Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
H ODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ Martin Malčík Pedagogická fakulta Ostravské univerzity.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Jsou venkovské školy horší než městské?
Tematické setkání k TVORBĚ INDIVIDUÁLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH PLÁNŮ
Individuálně, ale společně a jinak
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Systém odměňování pracovníků
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Metodika hodnocení specifických kritérií grantových projektů v rámci výzvy č. 36 / 1.2 OP LZZ Školení pro žadatele Praha, 22. března 2010.
Úloha bodového systému
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Vznik pracovního poměru
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Digitální učební materiál
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Gymnasium Jižní Město Praha
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Digitální učební materiál
Andragogika Vzdělávání.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Digitální učební materiál
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností v systému běžných základních škol Mgr. Veronika Girglová.
Hodnocení a řízení výkonu
Podpora začínajících učitelů z pohledu České školní inspekce
Autoevaluace z pohledu
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Centra kolegiální podpory
Model intenzivní podpory
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Personální portál a hodnocení zaměstnanců
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Model intenzivní podpory
Diagnostika dítěte předškolního věku
Výměna dobré praxe v rámci projektu „Domovník-preventista“
Transkript prezentace:

Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly pracovníků hodnocení vychází ze strategie školy hodnocení vychází ze strategie školy oblast evaluace školy oblast evaluace školy

Cíle hodnocení pedagogů Poskytnutí zpětné vazby Plánování dalšího rozvoje Podklady pro odměňování Zvýšení motivace pracovníků k výkonu Posílení sebedůvěry Zlepšení vzájemných vztahů Získání informací o názorech pracovníka

Formy hodnocení Neformální (příležitostné, bez záznamu) Formální (plánované, pravidelné, výsledky se zpracovávají)

Hodnotící pohovor Forma využívaná v naší škole Vedení školy hodnotí všechny pedagogické pracovníky 1 x ročně (jaro) Předem známá kritéria hodnocení Pohovor musí být připraven, je důvěrný Součástí pohovoru je sebehodnocení pracovníka Výsledkem pohovoru je plán dalšího rozvoje a podklady k nenárokové složce mezd

Kritéria hodnocení 1) Vedení výchovně – vzdělávacího procesu Plánování (TP, týdenní plány, plánování z hodiny na hodinu) Volba metod (cíl hodiny, tomu odpovídající metoda, časové rozvržení a činnostní učení) Realizace hodin (atmosféra, motivace žáků, používání moderních učebních pomůcek Zpětná vazba (co učitel hodnotí, kritéria hodnocení, průběžné hodnocení, vedení k pravidelné přípravě, vedení k sebehodnocení) Individuální přístup k dětem (dodržování IVP, používání metod k individuálnímu rozvoji žáka

Kritéria hodnocení 2) Profesní růst Individuální posun Vzdělávání a aplikace poznatků Používání moderních metod a pomůcek 3) Plnění povinností SpolehlivostVčasnostPřesnostVstřícnost

Kritéria hodnocení 4) Vztah ke spolupracovníkům KolegiálnostSpolupráce Ochota pomoci Nabídka navíc pro ostatní 5) Funkce ve škole

Způsob hodnocení Každé kritérium se hodnotí vedením školy a pracovníkem školy škálou 0-2 (podprůměr – nadprůměr) Výsledný počet bodů vzniká vzájemnou diskusí hodnoceného a hodnotitelů Celkový počet bodů je podkladem pro stanovení osobního ohodnocení pracovníka na nový školní rok Celkový počet bodů je podkladem pro stanovení osobního ohodnocení pracovníka na nový školní rok

Hodnocení může být… přímým nadřízeným, kolegoutýmemrodičemdětmi nezávislým hodnotitelem sebehodnocení