Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Mechanismy evaluace kulturních služeb
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Vlastní hodnocení školy
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Transformuje Kraj nebo kraj ?
Aktuální situace v oblasti DV Procesy uznávání a rekvalifikace
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Strukturální fondy EU a priority MŠMT Ondřej Liška ministr školství, mládeže a tělovýchovy.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Zdraví 2020 – Národní strategie ochrany a podpory zdraví a prevence nemocí MUDr. Vladimír Valenta, Ph.D. Hlavní hygienik ČR a náměstek ministra pro ochranu.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
„Podpora zaměstnanosti Litoměřicka“ CZ.1.04/3.3.05/ Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Meath Local Sports Partnership - Committed to the development of sport in Meath Místní sportovní partnerství Meath.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
MAP Trutnovsko Základní informace , Havlovice MAP Trutnovsko.
MAP – Místní akční plán ORP RK
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Jak na transformaci aneb ‘Co jsme se naučili’
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Domov pro osoby se zdravotním postižením
ÚLOHA STÁTU VE ZDRAVOTNÍ POLITICE
Krajské akční plánování
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Příprava operačních programů
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Ing. Stanislava Správková
Model intenzivní podpory
Podpora procesů uznávání
Klíčové aktivity projektu
Kariérové poradenství a podnikavost
Transkript prezentace:

Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu Vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu

Hlavním cílem projektu je cílená a systematická podpora dalšího vzdělávání v oblasti tělesné kultury – tedy sportu, tělesné výchovy a zdravého životního stylu Zvyšování povědomí o významu dalšího vzdělávání v této oblasti Získávání motivace cílové skupiny k dalšímu vzdělávání Přenášení motivace na děti a mládež Cíl

Je třeba zapojit co nejširší veřejnost bez rozdílu generací Projekt chce prostřednictví lépe vzdělaných a motivovaných trenérů a učitelů ovlivnit pozitivně zejména děti a mládež Využití výchovných prvků sportu a sportovního tréninku Strategie Evropa 2020

Dokumenty MŠMT Věcný záměr zákona o podpoře sportu Koncepce státní podpory sportu v České republice Návaznost na dokumenty

Upadající úroveň a prestiž zejména povinné tělesné výchovy ve školách Snižující se zájem dětí a mládeže o pravidelný sport a pohyb vůbec V důsledku předcházejících skutečností se snižuje prestiž a zájem a tím také odborná kvalita těch, kteří mají dětem a mládeži informace, dovednosti a motivaci předávat Do pozadí se dostávají pozitivní výchovné prvky, které pravidelný sport rozvíjí v důsledku nedostatku pohybu a nezdravého životního stylu roste problém obezity u dětí a mládeže a přidávají se další tzv. civilizační zdravotní obtíže, tím se zvyšují nároky na lékařskou péči Roste kriminalita a snižuje se celková odolnost vůči jakékoliv nepříznivé situaci a také životní motivace Současný stav

1.Q – 3.Q 2012 zpracování analýz, strategických plánů a konkrétních cílů projektu Vyhledání vhodných partnerů pro realizaci vzdělávacích a propagačních aktivit ve výběrových řízeních zajištění publicity a propagace prostřednictvím zejména televize veřejné služby (ČT) a dalších médií 3.Q 2012 – 3.Q 2013 realizace základní fáze projektu formou vzdělávacích programů, seminářů, workshopů realizace dalších fází projektu ve spolupráci se školami a sportovními organizacemi, uplatňování nových přístupů v následném vzdělávání a rozvíjení sportovních návyků a dovedností dětí a mládeže Časový plán projektu

Na základě strategie projektu MŠMT budou jednotlivé aktivity popsané v projektu oponované odbornou veřejností Na základě široké mediální prezentace projekt vyvolá veřejnou diskusi o strategii celého sektoru Evaluace projektových aktivit Závěry budou promítnuty do politiky MŠMT Veřejná diskuse, oponentura

SPORT SPORT MŠMT projekt a řídící tým Dodavatel vzdělávacích a metodických procesů, základní analýza Organizátoři vzdělávací fáze projektu, lektoři, sportovní zařízení, analytický tým Účastníci projektu – učitelé, trenéři, instruktoři, vedoucí družstev Kontrolní a hodnotící tým projektu Dodavatel propagace, publicity, dokumentace, evaluace MŠMT, všichni účastníci projektu, široká veřejnost

Analýza zohlední: Aktuální stav lidských zdrojů v oblasti práce s mládeží ve sportu a tělesné výchově Zmapuje nejvyšší vzdělání aktuálně pracujících s mládeží v oblasti sportu a tělovýchovy Porovná ty s nejvyšším sportovním a tělovýchovným vzděláním pracujícím v oboru a mimo obor Současnost

V této části analýza ověří: Připravovanou metodiku dalšího vzdělávání Akreditační podmínky jednotlivých školitelů Časové a prostorové podmínky zajištění vzdělávací fáze projektu Proveditelnost

Analýza efektivity bude obsahovat: zdroje a způsoby financování efektivita nakládání s prostředky řízení jednotlivých procesů nastavení vztahů a odpovědností v rámci projektu Efektivita

V této části analýza popíše: Možnosti uplatnění pracovníků v různých sportovních organizacích a školách Podpora zejména kolektivních sportů na školách Podpora spolupráce MŠMT, školního a sportovního prostředí Univerzálnost

Případná mezinárodní spolupráce Spolupráce mezi školami a sportovním prostředím Možnost zapojení odborníků ze zahraničí Spolupráce s Vysokými školami při přípravě vzdělávacích programů Spolupráce s podnikatelským sektorem Otevřenost

MI – počet podpořených osob – poskytovatelé služeb - počet nově vyškolených pracovníků - cílové skupiny: všichni občané ČR let s bydlištěm mimo hl.m. Prahu Monitorovací indikátory, Cílové skupiny

Příprava projektu, oponentura 11-12/2011 Schválení žádosti o projekt 12/2011 Zadávací dokumentace pro výběrová řízení /2012 Publicita a propagace 03-04/2012 Spuštění vzdělávací fáze projektu 05/2012 Harmonogram přípravy projektu