Střední zdravotnická škola Mostecká 1912 390 41 Tábor +420 381 252 514 DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0791.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Advertisements

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
 1 - vaše telefonní číslo  2 - tlačítko, kterým se dá zvolit linka, v případě, že používáme více než jedno číslo  3 – význam funkčních kláves  4 –
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Důležitá telefonní čísla
JanHekele Bezpečnost na internetu. Nesmíme si na facebook nikoho přidávat do přátel. Nesmíme si na facebook nikoho přidávat do přátel.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Digitalizace výuky Příjemce
Dovednosti, etika a studentské odborné praxe
Učíme se podnikat Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Personální řízení Cvičení 1
Mám dost 3.tisíciletí, protože: 1 ) Ptám se svých kolegů vedle u stolu em, zda mají chuť jít na pivo a oni odpoví em‚ O.K. Dej mi ještě.
Už mám dost třetího tisíciletí Protože……... 1) se pokouším zadat své heslo i na mikrovlnnou troubu.
Mám dost 3.tisíciletí, protože:. 1) Se pokouším zadat své heslo i na mikrovlnou troubu…
V životě lidí mohou nastat neočekávané situace
... jednotné evropské číslo tísňového volaní 112
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miloslav Bouda. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
TŘETÍ KOLO HODNOCENÍ utajeného hodnocení způsobu chování, vystupování, dodržování pracovních norem a principů vybraných skupin zaměstnanců kraje zařazených.
Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.
Komunikace s rodiči.
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_TVAR_04 Sada DUMTvarosloví Předmět Český jazyk Název materiáluPád podstatných jmen 3 Anotace Žáci v jednoduchých.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Chování v lese Člověk a jeho zdraví. Chování v lese Člověk a jeho zdraví.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_362_TELEFONOVÁNÍ, SLOH Téma: DŮLEŽITÁ ČÍSLA,
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Dopis Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
7/ Etiketa v diplomacii I. Etiketa v diplomacii – prokazování úcty, … Guth-Jarkovský: „Zdvořilost a dobrý mrav žádá, abychom se k neznámým chovali vždy.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
(NE)POSKYTOVÁNÍ DOTACÍ PŘÍSPĚVKOVÝM ORGANIZACÍM. § 10a, odst. 1 dotací (se rozumí) peněžní prostředky poskytnuté z rozpočtu územního samosprávného celku.
DUM II. / 17. tísňová volání Bc. Zdeněk Klíma. Tísňová volání Telefonní čísla, kterými zavoláme pomoc.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_10_ Společenská pravidla Číslo projektu:
Prostě sdělovací styl Prostě sdělovací stylOB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-L
První pomoc nejen při úrazech v TV VY_32_INOVACE_03_36.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Vilkusová Anna Název: VY_32_INOVACE_16_První pomoc Číslo a název klíčové aktivity: III/2.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A03Prv2_Tísňová volání.
PRACOVNÍ SMLOUVA Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_09_PRACOVNÍ SMLOUVA Téma: OBČANSKÁ.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Svatava Mlčochová Název šablonyVY_32_INOVACE SPV Název DUMuSPV K Stupeň.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_02_ČLOVĚK.
1 Základní škola Ostrava, Kounicova 2, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – III/2 – CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu - Moderní.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
  Název: VY_32_INOVACE_EV_8A_4M Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor: Mgr. Jolana Lásková Ročník: 8. Tematický.
Vizitky - navštívenky Mrk.MMXII.
TELEFONNÍ KOMUNIKACE Mgr. Michal Oblouk.
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
Jak správně telefonovat
Ochrana člověka za mimořádných situací – první pomoc
Společenská výchova – V restauraci
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
DOPIS Mgr. Michal Oblouk.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Etiketa - Představování
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
3.TISÍCILETÍ.
Základní pojmy a pravidla chování na pracovišti
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Etiketa pro firmu a úřad
Psychologický přístup k menšinám Rusové
Transkript prezentace:

Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast etiketa Ročník 1. – 4. ročník Jméno autora Mgr. Jana Matušíková Název DUM Telefonování Datum vytvoření Duben 2013 Datum ověření Označení DUM VY_32_INOVACE_ Anotace Žák se naučí slušnému chování – Společensky přijatelné chování je cestou k úspěchu.

Telefonní hovor by měl obsahovat tři části: 1. Úvod (představení, pozdravení) 2. Vlastní sdělení 3. Ukončení hovoru (rozloučení)

Soukromé hovory: (pevná linka)  do telefonu se hlásíme svým příjmením nebo slůvkem prosím (nebo spojením – „Novák, prosím“)  je vhodné zeptat se, zda nerušíme  zda zjistíme, že jsme se dovolali na špatné číslo – představíme se a omluvíme  při přerušení je na volajícím, aby se znovu ozval  dodržujeme nesmyslnou zásadu – do telefonu se usmíváme (pozná se to)  přebíráme a vyřizujeme vzkazy (napíšeme si je)  máme-li společnost, omluvíme se, hovor vyřídíme co nejstručněji  volá-li nám někdo nevhod, omluvíme se mu, sdělíme mu dobu, kdy nám může zavolat, nebo nabídneme, že mu zavoláme my

Pozor! soukromě se nedoporučuje volat před devátou ráno o víkendu před desátou po deváté večer kolem oběda kondolence, se vyřizují dopisem nebo osobně nikdy telefonicky

Úřední hovory: (pevná linka)  do telefonu uvádíme jméno firmy a své příjmení  volající vždy zdraví, představuje se a uvádí jméno firmy  neznáme-li jméno toho, s kým mluvíme, napíšeme si je hned, co se nám představí  volaného oslovujeme 5. pádem (nikdy 1.pádem)  musíte-li během hovoru něco vyřídit (třeba podpis), upozorníme během hovoru volajícího  do mluvítka nekašleme, nesmrkáme a věnujeme se pouze volání  jste-li v cizí kanceláři a kolega má hovor, naznačte, že se vzdálíte  pokud vás vyzve, abyste zůstal, obraťte pozornost jinam a neposlouchejte

Pozor! jako první ukončuje hovor významnější osoba poslouchat cizí hovor je neslušné pokud přepínáme na hlasitý odposlech, volajícího upozorníme služební telefony nevyužíváme k soukromým hovorům

Telefonování: Mobil: