Úvod Omezení ICT na klasická stolní PC Nedostatek učebních materiálů a softwaru Nedostatečná podpora ICT pro realizaci cíle Vzdělávání RVP ZŠS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Informační gramotnost na středních školách
INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Environmentální výchova pro základní školu
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK.
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Sebehodnotící zpráva oboru speciální pedagogika na PdF MU
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Realizace KA v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ září 2010 bylo zahájeno na UHK vzdělávání pro pedagogické pracovníky MŠ a ZŠ v rámci realizace.
Výstupy z Úvodního semináře
Komise v roce 2008 Seminář IVIG, 25. září 2008 Ludmila Tichá, ČVUT v Praze Fakulta strojní, Ústřední
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ. Internetové zpravodajství – např Úkol : prohlédněte.
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Projekt „Modernizace vzdělávání – šance lepšího pracovního.
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Činnost komise IVIG v roce 2004 CPVŠK 2004, České Budějovice
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ZÁKLADNÍ DESKA MOTHERBOARD. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
Školní vzdělávací program výuka informatiky
Sdílení dat o veřejné správě Jaroslav Svoboda MV, úsek informatiky odbor informatizace veřejné správy.
Dělení se zbytkem 5. ročník
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
Dotazníkové šetření MŠMT – Výstupy ORP Přerov doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D., (Pedagogická fakulta Univerzity Palackého) Přerov, MAP VZDĚLÁVÁNÍ.
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření ZŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
Výsledky dotazníkového šetření potřeb mateřských a základních škol v rámci projektu MAP OP VVV v ORP Turnov.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Pracovní skupiny – postup přípravy MAP Mohelnicko doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D., Univerzita Palackého v Olomouci MAP VZDĚLÁVÁNÍ.
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Tísňová volání VY_32_INOVACE_1B_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
ÚVOD Legislativní vymezení činnosti ČŠI § 173 – 176 Zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Prezentace projektu EU peníze školám ZŠ Liberec, Dobiášova, příspěvková organizace Mgr. Ivo Svatoš.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
INFORMACE O ČINNOSTI JEDNOTLIVÝCH PLATFOREM. POLYTECHNICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ S DŮRAZEM NA INFRASTRUKTURU A INVESTICE  Motivace žáků ke studiu technických oborů.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Pravidla financování v roce 2006 odbor 55 - SIPVZ
Ph látek VY_32_INOVACE_1A_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Informační a komunikační technologie
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
Vzdělávací systém v Olomouckém kraji
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Vítejte na třetí místní konferenci
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Úvod Omezení ICT na klasická stolní PC Nedostatek učebních materiálů a softwaru Nedostatečná podpora ICT pro realizaci cíle Vzdělávání RVP ZŠS

Gramotnost v ZŠ speciální ICT gramotnost (ICT Literacy) Internetová gramotnost (Internet Literacy) Informační gramotnost (Information Literacy) Mediální gramotnost (Media Literacy)

Využití tabletu v ZŠ speciální Vymezení výzkumného vzorku 118 pedagogů ZŠS

Využití tabletu v ZŠ speciální Interpretace výsledků

Využití tabletu v ZŠ speciální Interpretace výsledků

Využití tabletu v ZŠ speciální Interpretace výsledků

Závěr