Nad vědou v dějinách (I. a II.) Mgr. Pavel Rušar instruktor kurzu
Úkoly 1Úkoly 2 = PRVNÍ ROVINA KURZU
Úkoly 3 Úkoly 4 Vytvoření badatelského záměru = DRUHÁ ROVINA KURZU tzn. student si výběrem úkolů volí první, druhou nebo i smíšenou „rovinu“ kurzu ti, co si ji zvolí = tzv. GARANTI
Úkoly 1, 2 Úkoly 3, 4 dějiny vědy, znalost předmětu infrastruktura vědy, instituce formulace vlastního výzkumu, využití znalostí metodologie vědy plynoucí z výkladu dějin vědy např. Aristotelovo pozorování, Baconova indukce garantování aktivity badatelské sekce na expedici
Úkoly 1, 2 dějiny vědy, znalost předmětu infrastruktura vědy, instituce
Úkoly 3, 4 garantování aktivity badatelské sekce na expedici formulace vlastního výzkumu, využití znalostí metodologie vědy
Badatelský záměr Veroniky Deketové (14 let), ukázky:
Úkol 6.3, Vít Mužík (16 let), ukázky:
Základní principy kurzu: Výzkum plánují a vedou studenti, je to jejich kurz Instruktor není učitelem, jeho hlas je poradní Sekce jsou propojené, roli hraje interdisciplinarita Studenti si nehrají na vědu, ale dělají vědu Dělají vědu společně, pracují jako tým
KOMISE TALNETU Badatelský záměr A Badatelský záměr B Badatelský záměr C Badatelský záměr D Badatelský záměr E realizace výzkumu EXPEDICE Možnost pokračovat na vývoji pro další rok
Nad vědou v dějinách III. a IV. ? ? ? Filozofie vědy Věda – náboženství – umění Kritické body v dějinách vědy Metodologické zlomy PROGRAM JE VE VÝVOJI