AZ KVÍZ desetinná čísla

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_30_NJ8_AZ-kvíz-wo,wohin TÉMA: Wo? Wohin? ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Advertisements

Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: Př 8/17 Předmět: přírodopis Ročník: 8.
Dělení desetinným číslem Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_1_36 Autor Mgr. Tatiana Zezulčíková.
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
AZ KVÍZ Dělitelnost Spustit hru Pravidla hry
Hra s desetinnými čísly
Hra s desetinnými čísly
AZ KVÍZ Převody jednotek
Page Exponenciální tvar čísla Mgr. Petra Toboříková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_10 Název materiáluZákladní.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Závěrečné opakování – 6. ročník 4,6 63,056 13, ,86 VY_42_INOVACE_19_01.
VY _52_INOVACE_A_07_Domino - délka
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál : AZ.
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Elektronické součástky a obvody
Objem a povrch kvádru a krychle
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Opakování na 3. písemnou práci
Matematika a její aplikace - geometrie pro 1.stupeň.
Opakování na 4.písmenou práci 6.ročník
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Suroviny pro cukráře II. ročník
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_PLODY
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.17_Báseň Datum: 25.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Obvod a obsah rovinného obrazce I.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Exponenciální tvar čísla
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Procenta - opakování Výukový materiál pro 9.ročník
Kruh a kružnice Základní názvosloví Středová a osová souměrnost
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Matematika + opakování a upevňování učiva
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Otáčení Země + Poledník.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

AZ KVÍZ desetinná čísla Spustit hru Pravidla hry Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora

AZ 1 1 1 1 1 1 1 kvíz 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 4 4 4 4 4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 6 6 6 6 6 6 6 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 9 9 9 9 9 9 9 10 10 10 10 10 10 10 11 11 11 11 11 11 11 12 12 12 12 12 12 12 13 13 13 13 13 13 13 14 14 14 14 14 14 14 15 15 15 15 15 15 15 16 16 16 16 16 16 16 17 17 17 17 17 17 17 18 18 18 18 18 18 18 19 19 19 19 19 19 19 20 20 20 20 20 20 20 21 21 21 21 21 21 21 náhradní otázky 1 2 3 4 5 6 7 8 známkomat

1 20 . 0,03 = a) 0,6 b) 0,06 c) 0,05 d) 0,5

2 0,33 .1000 = a) 330 b) 33 c) 3,3 d) 0,00033

3 0,003 . 8 = a) 0,016 b) 0,0024 c) 0,24 d) 0,024

4 600 . 0,3 = a) 1800 b) 1,8 c) 18 d) 180

5 0,003 . 500 = a) 0,15 b) 1,5 c) 15 d) 0,015

6 0,85 : 10 = a) 850 b) 8,5 c) 0,085 d) 0,0085

7 6. 0,02 = a) 0,0012 b) 0,012 c) 1,2 d) 0,12

8 x . 0,06 = 0,6 a) x = 100 b) x = 10 c) x = 0,1 d) x = 1000

9 0,0036 . 10 = a) 0,036 b) 3,6 c) 0,0036 d) 36

10 1,2 . 5 = a) 5,2 b) 6 c) 5,1 d) 0,6

11 20 . 0,08 = a) 1,6 b) 0,16 c) 0,016 d) 16

12 8700 mm = m a) 8700 b) 0,087 c) 0,87 d) 8,7

13 0,37 kg = g a) 0,00037 b) 3,7 c) 37 d) 370

14 0,23 . 10000 = a) 230 b) 2300 c) 23 d) 0,023

15 Součin čísel 3 a 0,6 je a) 0,18 b) 1,8 c) 2,4 d) 3,6

16 6000 . 0,4 = a) 2,4 b) 24000 c) 2400 d) 240

17 0,006 . 20 = a) 0,12 b) 1,2 c) 0,012 d) 12

18 12 : 1000 = a) 0,012 b) 0,12 c) 1,2 d) 0,0012

19 Podíl čísel 7 a 10 a) 0,07 b) 17 c) 70 d) 0,7

20 0,3 . 12 = a) 0,24 b) 36 c) 3,6 d) 0,36

21 12 . 0,2= a) 24 b) 2,4 c) 0,6 d) 0,24

Obvod čtverce se stranou 0,3 cm náhradní - 1 Obvod čtverce se stranou 0,3 cm a) 1,2 cm2 b) 0,9 cm c) 0,12 cm d) 1,2 cm

náhradní - 2 100 . 0,002 = a) 0,2 b) 0,02 c) 2 d) 20

náhradní - 3 15 kg = q a) 0,25 b) 0,15 c) 1,85 d) 0,05

Kolikrát je číslo 1,6 větší než číslo 0,4 náhradní - 4 Kolikrát je číslo 1,6 větší než číslo 0,4 a) 2 krát b) 0,4 krát c) 6 krát d) 4 krát

náhradní - 5 5,5 : x = 0,055 a) x = 10 b) x = 100 c) x = 1000 d) x = 5

náhradní - 6 15 : 1000 = a) 0,15 b) 0,015 c) 0,0015 d) 1500

náhradní - 7 25 m2 = a a) 0,35 b) 0,25 c) 0,95 d) 0,025

náhradní - 8 1000 . 1,3 = a) 13 b) 1300 c) 130 d) 1,3

Pravidla hry Hry se účastní 2 družstva (červení a zelení) Družstva si postupně volí čísla otázky. - pokud odpoví správně zvolené políčko získají (obarví se jejich barvou) - pokud neodpoví správně, může políčko získat druhé družstvo - pokud neodpoví správně ani jedno družstvo, zůstane políčko šedé - o takové políčko se může hrát i v dalším kole 3. Cílem hry je spojit všechny strany trojúhelníku (viz příklady)

1 2  3 4 5  6 7 8 9  10 1 11 12  13 14 1 15 16 1 17 18 19 1 20 21 známkomat