KA 01 Radek Švehla Manažer KA 01

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití cloudových služeb ve školství
Advertisements

Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Komplexní řešení metropolitních sítí
koncepce rozvoje IT učeben ve škole
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Vstupní a výstupní zařízení
Vypracoval: Jiří Hlaváček
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
Tvorba webových aplikací
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
Představujeme službu Samepage
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Obor informační technologie
Budování kapacity NNO Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
Hardwarové vybavení počítače
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Co vše nám může tvořit počítačovou sestavu
E-learning ve výuce na SŠ
Počítač, jeho komponenty a periferní zařízení
Úvod do nových médií a komunikace Ing. Jiří Kysela Katedra informačních technologií - Fakulta elektrotechniky.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Operační systém (OS) ICT Informační a komunikační technologie.
Ing. František Hůlka lektor webináře pro ICT metodiky
Programové vybavení počítače
T1: Základy práce s počítačem
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Technické aspekty projektu Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/
Aplikace teorie information commons v Ústřední knihovně Přírodovědecké fakulty MU Klub vysokoškolských knihovníků SKIP Zdeňka Dohnálková Prosinec 2006.
Standardy a trendy kancelářského HW a SW Informační systémy ve státní správě a samosprávě.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Univerzita třetího věku kurz ECDL
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Úvodní webinář pro ICT metodiky Mentoři: Ing. František Hůlka, Mgr. Miroslav Šucha.
Naprogramovat operační systém je mnohonásobně složitější, než naprogramovat „obyčejný program“. Základní programové vybavení počítače Fce: ovládání počítače,
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education Andrea Barešová Account.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: USB zařízení Číslo DUM: III/2/VT/2/1/17 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Jiné typy počítačů Číslo DUM: III/2/VT/2/1/19 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci Číslo DUM: III/2/VT/2/2/35 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Operační systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/21 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Rozdělení softwaru Obecná informatika. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Smartphone – chytrý telefon Co se všechno naučíme??? Typy a.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Rozdělení počítačů (2). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Tablet Co se všechno naučíme??? Počítače s integrovanou dotykovou.
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Dotkněte se inovací OP VK 51 CZ.1.07/1.3.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Síťová karta Číslo DUM: III/2/VT/2/1/08 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Hlavní partner:Partneři: Cyklus vzdělávání ITuniverzita.cz Ing. František Hůlka Mgr. Miroslav Šucha : Úvod – zahájení cyklu vzdělávání.
SKLADBA PC 18 OP VK VYT 2.18 Tablety
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vypracoval / Roman Málek
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Síťová karta
NETBOOK. NETBOOK NETBOOK Označuje počítač menší než notebook, který se zaměřuje na mobilitu, upřednostňuje nízkou spotřebu, cenu i váhu, a orientuje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Programy pro komunikaci
Jméno učitele | číslo kurzu
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Transkript prezentace:

KA 01 Radek Švehla Manažer KA 01

Vždy navazujme na to, co už máme, co umíme a co budou potřebovat naši žáci

Škola na dotek – pilotní projekt Prahy 6

Mgr. Daniel Tocháček

Plánování, řízení změny, produkty…… Plánování ICT Plán Analýza Vytvořeni strategie Stanoveni cílů rozvoje školy Komunikace Motivace pedagogu Komunikace se zřizovatelem Řešení krizových situací Spolupráce s ICT metodikem a finančním manažerem Zvýšení prestiže ředitele školy Zvýšení prestiže školy - Škola příkladem pro okolí Výběr správného hardware Legalizace produktů, licencování Bezpečně v kyberprostoru

ICT plán jako strategický dokument školy analýza vnějšího prostředí analýza vnitřního prostředí poslání a cíle školy cíle školy Strategický plán školy ICT plán školy Plánování, řízení změny, plánování v ICT ICT plán školy

Nové komplexní řešení ICT plán on-line Jednoduchá pomůcka pro generování ICT plánu školy Vzdělávání Jak plánovat rozvoj ICT na naší škole Č.j.: MSMT / ze dne ICT plán jako strategický dokument školy

Zdroje informací: Metodický pokyn MŠMT ICT standard Výroční zprávy ČŠI Profil Škola 21 ICT plán jako strategický dokument školy Nové komplexní řešení

