Cestujeme vesmírem Hra pro skupiny. Každá skupina si hází kostkou a podle toho, kolik hodí, vybere si cestu k vesmírnému tělesu. Pokud správně odpoví na.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Počítačová soutěž Počítač je můj kamarád
Advertisements

Vesmír.
OBRÁZEK ZNÁZORŇUJE 1.ERUPCE NA SLUNCI 2.VYZAŘOVÁNÍ SVĚTLA 3.MAGNETICKÉ VÝBOJE.
Sluneční soustava.
Sluneční soustava.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
VESMÍR Štěpán Rakovič 5.A. SLUNEČNÍ SOUSTAVA Sluneční soustava se skládá z 8 planet, 5 trpasličích planet a přes 150 měsíců hlavně u Jupitera, Saturnu,
Vznik, kosmické objekty ve sluneční soustavě.  před 4,8 miliardami let společně se Sluncem  spojováním částeček hmoty  prachová zrna  krystalky zmrzlých.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová OBJEVUJEME VESMÍR VESMÍRNÁ TĚLESA SLUNEČNÍ SOUSTAVA CESTY DO VESMÍRU.
ZEMĚPIS. - Slunce (1 hvězda) - 8 planet: - Merkur - Venuše - Země - Mars - Jupiter - Saturn - Uran - Neptun SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 9 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co všechno najdeme ve vesmíru? HVĚZDY GALAXIE SLUNCE PLANETY MLHOVINU.
PLYNNÉ PLANETY Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_13_32.
 Základní informace  Saturnovy prstence  Saturn Měsíce  Konec.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Exkurze na/do hvězdárnu/y
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
SLUNEČNÍ SOUSTAVA Název : VY_32_inovace_08 - PŘ – SLUNEČNÍ SOUSTAVA
Co víš o své vlasti 4.roč. 4. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Země ve vesmíru Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 9. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se vznikem a stavbou Země a jejím postavením ve Sluneční.
Vesmír hvězdy = hvězdná soustava = Galaxie – tvar plochého disku.
Sluneční soustava 4. ročník/oktáva.
Markéta Hanzalová Náprstková N19 Sluneční soustava
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_27_VESMÍR TÉMA:VESMÍR
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
ZEMĚPIS 6. ROČNÍK VY_32_INOVACE_03_05_sluneční soustava.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Vesmír Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_158_Planety
MĚSÍC.
ČÍSLO PROJEKTU: OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová
SLUNEČNÍ SOUSTAVA = planetární systém kolem Slunce.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2 Název výstupu: Měsíc.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Výběrové řízení – správní firma
Měsíc Měsíc Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Jiří GRYGAR FZÚ AV ČR, Praha
Souhrnné opakování-VESMÍR
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
EU_32_sada 2_04_PV_Sluneční soustava_Duch
SLUNEČNÍ SOUSTAVA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Období: září – prosinec 2011
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
VI. ročník ZŠ (praktická)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
DUM II. / 15. Světadíly Bc. Zdeněk Klíma.
Transkript prezentace:

Cestujeme vesmírem Hra pro skupiny. Každá skupina si hází kostkou a podle toho, kolik hodí, vybere si cestu k vesmírnému tělesu. Pokud správně odpoví na otázku, získá tolik bodů, kolik hodila na kostce. Pokud odpoví špatně, má šanci jiná skupina. Vyhrává skupina, která má nejvíc bodů.

Vesmírná pouť Země

Jak se říká tomuto úkazu? Vzpomeneš si na nějaký zajímavý zážitek?

Měsíc – je to hvězda, planeta,…

Proč dochází k zatmění Měsíce?

Jaká fáze Měsíce je na obrázku?

Bude dříve nov nebo úplněk?

Jméno této planety je:

Jaké světadíly můžeš vidět?

Jak se jmenují tyto dvě planety?

Z čeho se skládá prstenec planety?

Z čeho se skládá tato planeta a jak se jmenuje?

Vyjmenuj správné pořadí:

Správné odpovědi: 0 – úplněk 1 - Merkur, Venuše, Země, Mars, Jupiter, Saturn, Uran, Neptun 2 – Saturn, plyn 3 – Jupiter, prach 4 – Merkur, Mars 5 – Evropa, Asie, Afrika 6 – Venuše 7 - Měsíc „couvá“ 8 – Země „stíní“ Slunce 9 – je to přirozená družice 10 – zatmění Slunce Start je ze Země. Dvě skupiny hází kostkou, musí hodit tolik, kolik je potřeba na zastávku. Pokud splní daný úkol, dostanou tento počet jako zisk. Pokud nezodpoví, může odpovídat druhá skupina. Konec hry je po odkrytí všech úkolů, vyhrává družstvo s nejvyšším počtem bodů.