1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 3.2. Podpora nabídky dalšího vzdělávání 5.výzva Seminář pro žadatele Ústí nad Labem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Advertisements

Seminář pro žadatele v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, červen VÝZVA GG OK.
Globální granty Olomouckého kraje na léta Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI globální grant OP VK Ing. Monika Čermáková Bc. Michal Hnízdo Porada ředitelů škol a školských zařízení.
VÝHLED NA ROK 2009 Prioritní osa 1 – Počáteční vzdělávání Prioritní osa 3 – Oblast podpory 3.2 Podpora nabídky dalšího vzdělávání Pavlína Mikešová
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
1 Povinné přílohy přikládané k žádosti 1.Čestné prohlášení o bezdlužnosti 1.Čestné prohlášení o bezdlužnosti 2. Rozpočet akce 2. Rozpočet akce 3. Podklady.
Informace o Programu švýcarsko-české spolupráce Ing. Petra Murycová, oddělení Evropské unie, MPSV.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část obsahová Praha, 15. března 2006 Ing. Jarmila Modrá Národní vzdělávací.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Globální granty Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Operační program ESPON 2013 Informační den Program ESPON 2013 Projektová partneři Mgr. Milada Hroňková Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 21. února 2011.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Obecné informace Projektová část Ústí nad Labem, 11. února 2009.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Excelentní výzkum Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI seminář 9. dubna 2010 zasedací sál Zastupitelstva Libereckého kraje.
Ing. Jana Böhmová Informace o vyhlášené 5. výzvě globálního grantu Podpora nabídky dalšího vzdělávání v kraji Vysočina ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Konferenční sál, budova CORSO IIa, Křižíkova 34/148, Praha 8 7. října.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Globální granty Ústeckého kraje Seminář pro žadatele 2. výzva Krajský úřad Ústeckého kraje Ústí nad.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecné informace Seminář pro žadatele Ústí nad Labem, 20. dubna 2010 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast.
OBLAST PODPORY 1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání globální grant:Zvyšování kvality ve vzdělávání v Ústeckém kraji II seminář pro žadatele
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Gramotnosti Praha, 9. února 2016 Mgr. Jakub Krátký.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z OP VK – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 10. dubna 2014.
Michala Krejčí MONITOROVACÍ INDIKÁTORY ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory 3.2 Seminář pro příjemce 4. výzva GG
Globální granty OP VK ve Středočeském kraji PhDr. Ivo Říha Praha,
Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2 Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 3.1 Individuální další vzdělávání CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Seminář pro příjemce Operační program vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Globální granty Ústeckého kraje Seminář pro žadatele v 1. výzvě Ústí nad Labem
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výzva OP VVV 02_16_032 Budování kapacit pro rozvoj škol II.
Individuální projekt OP VVV
Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 3.2. Podpora nabídky dalšího vzdělávání 3.výzva Ústí n.L TATO PREZENTACE.
Výzva k předkládání žádostí
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
Výzva k předkládání žádostí
Informace o Programu švýcarsko-české spolupráce
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Seminář pro žadatele 2. výzvy
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI
V rámci Operačního programu Zaměstnanost
Seminář k 2. výzvě OPZ Prorodinná opatření
Transkript prezentace:

1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 3.2. Podpora nabídky dalšího vzdělávání 5.výzva Seminář pro žadatele Ústí nad Labem

Realizace GG 3.2 v Ústeckém kraji Řídící orgán : MŠMT – Odbor řízení OPVK Zprostředkující subjekt pro Ústecký kraj : Odbor strategie, přípravy a realizace projektů Oddělení grantů EU pro vzdělávání 5. patro – budova „A“ KÚ www : 2

Obsah: Obecné informace  Základní dokumenty  Podporované aktivity  Cílové skupiny  Oprávnění žadatelé  Specifické požadavky  Monitorovací indikátory  Veřejná podpora  Partnerství 3

4 Základní dokumenty  Text 5.výzvy OP 3.2  Příručka pro žadatele OPVK (verze 10)  Příručka pro přímce OPVK (verze 8)  Prováděcí dokument OPVK (k ) včetně přílohy č. 5 – Realizace vzdělávacích aktivit v Prioritní ose 3, oblast podpory 3.2 ▪Metodika monitorovacích indikátorů OP VK,verze 3 ( ) ▪ Metodický dopis č.4.4 v aktuálním znění ▪ Metodický dopis č. 23 v aktuálním znění Dokumenty ke stažení na webových stránkách:

5 5. výzva Ústeckého kraje – OP 3.2 Text výzvy včetně příloh: Termíny výzvy Vyhlášení výzvy: Ukončení výzvy: Příjem žádostí: od 8 hod (v listinné a elektronické verzi) Ukončení: v 15:00 hod (v listinné a elektronické verzi) Finanční limity Alokace : ,35 Kč min. výše finanční podpory na GP: ,- Kč max. výše finanční podpory na GP: ,- Kč