ICT plán jako strategický dokument školy

Co je potřeba: Upgrade ICT plánu Integrace a doplnění ICT infrastruktury Navázání a rozvíjení znalostí pedagogů

Motivace pedagogu Komunikace se zřizovatelem Řešení krizových situací Spolupráce s ICT metodikem a finančním manažerem Zvýšení prestiže ředitele školy Zvýšení prestiže školy - Škola příkladem pro okolí Termíny, zahájení Strategie Specifikace přínosů realizace projektu Cíle Zdroje, nálady

Vybavení tabletu

Vhodná volba hardware Při nákupu zvažte nejen operační systém, ale i důležité technologie a příslušenství: Vybavení tabletu možnost externí klávesnice, plný USB port, výdrž na baterie, WiFi připojení b/g/n (2,5 – 5 GHz), přítomnost nový procesorů Intel Intel Atom z3740 Technologie požadujte podporu protokolu Miracast (bezdrátový přenos obrazu i zvuku), ověřte si možnosti využití tabletu například v oblasti funkčnosti se sensory na měření přírodovědných předmětů Příslušenství Obal, ochranná fólie, dotykové pero, externí USB kamera (vizualizer) Požadujte: - maximální záruku, kompletní instalaci tabletu, nechte si zařízení předvést a odzkoušejte si je

Vhodná volba hardware

Promítání na bezdrátovém displeji (zobrazovacím zařízení) pomocí technologie Miracast Miracast je technologie bezdrátového přenosu, kterou může počítač použít k promítání obrazovky na televizích, projektorech a přehrávačích datových proudů médií, které taky podporují technologii Miracast. Můžete ji využít ke sdílení toho, co právě na počítači děláte, k promítnutí prezentace nebo třeba hraní své oblíbené hry na větší obrazovce. Platí pro Microsoft Windows 8.1, Windows RT 8.1. a Android Bezdrátový přenos obrazu a zvuku

Přírodovědné obory MOBIL NEBO TABLET JAKO ŠKOLNÍ LABORATOŘ?

Příslušenství Vizualizér Pouzdro Dotykové pero Ochranná fólie

iZákladna - Mějte tablety pod kontrolou ZÁKLADNA PRO ULOŽENÍ A SYNCHRONIZACI ZAŘÍZENÍ TYPU TABLET NEBO NOTEBOOK

Vhodná volba hardware Nezapomeňte na vhodné softwarové nástroje: Intel Education Software Nástroje pro efektivní řízení výuky LMS - výukové prostředí Aplikace

Intel Education Software

NetSupport School Classrom Management 11.3 Řízené zapnutí i vypnutí všech počítačů ve třídě Omezení přístupu na některé webové stránky a aplikace Úspora času řízeným spuštěním aplikací nebo webových stránek na pracovní ploše všech studentů Monitorování všech činností studentů v reálném čase Předvedení učiva studentům tak, že jim zobrazíte vlastní obrazovku Snadné sdílení obsahu pracovní plochy se studenty Testování znalostí studentů s využitím řady zvukových, vizuálních a písemných otázek Nástroje pro efektivní řízení výuky

Sjednoťte zdroje, úkoly, testy v jednotném výukovém prostředí – iTřída, Edmodo, Schoology, Moodle iTřída - Zadat úkol (DUM) v hodině. Zadat DUM jako domácí úkol. Zadat dlouhodobý projekt. Vést dlouhodobou diskuzi. Zadat test a vyhodnotit jej. Zadat anketu. Efektivně komunikovat s žáky a jejich rodiči. České prostředí Možnost vkládání vlastních DŮM i bez zveřejnění Funkční se všemi operačními systémy – cloud Více než výukových materiálů Dodávka včetně instalace a akreditovaného školení LMS – výukové prostředí

Prověřte si možnost používání aplikace pro různé operační systémy Seznamte se s licenčními podmínkami od daného výrobce Inspirujte se u kolegů - Aplikace

Legalizace produktů, licencování Nebát se a nekrást. (T. G. Masaryk)

Nákup aplikací Seznamte se licenčními ujednáními výrobců Nezapomeňte na vlastní tvorbu Legalizace produktů, licencování

Bezpečně v kyberprostoru Komunikace na internetu E - mailAplikace instant messaging – ICQ, Skype apod.Internetové sociální sítě – Facebook, Twitter apod.

Dotazy ?? Radek Švehla Manažer KA 01