 Adinkra je bavlněná tkanina vyrábějící se v Ghaně a Pobřeží slonoviny s tradičními symboly Akan vyznačenými na ni. Tyto symboly jsou Adinkra metafory,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Centrum pro katechezi, Prosíme Boha, aby se jeho láskyplný plán plně uskutečňoval na zemi, tak jak se to děje v nebi a aby se naše vůle sjednocovala.
Advertisements

Předmět – PRVOUKA Projekt „Všude žijí lidé“ Výlet do Číny
1. Láska, kterou Ježíš dává do srdcí věrným svým, láska je, jež neustává, láska k dobrým i zlým, láska, kterou žádná bouře nemůže uhasit, láska mocná jako.
Problém hladu a podvýživy
ZŠ JANOVICE ŽÁKOVSKÁ RADA. VOLBY DO ŽÁKOVSKÉ RADY zástupci 4. až 9.třídy zástupci 4. až 9.třídy každá třída si zvolí své dva zástupce se svým třídním.
R O S T I S L A V P O S P Í Š I L H U D E B N Í C I, P T Á Č N Í C I A K R A J I N Y l i s t o p a d G a l e r i e A v i a t i k.
Národní parky Afriky.
Island.
Školní parlament ZŠ Masarova Brno. Historie Historie parlament u nás funguje již 15 let neustále pracujeme na jeho koncepci původně jej vedl jeden pedagog.
2.PROJEKTOVÝ DEN Let‘s play together. V ÁNOČNÍ TRADICE Žáci se seznámili s vánočními tradicemi partnerských zemí. Zaujalo je například rozdílné sváteční.
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
Adopce na dálku Zpracovali: Natálie Panáková, Nicole Maťová.
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
Afrika nevšedníma očima … nejen v českých školách II 2010 Projekt je financován z prostředků Evropské unie a spolufinancován z prostředků vládního programu.
Motivační témata a životní příběhy
Afrika, nebo také č erný kontinent, jak se druhému nejv ě tšímu sv ě tadílu planety p ř ezdívá, je domovem p ř ibližn ě miliardy lidí. Podle nejnov ě.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 7.
Motivační témata a životní příběhy
UPLEŤ ČTVEREC Charitativní projekt Knit A Square pomáhá sirotkům, opuštěným dětem  a dětem s AIDS v Jižní Africe.
KREATIVNÍ DEMOKRATICKÁ ŠKOLA. KDO JSME? M Y JSME VIII. A.
Dar es Salaam - Tanzánie Křižovatka Gillooley v Johannesburgu - Jižní Afrika.
ČESKÝ JAZYK Odpovězte na otázky o zvířátkách. PRASE DOMÁCÍ JAKÉ JE? CO DĚLÁ? JAKÉ MÁ ŠTĚTINY?
Anketa o Africe.
(PRÁCI ZAHÁJÍTE STISKNUTÍM KLÁVESY F5)
Afrika Poloha, rozloha Jan Dušek.
Návštěva nadačních vesniček, červenec Krásná krajina „4 jezer“ a v ní naše vesnice.
Afrika – zahraniční obchod Antonín Věžník OPVK Inovace výuky geografických studijních oborů, CZ.1.07/2.2.00/
Objektová tvorba – pokrývka hlavy
Naše vlast - ČESKÁ REPUBLIKA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Zeměpis 7. ročník
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Africké regiony- Země Guinejského zálivu Název sady: Zeměpis.
Afrika „Jak ji vidím…“ Mgr. Alena Ščuková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Omar Zainab Ali Petr Březina 8.B. Seznámení s adopcí Afrických dětí Jde o pomoc dětem, které se nacházejí v podmínkách úplné chudoby. Cílem je především.
Adopce na dálku 2015/2016. Jak se žije v Africe?
Košatý strom poznání vyrůstá z aktivity, tvořivosti a spolupráce všech.
HISTORY PARK LEDČICE Jaký je účel HISTORY PARKU? Seznamovat návštěvníky s historií naší krajiny, jejích obyvatel a způsobu života od pravěku po středověk.
Tvorba knížky s tradičními hrami zapojených zemí v AJ a mateřském jazyce + každá hra bude mít karikaturu (na škole bude vyhlášena soutěž Výměna zkušeností.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
Ž áci poprvé zasedli do zdejších školních lavic 1. zá ř í Naše škola má vytvo ř ený školní vzd ě lávací program s názvem Aktivita, tvo ř ivost,
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov Autor: Mgr. Květuše Hurdová Název: VY_32_INOVACE_ZEMĚPIS_13.AFRICKÉ REGIONY Téma: AFRICKÉ REGIONY (Sahel.
AFRICKÝ TANEC A HUDBA. TANEC Při svém vzniku tento tanec sloužil skutečně jako prostředek k vyjádření různých významných událostí, které se ve vesnici.
PROJEKTOVÝ DEN AFRIKA AFRICKÉ ZNAKY. Několikrát do roka v každé vesnici soutěže Hned po hudbě a tanci nejoblíbenější činnost Jejich znaky a ornamenty.
Adopce na dálku. Mnozí z nás často mívají pocit, že pomoc jednoho nic nezmůže. Není tomu tak. Pomoc každého jednotlivce je důležitá.
ADOPCE NA DÁLKU prvouka. Guinea Hlavní město : Conakry Počet obyvatel: Jazyk: francouzština.
VY_32_INOVACE_Vac_II_10 Střední Afrika Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Staré Město zsstmesto.cz
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
PROJEKTOVÝ DEN AFRIKA.
Omar Zainab Ali Petr Březina 8.B.
Omar Zainab Ali.
ZŠ JANOVICE ŽÁKOVSKÁ RADA.
ŠKOLA PRO DEMOKRACII.
Západní Afrika Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. David Mánek. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Žákovský parlament 1.stupeň
„Jak ji vidím…“ Mgr. Alena Ščuková
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_12
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Pokus. konec.
PARLAMENT NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE A MATEŘSKÉ ŠKOLE ANGEL V PRAZE 12
GLOBALIZACE.
Afrika – obyvateľstvo a sídla
Přírodní poměry Afriky
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

 Adinkra je bavlněná tkanina vyrábějící se v Ghaně a Pobřeží slonoviny s tradičními symboly Akan vyznačenými na ni. Tyto symboly jsou Adinkra metafory, které představují přísloví, podobenství, připomínají historické události, expresní univerzální hodnoty a pojmy související s jedinečným, jak zacházíme jeden s druhým.

 Děláme to proto, abychom se seznámili s Afrikou více. Zástupci žákovského parlamentu nás seznámí s životem afrických dětí, africkou kulturou, hudbou a školstvím. Dále se dozvíme, jak funguje adopce na dálku a přiblíží nám život našich adoptovaných spolužáků v Keni - Otiena a Omar.

 Konec