Podporované aktivity pro 5. výzvu Výzva je primárně zaměřena na tvorbu/inovaci vzdělávacích nástrojů pro ÚDV v technických oborech - stavebnictví, strojírenství, elektrotechniky, energetiky a chemického průmyslu 1.Vzdělávání pedagogů, lektorů, řídících a organizačních pracovníků škol a dalších vzdělávacích a poradenských středisek působících v oblasti specializačního vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj. projekty zaměřené na tvorbu programů pro lektory v oblasti DV ve výše určených technických oborech a jejich proškolení za účelem osvojení si nových metod,postupů vzdělávání ÚDV 2. Podpora vzdělávací nabídky v oblasti dalšího vzdělávání – rozvoj vzdělávacích programů pro vzdělávání dospělých ve školách a dalších vzdělávacích institucích. projekty zaměřené na tvorbu programů DV ve vztahu na NSK ve výše určených technických oborech na tvorbu e-learningových programů umožňující studium při zaměstnání ve výše určených technických oborech 6

Podporované aktivity pro 5. výzvu 3. Podpora provázanosti dalšího vzdělávání s počátečním vzděláváním vytvářením vzdělávacích modulů. projekty zaměřené na vytváření vzdělávacích programů ve vazbě na NSK(profesní kvalifikace) ve zmíněných technických oborech na vytváření modulů navazujících na výše určené technické obory vzdělávání poskytované školami v návaznosti na vzdělávací programy RVP,ŠVP) na modularizaci vzdělávacích modulů pro kurzy celoživotního vzdělávání a vytváření studijních opor ve spolupráci se zaměstnavateli a jinými sociálními partnery(HK, úřad práce) ve výše určených technických oborech na vytváření vzdělávacích modulů ve výše určených technických oborech v Centrech celoživotního vzdělávání a jejich aktualizace podle aktuální situace na trhu práce 7

Podporované aktivity pro 5. výzvu 4. Rozvoj sítí a partnerství subjektů působících v oblasti dalšího vzdělávání a poradenství. projekty zaměřené na spolupráci špičkových firemních odborníků z výše určených technických oborů a vzdělávacích institucí na spolupráci vzdělávacích institucí a sociálních partnerů za účelem tematického řešení specifik ve výše určených technických oborech na spolupráci vzdělávacích institucí včetně institucí AIVD, sociálních partnerů a rady RLZ 5. Poradenství a metodická pomoc při zavádění moderních a inovativních vzdělávacích technologií a metod (pro organizace působící v oblasti specializačního a dalšího vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj). projekty zaměřené na tvorbu flexibilních e-learningových kurzů dle požadavků konkrétních zaměstnavatelů nebo vzdělávacích institucí 8

Cílové skupiny  Lektoři dalšího vzdělávání (vzdělavatel, který řídí výukový proces účastníka dalšího vzdělávání) ▪ Účastníci dalšího vzdělávání (ekonomicky aktivní obyvatelstvo let, již vstoupili na trh práce) ÚDV musí být definováni s ohledem na uplatnitelnost na trhu práce, aktivity musí směřovat ke zvyšování konkurenceschopnosti ÚDV není: účastník občanského nebo zájmového vzdělávání, účastník dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků ▪ doložit šetření potřebnosti a zájmu cílových skupin ve vazbě na konkrétní zaměstnavatele 9

10 Oprávnění žadatelé ▪ Pouze právnické osoby se sídlem či provozovnou žadatele na území Ústeckého kraje vzdělávací instituce (právnické osoby s předmětem činnosti v oblasti vzdělávání, právnické osoby vykonávající činnost škol a školských zařízení) vysoké školy (dle zákona o vysokých školách) nestátní neziskové organizace (právnické osoby s předmětem činnosti v oblasti vzdělávání) hospodářská komora města, obce, svazky obcí

Doklad o právní subjektivitě žadatele Nepodnikatelské subjekty - neziskové nestátní organizace(stanovy, zakladatelská smlouva, doklad o přidělení IČO + ustanovení o vypořádání majetku, možno dodat do podpisu smlouvy) -obce (doklad o přidělení IČO) -svazek obcí(smlouva o vytvoření svazku, stanovy, doklad o předělení, doklad o registraci) -organizace zřizované obcemi nebo kraji(zřizovací listina) -organizace zřizované Organizačními složkami státu(zřizovací listina, popř. jiný relevantní právní dokument) -zájmová sdružení právnických osob(stanovy, zakladatelská smlouva, doklad o registraci, doklad o přidělení IČO) -subjekty zřizované přímo zákonem(právní subjektivita se nedokládá) -subjekty zapsané do Rejstříku škol a školských zařízení(výpis) 11

Podnikatelské subjekty -právnické osoby(právní subjektivita bude doložena výpisem z Obchodního rejstříku; + popř. dokumenty o případné změně Předložit originál nebo úředně ověřenou kopii, který nesmí být starší 3 měsíců k datu podání žádosti 12

Oprávnění žadatelé vzdělávání jako hlavní nebo vedlejší činnost prokázat minimálně 2 letou historii své existence v oblasti vzdělávání( např. stanovami, zřizovací listinou, zakladatelskou smlouvou, výpisy z rejstříků…) prokázat provádění soustavné činnosti v oblasti vzdělávání po dobu 2 let před podáním žádosti; vzdělávání je definováno jako proces…(přehledem realizovaných vzdělávacích akcí obsahující informace o názvu akce, termín konání, obsah, komu byla akce určena; uvede zdroje, kde je možné ověřit uvedené skutečnosti….) ▪ předložit originál nebo úředně ověřenou kopii, ne starší než 3 měsíce k datu podání žádosti ▪ výjimka z dvouleté historie se uplatní v případě škol a školských zařízení 13

Žadatel nesplní kritérium oprávněnosti je v úpadku, je v likvidaci nebo je proti němu vedena exekuce nesplňuje podmínky bezdlužnosti vůči zdravotním pojišťovnám a veřejné správě má právní formu akciové společnosti s listinnými akciemi na majitele(během výzvy nelze již měnit) nesplňuje podmínky oprávněných žadatelů stanovených výzvou 14

Partnerství Partnerství se mohou skládat ze dvou či více spolupracujících organizací, tzv. „partnerů“. Partneři projekt společně vytvářejí, koordinují, vyhodnocují naplnění cílů projektu, účast všech partnerů na těchto činnostech je podstatná a nezastupitelná Jakákoliv právnická osoba na území ČR, se vztahem k aktivitám projektu NE vztah dodavatelsko-odběratelský Příjemce realizuje podstatnou část aktivit projektu Podepisují spolu se žadatelem prohlášení o partnerství(spolu se žádostí) Uzavřena smlouva o partnerství S finančním příspěvkem Na realizaci projektových aktivit přijímá část finanční podpory Součástí smlouvy je rozpočet partnera, podíl na indikátorech Bez finančního příspěvku Poskytuje partnerovi např. konzultace Odborný garant 15

Veřejná podpora V rámci této výzvy bude poskytována veřejná podpora v režimu podpory de minimis výše podpory udělená jednomu subjektu v rozhodném tříletém období (současné a dvě předcházející účetní období) nesmí přesáhnout částku EUR tento limit se vztahuje na příjemce i každého partnera samostatně podpora poskytnutá dle ČPR se do limitu de minimis nezapočítává žadatel doloží oprávněnost čerpat podporu přílohou Čestné prohlášení o níže uvedených skutečnostech (v případě, že žadatel nepotvrdí splnění podmínek, není oprávněným žadatelem) 16

17 1.Udržitelnost aktivit projektu 2.Šetření potřebnosti realizace projektu a doložení zájmu cílových skupin 3.Aktivity projektu jsou zaměřeny na tvorbu/inovaci vzdělávacích programů nebo implemanteci nových/inovativních(technologických)prvků, zapojením nových metod, postupů apod. v oblasti strojírenství, elektrotechniky, energetiky a chemického průmyslu a důrazem na aktuální požadavky trhu práce a požadavky zaměstanavatelů Specifické požadavky pro 5. výzvu

18 5.Synergie aktivit projektu s ROP NUTS2 Severozápad nebo s jinými OP  V případě, že žadatel dosáhne v rámci obecných a specifických kritérií hodnocení minimálně 65 bodů a doloží spolu se žádostí originální potvrzení města – nositele IPRM, že je tento součástí a v souladu se schváleným IPRM, obdrží navíc 10% bonifikaci z dosaženého bodového ohodnocení Specifické požadavky pro 5. výzvu

Monitorovací indikátory jsou ukazatelé k získání zpětné vazby, zda byly naplněny cíle projektu v rámci monitorování realizace projektu musí každý příjemce průběžně sledovat a vykazovat hodnoty indikátorů jsou uvedeny ve smlouvě o realizaci GP spolu se sankcemi při nenaplnění závazných MI u relevantních indikátorů uvede žadatel výchozí a plánovanou hodnotu s informací, kdyby bude plánovaná hodnota dosažena ▪ doplnit k MI konkrétní popis jejich dosažitelnosti, postup vykazování a dokládání ! 19

20 Monitorovací indikátory Kód indikátoruI n d i k á t o r Počet podpořených osob – celkem z toho Počet podpořených osob – muži Počet podpořených osob – ženy Počet úspěšně podpořených osob z toho Počet úspěšně podpořených osob – muži Počet úspěšně podpořených osob –ženy Počet nově vytvořených/ inovovaných produktů z toho počet nově vytvořených/ inovovaných produktů s komponentou ŽP počet nově vytvořených/ inovovaných produktů s komponentou ICT

21 Monitorovací indikátory Nově vytvořeným inovovaným produktem není: Webové stránky informující o projektu Nakoupené pomůcky a učebnice Akreditace Powerpointová prezentace, která vychází z nově vytvořeného /inovovaného produktu Vyučovací hodina Stáže, konference, exkurze Poradenské centrum Podrobné informace: Metodika monitorovacích indikátorů,verze 3

22 Děkuji za pozornost Mgr. Jana Šindelářová