INTERNET V HODINÁCH ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY Mgr. Šenkeříková Lenka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE
Advertisements

Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Český jazyk a literatura
Microsoft Office OneNote
Funkce programu Microsoft Word 2003 vhodné pro úpravu studentských prací Petr Křivánek.
Funkce programu Microsoft Word 2010 vhodné pro úpravu studentských prací Petr Křivánek.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
VY_32_INOVACE_In 6.,7.17 PowerPoint – snímky
ANOTACEPrezentace obsahuje informace o vyhledávačích a způsobech vyhledávání na internetu. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žáci zvládnou základní.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Obor informační technologie
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Výukové programy pro předmět český jazyk a literatura
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
ANOTACEPrezentace obsahuje informace o elektronické komunikaci, využití u. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žáci si vytvoří ovou.
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Motivace ve výuce přírodopisu
Word – Hypertextový odkaz
v rámci projektu Mentoring a Magistrát Ing. Zbyněk Nejezchleba
Úvod do managementu 1. seminář
Anotace Žák v aplikací MS Word dokáže nastavit sloupce Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže v aplikaci MS Word využít funkce sloupce.
Seznamujeme se s počítačem III.
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
Microsoft Office Access obecný přehled Jiří Kubík.
Identifikátor materiálu: EU
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
UŽ SE VYZNÁM V KNIHOVNĚ Knihovnická lekce s praktickým procvičováním získaných znalostí.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
Tvorba kurikula pro výuku informačních technologií na 1. stupni ZŠ
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
Informatika a výpočetní technika
Reedukace SPU s využitím počítačů
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Pavel Broža Datum: Cílové ročníky: 6. a 7.
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 19. února 2014.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Projekt „ Vzdělávání dotykem“ CZ.1.07/1.3.00/ DIDAKTIKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S ICT Autor: Mgr. Vendulka Vorlová.
Dotazníky Google docs Jan Juránek Základní charakteristika Google Docs/Google dokumenty Jsou to online aplikace od společnosti Google. K využívání těchto.
Název školy Střední škola hotelová aslužeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Zdenek Laski Název šablonyVY_32_INOVACE INF Název DUMuINF S.
Vyhledávání informací Zdroj: pixabay.com. ÚVODEM  Seznámení  Cíl semináře  Zpětná vazba  Prezentace Vaše zkušenosti?
ROČNÍKOVÁ PRÁCE je určena pro žáky 9. tříd Hlavním cílem je naučit se využívat získané poznatky v praxi, vhodně doplnit učivo základní školy a ověřit získané.
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Institut Celoživotního Vzdělávání
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_17_16_internetový vyhledávač.
Obecná didaktika ÚVOD.
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby
Software počítače 2 - opakování
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE DĚJEPIS Úvod do tématu ŠOA Gymnázium Nové Strašecí
Měření rychlosti zvuku
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
vložení – obrázek – (vyhledat logo) – vložit
INTERNET, POhYB PO WEBU VY_32_INOVACE_14
Co bychom měli také o internetu vědět
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Stanislava Andršová Josef Vlach
Stanislava Andršová Josef Vlach
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Stanislava Andršová Josef Vlach
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Možnosti e-learningu v IS MU a ukázky tvorby multimediálních učebnic
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
Desetinná čísla a zlomky
Transkript prezentace:

INTERNET V HODINÁCH ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY Mgr. Šenkeříková Lenka

INTERNET V HODINÁCH ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY  Tento druh školení je určen pro vyučující českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.  Slouží k ukázkám různých odkazů a využití internetu ve výuce.  Mezi účastníky by měla proběhnout diskuze, zda jsou odkazy vhodné, nedoporučují se atd.  Účastníci budou mít možnost si odkazy vyzkoušet prakticky.  V rámci diskuze si vyučující sdělí, které další odkazy a materiály využívají.

Osnova: 1. Úvod – seznámení s účastníky semináře, úvodní motivace, představení semináře. Seminář se uskuteční v počítačové učebně, aby měli vyučující prostor si odkazy vyzkoušet. 2. Obecná část – ukázky zajímavých odkazů, internetové odkazy, které lze využít v hodinách českého jazyka a literatury při procvičování a opakování pravopisu a učiva, zajímavé odkazy využitelné v hodinách literatury, seznámení s on-line hrami, další odkazy. 3. Praktická část – účastníci si vyzkouší některé z uvedených možností, seznámí se s aplikací Google disk. 4. Ukončení, závěr – diskuse, zhodnocení kvality semináře, zpětná vazba.

1. motivace, cíl semináře  Jednoduchý přístup,  nevšední výuka,  ukázat dětem, že i na internetu najdou něco užitečného,  pravopis hrou,  literatura na internetu,  odkazy do literatury pro tvorbu referátů.

2. zajímavé odkazy PRAVOPIS  testy.mzs-vb.cz/tests.php?okruh=16  diktaty.ewa.cz/diktold  pravopisne.cz  testy.streamnet.cz/ceskyjazyk_index.php      cesky-jazyk.okhelp.cz  vera.taborsky.eu/index.php?sek=6

Procvičování pravopisu

Procvičování učiva

Pro žáky s SPU   kamizdat.wz.cz

2. zajímavé odkazy LITERATURA svet-literatury.wz.cz/autori.htm ld.johanesville.net/uvod ireferaty.cz ctenarskydenik.wz.cz

Životopis, dílo …

On-line hry  geewa.gamescafe.centrum.cz/slovni- fotbal  geewa.gamescafe.centrum.cz/knihovnik  dejiny.ceskatelevize.cz

Výukové materiály  dum.rvp.cz  rvp.cz  clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/10915/top-10- archivu-free-obrazku-pro-ucitele.html 

Užitečné odkazy    books.google.cz/books?hl=cs   data.avcr.cz/sd/novinky/hlavni- stranka/ slovnik-spisovneho-jazyka- ceskeho-na-webu-UJC.html

VIDEOUKÁZKY, BÁSNĚ JINAK  Tz255GFg  k&feature=fvsr

3. Praktická část  Odkazy v praxi  Google dokumenty  Diskuze, připomínky, dotazy

Vytvoř Google dokument  drive.google.com

Co je potřeba k vytvoření Google dokumentu?  Máš účet na googlu?  Ne. Založ.  Přihlas se.  Rozklikni google Disk.  Vytvoř obrázek, prezentaci, textový dokument, …  Sdílej s dalším uživatelem.  Upravujte obrázek, sdílejte.

DĚKUJI ZA POZORNOST, DOTAZY A PŘIPOMÍNKY.