NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, 509 01 Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/21.3750 NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a práce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

NÁZEV ŠKOLYěh BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a.
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko 1.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a práce.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a práce.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
KOULE 2 - Objem tělesa NÁZEV ŠKOLY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
KUŽEL 6 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Ticháček s nimi hledá cestičky…
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Procvičení a upevnění učiva
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis 6. – 9. třída
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.17_Báseň Datum: 25.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Základní společenstva – skály a hory
BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.15_Popis Datum: 13.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Druh učebního materiálu
Opakování pojmů z ekologie
(český jazyk pro 1. ročník)
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_32_Jaro Téma: Jaro
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.08_Význam_slov Datum:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Samohlásky - procvičování
Lidské svaly a kůže ČLOVĚK.
Základní škola a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTURozvoj čtení a práce s informacemi ČÍSLO A NÁZEV KLÍČOVÉ AKTIVITY I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti AUTORMgr. Dana Kašparová PŘEDMĚTČeský jazyk TÉMATICKÝ OKRUHJazyk a jazyková komunikace NÁZEV DUMObyčejné věci v české básni ROČNÍK3. – 5. ČÍSLO MATERIÁLUVY_12_INOVACE _2_36_ČJ DATUM TVORBY ANOTACE Tento materiál je zařazen do vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace, žáci si procvičují porozumění textu, rým

Letní večer Josef Václav Sládek

Pozorně si přečti báseň Slunce zašlo za horami v záři rudých červánků, nad polem a nad lukami tichne píseň skřivánků. Z ticha, z ticha vítr dýchá přes lučiny od lesa, nad nimi se klenou z ticha holubičí nebesa. Na luka a pole, skály lehá mlha modravá, šeří koroptvička v dáli kuřátka si svolává. Z ticha, z ticha vítr dýchá, v trávu padá rosička, a na sivém nebi z ticha bleskla první hvězdička.

Doplň správně rýmy z nabídky  Horami  Červánků  Dýchá  Od lesa  Skály  Modravá  Rosička  Hvězdička  Svolává  Nebesa  Skřivánků  Lukami  Z ticha  V dáli

Oprav chyby  Slunce zapadlo za horami v záři žlutých červánků, nad polem a nad loukami tichne píseň slavíčků. Z ticha, z ticha větřík dýchá přes pastviny od lesa, nad nimi se objevují z ticha hrdliččina nebesa. Na hory a pole, skály lehá mlha šedivá, šeří koroptvička v dáli ptáčátka si svolává. Z ticha, z ticha vítr dýchá, v květy padá rosička, a na sivém nebi z ticha bleskla jedna hvězdička.  Slunce zašlo za horami v záři rudých červánků, nad polem a nad lukami tichne píseň skřivánků. Z ticha, z ticha vítr dýchá přes lučiny od lesa, nad nimi se klenou z ticha holubičí nebesa. Na luka a pole, skály lehá mlha modravá, šeří koroptvička v dáli kuřátka si svolává. Z ticha, z ticha vítr dýchá, v trávu padá rosička, a na sivém nebi z ticha bleskla první hvězdička.

Odpověz na otázky  1. Jak básník popisuje zapadající slunce?  2. Kteří ptáci utichají při západu slunce?  3. Co připomínají básníkovi večerní nebesa?  4. Jak se chovají koroptve večer?  5. Co dělá vítr v tichu?  6. Co se objeví na nebi za večera?  7. Jak nazývá básník louky?  8. Pomocí kterých neživých přírodnin popisuje básník západ slunce?

odkazy  Obrázky použity z webu Office.com