Upgrade 2012-2015. Obsah 1.Celková strategie Východní Moravy (CS, claim, moodboard) 2.Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění 3.Nová dynamická orientace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Zelené stezky Greenways
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Jako příklad uznávání neformálního vzdělávání Ing. Petra Nakládalová, ČNA Mládež YOUTHPASS.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Prezentace turistické oblasti
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
NOVÝ PŘÍBĚH pro STARÝ ZÁMEK. PODPORUJÍ NÁS Připojte se k nám a podpořte pilotní projekt Aby se zámek Kácov neskácel.
Destinace cestovního ruchu ?!
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
CCO JE PARTNERSTVÍ  PARTNERSTVÍ A SOV  PARTNERSTVÍ A BUDOUCNOST Ing. Zdeňka Škarková.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Regionální konference v MSK
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy- dosavadní zkušenosti, nové příležitosti VÝROČNÍ KONFERENCE CESTOVNÍHO RUCHU TURISTICKÉHO REGIONU VÝCHODNÍ MORAVA.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Seminář pro studenty a odborníky v cestovním ruchu 26. dubna 2016.
Budeme tak silní, jak efektivní bude naše spolupráce Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Budeme tak silní, jak efektivní bude naše spolupráce.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
MUZEOEDU.CZ jako společná platforma edukačních pracovníků muzeí a galerií Mgr. Pavla Vykoupilová PERSPEKTIVY ČESKÉ MUZEJNÍ EDUKACE 10. – 11. května 2016.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Královéhradecký kraj – podpora podnikání Ing. Michal Pultar Hradec Králové,
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
Vytvoření společné platformy podpory technického vzdělávání se zapojením všech stupňů vzdělávání, zaměstnavatelů a dalších subjektů.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Za ÚSpěchy PolaBí si mohou sami
Projekt Plzeňský kraj - bezpečný kraj
RESORT LUHAČOVICE.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Upgrade

Obsah 1.Celková strategie Východní Moravy (CS, claim, moodboard) 2.Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění 3.Nová dynamická orientace CCRVM a 4 oblastí 4.Cíl ve střednědobém horizontu 4 let

1.Celková strategie Východní Moravy (CS, claim, moodboard) Základní podmínkou dlouhodobě úspěšného marketingu je kontinuita. -cílové skupiny komunikace zůstávají v platnosti pro další období -hlavní marketingové slogany zůstávají v platnosti pro další období -celková vyznění a identita (viz. moodboard) zůstává beze změny

2. Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění Webový portál: vychodni-morava.cz: Insight: portál je nejdůležitějším zdrojem informací pro turistu, umožňuje okamžité aktualizace, možnost poskytnout spoustu informací a možnost participace drobných subjektů a obcí na turistickém ruchu, která je jim jinak nedostupná -propagace projektů, atraktivit a akcí jednotlivých subjektů ve Východní Moravě -zpřístupnění rezervačního systému pro ubytovatele ve Východní Moravě -propagace eventů v regionu, a to formou „microsite“ a rotací na „homepage“ -významná propagace webu – zajištění vysoké návštěvnosti (!!!)

2. Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění změn IC TOUR: Insight: informační centrum je v podstatě prodejním místem turismu, proto je nezbytně nutné informační centra nejen podporovat, ale aktivně s nimi pracovat a angažovat je v propagaci Východní Moravy, přímý marketing je nejvhodnější -virtuální/reálná tour: velká podpora na webu a návaznost na web/fcb -mediální podpora jednotlivých zastávek IC TOUR – akvizice veřejnosti -zapojení subjektů, dramaturgie akce a výraznější provedení než konkurence

2. Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění změn Veletrhy: Insight: veletrhy zůstávají přes jejich znatelný útlum nejvýznamnějším místem pro setkávání odborné i laické veřejnosti a tvoří se na nich povědomí o důležitosti a atraktivnosti oblastí a regionů také v novinářské obci, účast na nich je nutná a v této roli je CCRVM nezastupitelná -provázání expozice a účasti na veletrzích s prostředím webového portálu -aktivní program vytěžení veletrhu – následné aktivity v oslovení kontaktů, atd.

2. Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění změn Ustoupit od: -mapy zážitků: přestává plnit svou funkci, navrhujeme „mapu inspirací“ představující zajímavá témata jednotlivých oblastí (doporučujeme investovat do mapy) -mediální podpory eventů: mají sami výrazný marketing a podpora CCRVM přestává být nutná, silné akce se vyprofilovali a posílily a budou funkční sami o sobě = převedení podpory EVENTS na webový portál VM, cílem je každou akci řádně vystavit a podporovat v prostředí portálu a finanční prostředky (dříve určené na mediální podporu akce) investovat do internetového prostředí (bannery, seo, ppc) za účelem propagace akce a zároveň zvýšení návštěvnosti portálu -oblastních tiskovin: všechny oblasti mají nastaven CI manuál a profil jednotlivých tiskovin a nyní mohou bez problémů pokračovat a dále rozvíjet svůj servis (neplatí pro tiskoviny s přesahem, např. průvodce a mapy)

3. Nová dynamická orientace CCRVM a 4 oblastí Iniciační téma: Centrála bude prostřednictvím svých kapacit a prostřednictvím destinačních managementů jednotlivých oblastí a na základě podnětů jednotlivých subjektů v cestovním trhu zevnitř i z venku otevírat zajímavá témata, z nichž pak mohou již v iniciativě jednotlivých subjektů vznikat konkrétní turistické produkty, ubytovací balíčky, akce a programy nebo celé projekty na bázi spolupráce více subjektů

3. Nová dynamická orientace CCRVM a 4 oblastí Cílem je iniciovat podnikatelské příležitosti bez ambice je zároveň realizovat, to už je na subjektech, jejichž náplní práce je právě obchod a realizace projektů Cílem je také vytvářet velká témata a následně programy a produkty oslovující trhy Evropských zemí, které mohou vzniknout jen za podpory CCRVM jako subjektu na úrovni celého regionu Východní Morava (v této roli je CCRVM nezastupitelná) Poznámka: dosavadní směřování k tvorbě konkrétních produktů není už dále aktuální zejména z důvodu stále více se ukazující nutnosti udržet činnost CCRVM v rovině odborného garanta, organizátora a koordinátora. Konkrétní realizace obchodních příležitostí je pak věcí subjektů, které touto svou činností Centrála podporuje.

3. Nová dynamická orientace CCRVM a 4 oblastí Konkrétní ukázka(!) uchopení: „Příběhy Východní Moravy“ Hledáme témata, která představují potenciál, na jehož pozadí lze tvořit konkrétní produkty a balíčky hotely nebo jinými subjekty. Nejsilnějším komunikačním celkem je příběh a Východní Morava jich nabízí velké množství. Smyslem velkých témat je zaujmout významné zahraniční subjekty a vlivové skupiny. -hledání příběhů může vyústit v jejich uměleckou presentaci na webovém portálu -iniciační témata, tedy příběhy mohou být hlavní linkou „Průvodce Východní Moravou“ -jednotlivé příběhy obsáhnou kapitoly historie, zvykosloví, kultury a současnosti VM!

4. Cíl ve střednědobém horizontu 4 let CCRVM: -plní funkce ve kterých není zastupitelná (representace navenek, koordinace velkých projektů, podpora jednotlivých obcí, atraktivit a subjektů z titulu synergie aktivit -otevírá nová témata a tím iniciuje zájem zahraničních cestovních kanceláří a jiných organizací a zejména inspiruje a dává do pohybu zajímavé projekty v rámci VM -aktivně podporuje „prodejní místo“ turismu, tedy „Informační centra“ prostřednictvím společných aktivit a IC TOUR, která se stane významnou událostí ve městech -důsledně rozvíjí webový portál: vychodni-morava.cz, jeho funkce a využití pro jednotlivé organizace, subjekty a zejména obce a jeho propagaci v prostředí internetu, portál je platformou pro komunikaci jednotlivých projektů