Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
PPZRS a projekty vnější spolupráce EU
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Zelené stezky Greenways
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Aktualizace strategického plánu rozvoje města Písku
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
21. dubna 2008 Výbor pro strategii a rozvoj STRATEGICKÝ PLÁN OBCE LIBČANY.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.

Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Krušnohorský singletrail. Mladé občanské sdružení působící v oblasti rozvoje cestovního ruchu v centrálním Krušnohoří. Hlavním těžištěm naší práce je.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic Fórum Evropský rok aktivního stárnutí a mezigenerační solidarity 2012 Ing. Blanka Miksová Praha,
Management cestovního ruchu
Zámek Lukavec … … a jeho využití
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto SPL : „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Venkovská turistika podnikatelské minimum
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Dojeďte – Aš – k nám Co jinde nelze / Na konci světa / U nás na západě / Žít Aš Vypsat veřejnou soutěž na MOTTO města zdůrazňující společnou hodnotu Skupina.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Meath Local Sports Partnership - Committed to the development of sport in Meath Místní sportovní partnerství Meath.
Královéhradecký kraj – podpora podnikání Ing. Michal Pultar Hradec Králové,
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Integrovaná strategie rozvoje území , Vrbátky.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Transkript prezentace:

Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4

Východiska  Obchod a služby potřebují pro svůj rozvoj zákazníky  Každá ekonomická aktivita je motivována ziskem  Je riskantní investovat v situaci, kdy není zřejmá ekonomická návratnost  Ta může být zajištěna pouze stabilním prostředím a stabilním přílivem pravidelných návštěvníků

Výhody města a regionu Aš  Výhody Dobrá sportovní infrastruktura Nezničené přírodní bohatství Strategická poloha  Nevýhody Lidé městem pouze projíždí Nedostatek infrastruktury pro turistický ruch Kopcovitý terén

Předpoklady úspěchu Využít potenciál návštěvníků města Zviditelnění města a regionu Vytvořit stabilní prostředí pro podnikatelské subjekty Podmínka pro vytvoření pracovních míst a nabídky služeb

Využít potenciál návštěvníků města  Udržet návštěvníky ve městě a zajistit jejich návrat Organizovat události, které trvají déle než jeden den Hudební festival, festival lokálních jídel, sportovní soutěže Akce pro seniory Poskytnou obecní půdu k výstavbě rekreačních objektů  Zvýšit ubytovací kapacitu bez výrazných investic města Podpora ubytování v domácnosti Vznik penzionů a hostelů Výstavba kempu

Využít potenciál návštěvníků města  Podpora podnikání a rozvoj Oslovit existující podnikatelské subjekty v ČR a SRN s nabídkou rozšíření působnosti do regionu Aš Využití jejich know-how k získání dalších pravidelných turistů  Hotelnictví  Gastronomie  Služeb Investiční pobídky  Založení PPP spolupráce s účastí města  Nabídka využití městského majetku  Využít zdrojů EU k vzdělání obyvatel v oblastech problematiky podnikání Problematika účetnictví a podnikání (ubytování v domácnosti) Jazykové vzdělání – především němčina

Zviditelnění města a regionu  Vybudovat infocentrum s širší kompetencí Poskytování informací a rezervací v češtině a němčině kde:  se ubytovat  se najíst  trávit volný čas Odpovědnosti infocentra  Rozvoj vztahu s partnery v ČR a SRN  Správa webových stránek a aktualizace  Organizace událostí ve městě a blízkém okolí

Zviditelnění města a regionu  Využít partnerů Informovat o akcích a službách Aše stávající partnery  města  cestovní agentury  CzechTurism – Kudy z Nudy (webové stránky) Zahájit spolupráci s cestovními agenturami v SRN  Vytvořit balíčky služeb pro cestovní agentury (sportovní, turistický, kulturní)  Včetně systému provizí pro zvýšení motivace  Využít moderních médií  Propagace infocentra  Multimediální přístup (Facebook, internet, Skype,)

Obecná doporučení  Zlepšit přehlednost internetových stránek  Pravidelně aktualizovat informace  Propagovat primárně služby Aše a blízkého okolí  Propagovat Aš a její služby na ostatních turisticky zajímavých místech v ČR i Německu  Informovat o návštěvnosti města a regionu