ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Regionální inovační infrastruktura v ČR JUDr. Vladimír Gašpar, předseda představenstva ČARA 4. prosinec 2007, Praha – Inovace 2007.
Advertisements

AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
AKTUALITY O REALIZACI ROP SČ 13/08/2009 Příbram JUDr. Ing. Tomáš Novotný, Ph.D.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV Zasedání Regionální stálé konference pro území Olomouckého kraje Olomouc,
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK. Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji CZ /0.0/0.0/15_002/
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Materiál byl vytvořen v rámci projektu P-KAP, který je podporován z fondu/Evropských strukturálních a investičních fondů. Řešitelem projektu je Národní.
KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ V JIHOMORAVSKÉM KRAJI
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
PLATFORMA PODPORY ŠAP a PA VE ŠKOLÁCH
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Individuální projekt OP VVV
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Plány aktivit/Školní akční plány
Podpora krajského akčního plánování
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání AKTIVITY A VÝSTUPY PROJEKTU KAP
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Základní informace k ŠAP a PA
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Společné setkání „minitýmů“
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
STRATEGII REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
IROP aktualizace Rámce pro podporu infrastruktury a investic
Plány aktivit/Školní akční plány
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
Výzvy v oblasti regionálního školství
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
Krajské akční plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Analýza potřeb v území.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Polytechnické vzdělávání v praxi
Aktuální informace o KAP
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Návrh KAP č.1
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
ČERPÁNÍ DOTAČNÍCH PROSTŘEDKŮ Z OPERAČNÍCH PROGRAMŮ V ÚSTECKÉM KRAJI
Klíčové aktivity projektu
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Výsledky analýzy potřeb VOŠ
Aktuality P-KAP. Aktuality P-KAP Dotazníkové šetření 2018 Ukončení šetření dotazník navazuje na dotazníkové šetření, které bylo realizováno.
Místní akční plány vzdělávání Martin Plucha, sekretariát RSK JK
Transkript prezentace:

ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ

CÍLE ŠETŘENÍ  Zmapování aktuální situace škol a jejich potřeb v rámci oblastí vymezených OP VVV (Operační program výzkum, vývoj a vzdělávání)  Zpětná vazba pro kraje a tvorbu regionální vzdělávací politiky  Komunikace krajů se školami ohledně prioritizaci potřeb  Zpětná vazba pro tvorbu šablon, k jejichž čerpání se může škola po absolvování šetření přihlásit

 Ukončení dotazníkového šetření a sběru dat  Evaluace sběru dat, monitoring návratnosti  Příprava dat - čištění a logická kontrola, tvorba nástrojů pro zpracování dat  Příprava tabulkových výstupů pro kraje  Tvorba nástroje pro generování vyplněných dotazníků a jejich následná distribuce mezi školy  Příprava regionálně specifických dat pro kraje  Úplné reporty pro kraje – analytické výstupy pro jednotlivé kraje  Příprava reportů za celou ČR a komparační analýza AKTUALITY – ANALÝZA A TVORBA VÝSTUPŮ

 Databáze kontaktů: 1377 škol  „Očištěná“ databáze kontaktů: 1365 škol  Počet kompletně vyplněných dotazníků: 1305 škol EVALUACE SBĚRU DAT – MONITORING NÁVRATNOSTI

 Start sběru dat:  Ukončení sběru dat:  Školám byly průběžně zasílány remindery a maily s dalšími informacemi týkajícími se realizovaného šetření. Zaslání reminderů

ANALÝZA POTŘEB – PRIORITIZACE POVINNÝCH OBLASTÍ

 Rozvoj infrastruktury školy je prioritou v Jihočeském, Libereckém a Pardubickém kraji.  Důležitost podpory odborného vzdělávání je deklarována především v Karlovarském, Zlínském kraji a na Vysočině.  Podpora polytechnického vzdělávání je považována za vysoce důležitou zejména v Královéhradeckém kraji, Jihočeském kraji a na Vysočině.

ANALÝZA POTŘEB – NEPOVINNÉ OBLASTI

ANALÝZA POTŘEB – ČERPÁNÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ  Zájem o čerpání z vyhrazených finančních prostředků má 78 % SŠ a VOŠ škol v ČR  Škola, která má zájem o čerpání podala v průměru 6,5 projektových záměrů v rámci všech investičních oblastí

ANALÝZA POTŘEB – ČERPÁNÍ FINANČNÍCH PROSTŘEDKŮ

SPOLUPRÁCE ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ – PŘEKÁŽKY

SPOLUPRÁCE ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ – OPATŘENÍ

DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. Martin Úlovec Mgr. Irena Palánová