stromeček, který září je…………..………………… - dítě, které nemá zuby je ………………………….. - ještěrka, která nemá nohy je ……………………. - hmota, která nemá tvar je ………………………… - býk, který zuří je ………………………………………. - člověk, který se zlobí je ……………………………. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová 4

ŘEŠENÍ - stromeček, který září je rozzářený - dítě, které nemá zuby je bezzubé - ještěrka, která nemá nohy je beznohá - hmota, která nemá tvar je beztvará - býk, který zuří je rozzuřený - člověk, který se zlobí je rozzlobený Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová 5

-jj- nebo –j- - krajina, která je nejvíce na jih je ……………… - nůž, který je hodně ostrý je ……………………. - nejvíce jedovatá rostlina je …………………….. - velice lahodný nápoj je …………………………… - velmi jednoduché řešení je…………………….. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová 6

ŘEŠENÍ - krajina, která je nejvíce na jih je nejjižnější - nůž, který je hodně ostrý je nejostřejší - nejvíce jedovatá rostlina je nejjedovatější - velice lahodní nápoj je nejlahodnější - velmi jednoduché řešení je nejjednodušší 7 Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová

-kk- nebo -k-, -ll- nebo -l-, -cc- nebo -c- k doplnění použij slov z nabídky jádro v …………………. houska je ………………...…….………...……..piva tvaroh je………………… červení …………………..……………………návrat temná………………….. ……….………….…polštář vajíčko uvařené na…………….. měkká,půllitr,pecce, měkký,brzký, raci, na měkko, půlnoc, měkoučký 8 Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová

ŘEŠENÍ jádro v pecce houska je měkká půllitr piva tvaroh je měkký červení raci brzký návrat temná půlnoc měkoučký polštář vajíčko uvařené na měkko 9 Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová

Pracovní list Děda vypil ……………………………………piva. Maminka přinesla ………………………chléb. Uvařila jsem vajíčko na ……….…………….. Do buchet se dává ……………………..tvaroh. V každé ………………………… je jádro. V posteli mám ……………………. Peřinu. V čistém potoce žijí …………………….. 10 Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová