Polonizované lokomotivy ř. 130 Vzhledem k potřebě prokazatelnému seznámení s odlišnostma těchto několika HDV, schválenýma pro provoz v ČR a Polsku, vydávám pro potřebu PJ Ostrava tuto prezentaci. Ptošek Jaromír, syst. spec. PJ Ova
Luzowanie – tlačítko je nutno přidržet při plnění HP, až do výše tlaku cca 4 bary. Při snižování tlaku provozním brzděním, se EPV uzavírá při tlaku v HP cca 3 bary. Při rychlém poklesu tlaku v HP( rychlobrzda) se EPV uzavírá už při cca 4 bary a zabraňuje doplňování vzduchu v HP. Během brzdění samočinnou brzdou se tlačítko chová podobně jako OL2. EPV je napájen přes jistič FU 1, který je na ř. 130 umístěn na panelu ve strojovně. Tlačítko Luzowanie
Polský vlakový zabezpečovač SHP + tlačítko bdělosti CA 1)Přepínač režimu SHP Provoz a Postrk 2)Jističe SHP a CA (tyto můžou být vypnuty a nenaplníte HP) !!!
VO 67 vypínat korektně.
Ne vždy to, co vypadá stejné, je stejné. Dvojitý jistič VO 67 2x jistič VO
Polská radiostanice se zapíná přes PIN(4x1)
Ovládací panel polské radiostanice Vypínač a přepínač stanoviště
Kohouty+EPV(od shora SHP, CA, RDST, VZ a žebřík) na území ČR ty polské zavřeny.
Odlišnosti jako statický dobíječ předpokládám, že v PJ Ostrava nemusím řešit.
Děkuji za pozornost….