Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/34.1021 Moderní škola.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafický editor – GIMP Transformace
Advertisements

MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
GIMP 3.L. Odkazy Zdrojů či návodů je na internetu téměř nekonečně, uvádím jen některé, které jsem zahlédl: • cafe.cz/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=53www.gimp.cz.
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Základní škola a mateřská škola Bzenec
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Modul 2 AutoCAD. Vytvoření zaobleného obdélníka  do příkazového řádku napíšete příkaz obdélník a stiskněte ENTER  dále zadejte do volbu A pro zaoblení.
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
VY_32_INOVACE_In 6.,7.15 Grafy - vytvoření základních typů grafu Anotace: Žák se seznámí s tvorbou grafu a jeho formátováním v programu MS Excel 2010.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Textový procesor Open Office, Writer VLOŽENÍ TABULKY, ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Textový procesor, textový.
Textový procesor Open Office, Writer VLOŽENÍ OBRÁZKU, ÚPRAVA OBRÁZKU
CorelDRAW Začínáme… Grafika této prezentace byla vytvořena v programu CorelDRAW.
Grafický editor – GIMP Výběr barvy
ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku
Veronika Lexová. - Obrázek slouží k pestřejšímu vzhledu dokumentu. Dále aby zobrazoval nějaký děj nějaké věci (např: na internetových stránkách fotky.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_56_MS_Word_V. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace v.
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 3.1 (Práce se snímky)
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Inovace bez legrace CZ / /01
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
INKSCAPE Vektorová grafika.
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_11.
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Vkládání kreslených útvarů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Informace a Internet Bohumil Bareš. Grafický editor GIMP (1)  úvod  seznámení s programem  výběry  práce se schránkou 2.
VY_32_INOVACE_E3-09 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU III. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Malování.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_III/2_INOVACE_39_Malování-kopírování a práce s obrázkem Malování – kopírování a práce s obrázkem Miroslav Kaňok.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Vyhledání autorit jednotlivých oddělení V klientovi si zvolíme autoritní bázi cav_un_auth, dáme scan, do scan indexu „oddělení autora“ a do vyhledávacího.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
švýcarský vektorový program pro kresbu map
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Základy retuše v Adobe Photoshop
- Výběry VY_32_INOVACE_GR_782. VÝBĚRY Vytvořením výběru rozdělíme obrázek na dvě části: aktivní = výběr = ta část, na které budeme provádět úpravy neaktivní.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
CorelDRAW – práce s textem (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Základní nástroje v Adobe Photoshopu
CorelDRAW – práce s rastrovou grafikou
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Zoner Callisto – křivky
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
CorelDRAW – tvarování křivek
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Malování - nástroje grafického editoru
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Grafický editor – GIMP Transformace
Transkript prezentace:

Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola – inovace výuky na SŠSI Tábor

Nástroj pero V Adobe Photoshop

Pero Nástrojem Pero můžeme vytvářet – různé vlastní obrazce – Efekty – Přesné výběry objektů pro ořez či použití filtrů

Pero Nástroj Pero nalezneme v panelech nástrojů přibližně ve střední části Pokud znak nástroje podržíme stisknutý (nebo na něj klikneme pravým tlačítkem), zobrazí se nám všechny volby

Možnosti zvolení Pera Nástrojem pero můžeme vytvářet libovolné křivky, které máme posléze i možnost upravovat (změna velikosti, směru, oblouku apod) Nástroj cesta od ruky nám vytvoří cestu dle tahu myši. Tato volba neumožňuje tvorbu přesnějších tvarů ani následné vyhlazení křivky Nástroje přidat a odstranit kotevní bod pracují s již vytvořenou křivkou. Přidáním kotevního bodu můžeme dále upravovat směr a velikost křivky. Odebráním můžeme odstranit zbyteční, či jinak nepotřebný kotevní bod. Nástrojem změnit bod upravíme kotevní bod, pokud nechceme aby z něj vycházela křivka ve tvaru oblouku, ale chceme „ostrý zlom“

Volby nástroje Pero V panelu voleb nástroje máme tyto možnosti – Vrstva tvaru nám vytvoří ze zakreslené cesty tvar, vyplněný barvou popředí – Pomocí volby Cesty vykreslíme cestu, kterou dále můžeme použít pro další různé nástroje, či výběr – Dále zde máme opět možnost zvolit Cestu, nebo Cestu od ruky – Následující volbou můžeme rovnou vykreslit nějaké obrazce – nebo čáru, či jiný tvar

Křivka pomocí nástroje Pero Kliknutím na plátno přidáte kotevní bod Po kliknutí kousek vedle se vytvoří další kotevní bod, který je automaticky spojen křivkou Pokud po dalším kliknutí myší budeme držet tlačítko a potáhneme kurzorem, křivka již nebude rovná, ale vytvoří se zaoblení

Úprava cesty Po stisknutí klávesy Ctrl a použití myši máme tyto možnosti Přesunutí kotevního bodu Úprava křivky – délka a směr oblouku Změna směru následující křivky. Při stisknutí klávesy Alt a kliknutí na kotevní bod nám tato část zmizí a vytvoří se „ostrý zlom“

Přidání kotevního bodu Naši aktuální křivku můžeme rozšířit o další kotevní body, ve kterých budeme moc změnit její směr Stačí nástrojem Pero najet na danou křivku a u kurzoru se objeví znaménko +, což nám řekne, že zde můžeme bod přidat